Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mulla esim on Pohjolalta urheilijavakuutus joka korvaa mulle lajia harrastaessa tapahtuneet vahingot.
Niinhän se menee tapaturmavakuutuksessa jossa on toi urheilulisäosa, niinku aiemmin kirjotinki. Sairauskuluvakuutuksen kans tuolla ei oo mitään tekemistä eikä sairauskuluvakuutus noita urheiluvammoja lähtökohtaisesti korvaa.

Joko uuden kärryn saanu alle? Pistäs jotain pientä esittelyä jossain vaiheessa, etenkin tuo mittaristo kiinnostaa et miten se on toteutettu. On kyl kieltämättä aika bueno menopeli.

Miten carplay? tuo mittaristo tosiaan kiinnostaa et miten se on toteutettu, siinä on varmaan monta eri tilaa mihin sen saa laitettua?

Jos ignoree jonkun käyttäjän niin mitä se käytännössä tarkoittaa? En näe sen käyttäjän kirjoittamia viestejä? Näkyykö tuon käyttäjän viestit jos joku lainaa niitä?

paljon vääntöö/hevosia.
ahtoa.jpg

Juu ja etenkin kun palautuminen on nopeampaa. Kivut ja liikkuvuus helpottaa todella nopeaan, se mitä siellä sisällä ja missä kunnossa kudokset ei tiedä. Mutta toi kipujen sallimissa määrin on ihan hyvä periaate joo.

Carplay on susi niinkauan kun se ei toimi ilman piuhaa. Maksoin ihan turhaan siitä. Mittaristossa on monta erilaista vaihtoehtoa tuunata osia siitä mittaristosta, mutta ei siinä mitään mieletöntä määrää ole varsinaisia päätiloja.

Olihan tuosta jokunen sivu taakseppäin puhetta et toi carplay vaatii et luuri on piuhalla kytkettynä autoon, itse en siitä mitään muuta huonoa keksi kuin se et se lataa samalla luuria koko ajan. Lyhyillä matkoilla ei niin väliä mut jos vaikka lähdet pidemmälle matkalle autolla niin turhaa sitä luurin akkua on koko ajan ladata. Helpottaahan tuo muuten aika paljon ajaessa kun ei tarvi luuria kaivella jos vaikka soittelee tai tekstailee kuuntelee spotifya jne jne.

Apple vois tosiaan ottaa tuohon carplayhin myös muita ohjelmia mitä siinä nyt on, esim whatsapp olis ihan jees kun itse sitä ainakin käytän eniten viestittelyyn perheen kesken. Suurin osa noista applen tukemista ohjemista on itselle ainakin täysin turhia.

Paljonko piti pulittaa erikseen tuosta carplaysta audiin? Mun autossa se oli vakiona messis.

Tee tosiaan sellainen pieni esittelyvideo ulkoa ja sisältä (vaikka ajostakin(äänistä)), niinkuin aiemmin puhuit mahdollisesti tekeväsi, olis kiva katsoa. Ja tottakai, kun ammattikuvaaja olet, niin kun noi lumet taas kunnolla palaa takaisin niin joku hieno kuvaussessio jossain hangessa :worship:

Just ajoin päivällä Hesasta Turkuun, ja kyllä ne lumet on molemmissa päissä kovin sulamassa pois. Ja tuollaiset kuvat pitää ottaa korkkaamattomassa puuterissa eikä missään stadin loskapaskassa :D

Back
Ylös Bottom