Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Täällä ei noista kuntouttavista tai parantavista lääkkeistä hirveesti puhella mutta onhan noista vaikeista vammoista toivuttu TODELLA äkkiä hyvillä komboilla. Mikellä nämä varmasti tiedossa onkin! En arvaile mitään tai ota kantaa Miken metodeihin mutta heitettävä että eräs tuttava itsensä vasta paransi ennätys ajassa kombolla igf - TB500 - kasvu. Peptidit on noissa kuntoutus hommissa aika jees!

Mitäs luulet että tuletko jatkossa panostamaan enemmän kehonhuollollisiin juttuihin? Kuitenkin suht iisiä ja nopeaa tehdä.
Todellakin.

Tais mennä pointti vähän ohi. Mua ei itseä kiinnosta pätkääkään mitä Mike tai kukaan muukaan käyttää. Mua ärsyttää se että tämäkin ketju on sivu toisensa jälkeen samaa vääntöä ja ainostaan siksi että Mike itse provosoi asiasta kysymään. "Joo mulla on sellaisia salaisia systeemejä" --> seuraava kommentoija: "en ole lukenut viime sivuja mutta käytätkö kenties kasvua". Tähän väliin muutama kommentti siitä kuinka kenenkään ei pidä kertoa asioitaan ja muut ei saa olla noin uteliaita. Sitten sama rumba alusta.
Voi herranjumala, mä vain jouduin sanomaan siksi, että porukka ei ihmettele miksi palaudun niin julmettua vauhtia. En mä ala valehtelemaan, mutta selkeesti mun pitäis täällä kusettaa porukkaa ihan pokkana, mutta sittenkään sä ja pari muuta eivät olisi tyytyväisiä.

View: https://www.facebook.com/mike.siren/videos/10154707967347241/

IMG_1202.webp

välillä tuntuu ettei suurimmalla osalla lekureista ole edes lääkärinoikeuksia joten paha tyhjästä riistää. Googlekin on parempi :D

Omalla kohdalla on kokemusta tästä ammattikouluajoilta.. Liikuntatunnilla fudiksessa polvi paskaksi, pamaus tuntui omissa korvissa siltä kuin olisi aseella laukaistu. Lääkäriin menin vasta 4h tapahtuneesta koska jo silloin asenne oli arvauskeskuksia kohtaan että ei ne tiedä mistään mitään. Tuossa vaiheessa polvi oli turvonnut nesteestä 2x isommaksi kuin toinen polvi ja kun jalkapohja hipaisikin lattiaa tuntui että olisi neuloja tungettu jalkapohjasta läpi.

Istuin reilu 3h päivystyksessä ilman kipulääkkeitä kunnes vihdoin pääsin lääkärin luokse. Lääkäri kyselee, selailee jotain lääkärikirjaa, soittaa hyvinkäälle päivystykseen että mitä tehdään..tuloksena 2vkn päähän kontrolli hyvinkäälle koska polvessa hyvin todennäköisesti vain revähdys/venähdys. Kepit mukaan ja jos kipukynnys kestää kävellä ilman keppejä niin antaa mennä: "tekee hyvää jalalle".

Koska kipukynnys ollut korkea niin mähän sitten vedin sen parin päivän jälkeen ilman keppejä. Kontrolliinkin menin rullaluistimilla.:D

Hyvinkäällä sitten lekuri katsoi ja testasi polvea alle puoli minuuttia todeten "poikki on". Mä siihen että mitä? Mikä on poikki?
Lekuri: Eturistiside poikki, aivan selvä tapaus.
M: Niin mutta tuolla Järvenpään terveyskeskuksessa sanottiin että on pelkkä venähdys/revähdys...
L: Odotas hetki niin käyn hakemassa vielä Ortopedin paikalle jos haluat varmistuksen.

Ortopedi tuli paikalle, liikutti muutaman kerran polvea ja totesi että pihalla ollaan terveyskeskuksessa oltu koska tämä on aivan selvästi poikki. Leikkauslistalle vaan pikimmiten. Tuon jälkeen sitten tuli mentyä magneettikuviin joista selvisi että eturistiside poikki, sivusiteessä repeämää, kierukassa oli jotain osumaa myös ja maininta oli myös jostain rustoista mitä pitäisi olla niin ei kuvasta löytynyt.:D Että sellaiset "venähdykset/revähdykset" siellä oli.

Jaa että rullaluistelit eturistisiteen ollessa poikki? Juu juu..

Eiku ihan päästä vaan keksin värikynällä tarinaan...o_O Voi helvetti sentään.

Ihmettelin siis itsekin tuota silloin ortopedille ja sanoi että sivusiteet/kierukka (en muista kummasta puhui) tukee polvea sen verran että jos ei suorista polvea tai yliojenna niin on aivan mahdollista. Rullaluistellessa kun kumpaakaan noista ei tapahdu.

Kyllä poikki menneen eturistisiteen kanssa voi tehdä vaikka mitä,esim luistella,tehdä raksahommia ja jopa nyrkkeily treeneissäkin käydä. Näin oli ainakin omalla kohdalla

Eiku ihan päästä vaan keksin värikynällä tarinaan...o_O Voi helvetti sentään.

Ihmettelin siis itsekin tuota silloin ortopedille ja sanoi että sivusiteet/kierukka (en muista kummasta puhui) tukee polvea sen verran että jos ei suorista polvea tai yliojenna niin on aivan mahdollista. Rullaluistellessa kun kumpaakaan noista ei tapahdu.
Okei okei! Älä ny hermostu:love: Aattelin vain omakohtasia kokemuksia, ni ei olis tullu mieleenkään luistella. Mul on huono kipukynnys

Otitko/otatko uuteen audiin maalipinnalle mitään kunnon käsittelyä, ditec/ceramic pro 9H tms?

Otitko/otatko uuteen audiin maalipinnalle mitään kunnon käsittelyä, ditec/ceramic pro 9H tms?
Kuumavaha tuli. Upeeta palvelua kaikinpuolin Audi Center Espoo. Juhalle terkkuja ja ei tartte miettiä mihin liikkeeseen kannan jatkossakin rahani ja kenen kanssa siellä kaupat teen.

Ihminen on raadollinen. Se menee päivystykseen ja on vankasti sitä mieltä, että juuri hänen vammansa on pahin ja se pitää hoitaa ja heti. Ja että hän on ainoa nettoveronmaksaja siellä. Samaan aikaan hän ei tule ajatelleeksi, että niillä "mummoilla" saattaa olla 50 vuotta työelämää takanaan (vielä ainakin 60-luvulla oli ihan yleistä mennä töihin 15-vuotiaana). Lisäksi päivystävä lääkäri voi olla kiertämässä osastolla, mm. hoitamassa sinne ambulanssilla tulleita. Tämä nyt ei tarkoita sitä, etteikö julkisessa olisi puutteita. Julkisella puolella olet kuluerä, yksityisellä tuloerä.

Lääkäri on lääkäri vasta kun on ollut kymmenen vuotta töissä. Jostain täytyy kuitenkin aloittaa. Ei ole helpoimmasta päästä ammatti. Vastuu on aikamoinen, henki kun on usein kyseessä. Omassa terkkarissa (ei Helsinki) sattuu olemaan hyvin kokenut naislääkäri, "Yleislääketieteen erikoislääkäri". Pesee mennen tullen mehiläisen yleislääkärit. Mutta sen näkee, että rahaa ei ole laittaa "turhiin" kokeisiin tai kuvauksiin. Kaikki sydänjutut otetaan hyvin vakavasti, selkäkipuja ei. Usein julkisella ja yksityisellä puolella toimii samat lääkärit. Sama koulutuskin niillä on.

Ei se nyt siitä ole kiinni, että toinen olis toisenarvoinen kuin toinen, vaan siitä, että niillä on se protokolla mitä noudattaa ja minkä mukaan mennä. Tuskin se sitä päivystyksen henkilökuntaa tai vastaavasti ensihoidon ammattilaisia enemmän kiinnostaa spurgu kuka on päänsä hajottanut päissään, kuin että joku on tapaturmaisesti hajottanut ittensä. Kysehän on vaan siitä, että ihmishenki on samanarvoinen. Mikä ainakin itsestä on hieno juttu. Vaikkakin ymmärrän mikäli kokee tulevansa väärinkohdelluksi. Itsekin olen kokenut, monesti.

Ja verrattuna moneen muuhun maahan, niin tolkuttomasta odottelusta huolimatta meillä on aika helvetin hieno systeemi tässä.

Back
Ylös Bottom