Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Zekkaakohan kukaan muuten noita etusivun uutislinkkejä, joita kerään eri puolilta nettiä? Ovat tuollaisia pikauutisia muilta saiteilta, kuvapäivityksiä jne. Onko ihan turhaa duunia?
Mulla ainakin bookmarkki on aina ollut suoraan foorumille.

Zekkaakohan kukaan muuten noita etusivun uutislinkkejä, joita kerään eri puolilta nettiä? Ovat tuollaisia pikauutisia muilta saiteilta, kuvapäivityksiä jne. Onko ihan turhaa duunia?
Ei oo, jatka vaa samalla tavalla noitten lisäilyy, ite nimittäin koskaan jaksa metsästää uutisia yms niin tulee joka päivä tsekattua joskus pariki kertaa päivässä aina uutiset tuosta! Haastattelut mitä parit ollut ainakin ei kiinnosta itteäni, ehkä muita, mutta kiitos noista treenivideoista yms Mentulan päivityksistä, koskaan muista ite foorumilta kattoa niitä niin muuten unohtuis Jarinkin seuraaminen :)

Itsekin useasti klikkailen noita etusivun uutislinkkejä. Foorumille tulee niin paljon uusia viestejä päivässä, että menee väkisinkin juttuja ohi. Eli hyvä juttu munkin mielestä.

Etusivulla oon vieraillut reilu kymmenen kertaa. Foorumilla miljoona kertaa. Kuitenki tulee surffattua nuo ulkomaiset boordit aika huolella. Ja oon ollu siinä luulossa, että tuskin tuolla etusivulla on mitään niin huikaisevaa, mitä ei foorumilta löytyisi. Varmaan jääny paljon sit hyviä kuvia näkemättä :(

Jos etusivulla keikistelee joku hemaseva naikkonen esim. Linda Fodor niin eipä se hiiri sen ohi mene ilman painallusta:D muuten aika harvoin tulee katottua.

Jaa olikin kyse noista uutislinkeistä -.- kyllä niitä aina välillä tulee seurattua, mielestäni ne on ihan hyvä siellä olla kun ite ainakin ne aina silmäilen siittä ekana kun pakkikselle pamahan. bookmarkki on etusivulla

Juu, tarkoitan niitä alempana olevia pikalinkkejä. Digikamera.net pitää tommoista ulkoista linkkilistaa ja sieltä on ihan iisi bongaa uutisia. Noita kaikkia ei voi tohon pääuutisiin vippaa, niin ajattelin tuommoisen veivaa.

Ehdotuksia etusivun informaation parantamiseksi otetaan vastaan. Sinne saa mokkulaa jos mitä.

Back
Ylös Bottom