Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pidän kunnon siistinä forever, viikon levon jälkeen kiristelen taas.Vieläkö jatkat kiristelyy ? Vai oletko ruvennut jo lisäämään kaloreita ?
Kyllä se alkuperäinen kuva on pitänyt valottaa oikein ja sitä kautta siten myös muokkausmahdollisuudet kasvaa. Tässä pätee melkolailla se, että paskaa sisään, paskaa ulos. Raakamateriaali on merkittävässä asemassa.Upeita kuvia! Tyhmänä kysyn: saatko aina kuviin hyvin teknisen laadun kohdilleen eli ohjelmalla vain teet taiteellista muokkausta?
Mä olen öiisn luovalla päällä ylipäätänsä. Tosin viimeaikoina olen mennyt aikaisemmin maaten, mut joo, osa ihmisistä toimii öisin asteen tehokkaammin ja on aamuisin aivan jäässä.Oliko se niin että sä Mike valvot aina yöt? Jotenkin itse huomannut että pää toimii paremmin näin yöllä..jos se nyt edes on mahdollista.
Pidän kunnon siistinä forever, viikon levon jälkeen kiristelen taas.
Juuri noin, koitan nostaa metaboliaa taas ensi kesäksi hiljalleen korottelemalla kaloreita ja syklittämällä makroja. Nyt esim on kuuden päivän putki alhaisilla kaloreilla menossa, paino pudonnut Tokiosta jo 6kg, nesteet siis saatu pois ja paineet tulossa takaisin. Tokiossa ongelma oli se, ettei siellä saa juurikaan proteiinia ja kun en treenannut, niin kasaan meni ukkeli.Miten aiot toteuttaa tämän kunnossa forever? Onko tarkoitus nostaa hyvin pienin askelin hiilareita ja tarpeen mukaan kiristelyt väliin?
Hienoja kuvia muuten.
En, teen semmoiset vähän niinkuin pakko tehdä, pois.Onko Mike palannut videoiden suhteen sorvin ääreen kun olisi taas videota pukkaamassa Heinäsen kanssa?
Juuri noin, koitan nostaa metaboliaa taas ensi kesäksi hiljalleen korottelemalla kaloreita ja syklittämällä makroja. Nyt esim on kuuden päivän putki alhaisilla kaloreilla menossa, paino pudonnut Tokiosta jo 6kg, nesteet siis saatu pois ja paineet tulossa takaisin. Tokiossa ongelma oli se, ettei siellä saa juurikaan proteiinia ja kun en treenannut, niin kasaan meni ukkeli.