Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ite oon aina ymmärtänyt, että kun salille menee niin proteiinisynteesin ois hyvä olla käynnissä eikä niin että sen treenijuoman ois tarkotus se käynnistää. Tai jos paastoilla meinas niin ENNEN treeniä edes aminohappoja :hyper:

Itsekin teen suurimman osan treeneistä paastossa, tainno paasto loppuu pwo+amino drinkkiin ennen treeniä. Treenin aikana aminot + vitargo, itselläni toimii todella hyvin treenit ennen mitään kiinteää ravintoa.

Empty streets of Tokyo

800_4384.webp800_4383.webp800_4382.webp800_4381.webp800_4380.webp800_4378.webp800_4373.webp800_4377.webp800_4267.webp800_4261.webp800_4259.webp800_4254.webp800_4253.webp800_4252.webp800_4243.webp800_4242.webp800_4241.webp800_4239.webp800_4240.webp800_4238.webp800_4237.webp800_4236.webp800_4235.webp800_4232.webp800_4230.webp800_4093.webp800_4061.webp800_4032.webp800_4029.webp800_4024.webp800_4018.webp800_4016.webp800_4386.webp

Vieläkö jatkat kiristelyy ? Vai oletko ruvennut jo lisäämään kaloreita ?
Pidän kunnon siistinä forever, viikon levon jälkeen kiristelen taas.

Ja tommoista kisaa olis tarjolla

http://www.fast.fi/kilpailu/

Voita treeni Miken kanssa ja treenituotepaketti
Kova erikoistekniikkatreeni + lisäravinnepaketti treenin tueksi

Hienoja kuvia. Mitä mieltä muuten olet että telkkarissa ja raha-automaateillakin näytetään nykyään ihan vitutukseen asti jotain kaikenmaailman hyväntekeväisyysjuttuja jä pyydetään avustusta neekeriäpärille jonnekin saharan eteläpuoliseen afrikkaan. Sitten oikein herutetaan noissa hyväntekeväisyysohjelmissä jollain kuvilla kun jossain teltassa on lauma neekerilapsia ja lähikuvataan jotain kuolemansairasta kakaraa jolla on joku kärpänen tms. paska silmässä että saataisiin ihmiset heltymään. Kuvitellaan kenties että tilanne tuolla oikeasti paranee kun jotkut mummot tai satunnaiset ihmiset laittaa tuonne jonkun euron tai joku firma siirtää tonnin tilisiirron saaden nimensä hetkeksi johonkin banneriin pyörimään. Helvetin paljon järkevämpää olisi nuokin rahat käyttää ennemmin kotimaan asioiden hoitoon kun niitä vähintäänkin riittää.

Oliko se niin että sä Mike valvot aina yöt? Jotenkin itse huomannut että pää toimii paremmin näin yöllä..jos se nyt edes on mahdollista.

Upeita kuvia! Tyhmänä kysyn: saatko aina kuviin hyvin teknisen laadun kohdilleen eli ohjelmalla vain teet taiteellista muokkausta?
Kyllä se alkuperäinen kuva on pitänyt valottaa oikein ja sitä kautta siten myös muokkausmahdollisuudet kasvaa. Tässä pätee melkolailla se, että paskaa sisään, paskaa ulos. Raakamateriaali on merkittävässä asemassa.

Oliko se niin että sä Mike valvot aina yöt? Jotenkin itse huomannut että pää toimii paremmin näin yöllä..jos se nyt edes on mahdollista.
Mä olen öiisn luovalla päällä ylipäätänsä. Tosin viimeaikoina olen mennyt aikaisemmin maaten, mut joo, osa ihmisistä toimii öisin asteen tehokkaammin ja on aamuisin aivan jäässä.

Miten aiot toteuttaa tämän kunnossa forever? Onko tarkoitus nostaa hyvin pienin askelin hiilareita ja tarpeen mukaan kiristelyt väliin?

Hienoja kuvia muuten.
Juuri noin, koitan nostaa metaboliaa taas ensi kesäksi hiljalleen korottelemalla kaloreita ja syklittämällä makroja. Nyt esim on kuuden päivän putki alhaisilla kaloreilla menossa, paino pudonnut Tokiosta jo 6kg, nesteet siis saatu pois ja paineet tulossa takaisin. Tokiossa ongelma oli se, ettei siellä saa juurikaan proteiinia ja kun en treenannut, niin kasaan meni ukkeli.

Juuri noin, koitan nostaa metaboliaa taas ensi kesäksi hiljalleen korottelemalla kaloreita ja syklittämällä makroja. Nyt esim on kuuden päivän putki alhaisilla kaloreilla menossa, paino pudonnut Tokiosta jo 6kg, nesteet siis saatu pois ja paineet tulossa takaisin. Tokiossa ongelma oli se, ettei siellä saa juurikaan proteiinia ja kun en treenannut, niin kasaan meni ukkeli.

Olen samanikäinen, ja 6 päivän putki alhaisilla kaloreilla pudotti painoa 1,4kg.
Kalorien ollessa 1400-2350 ja -850kcal keskimäärin. Mitä sulla tarkoittaa alhaiset kalorit?

Back
Ylös Bottom