Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No ne jotka siinä eivät koskaan ole olleet, sanovat, että hullua mennä siihen, mutta osa kun kerran koittaa, ei muualle enää suostu menemään. Se kuva on ISO, mutta kankaaseen on matkaa kuitenkin joku 10 metriä. Se on semmoinen in your face kokemus.

Niskat kyllä taittuu ykkösrivillä, kun joutuu melkeen kattomaan screeniä ylöspäin.

Varmaan väärä alue tälle purnaukselle, mutta tuo Elisan äänellinen mainosbanneri on kyllä äärimmäisen rasittava. Olisiko mahdollisuus kitkeä jatkossa nuo pölisevät ja pulisevat mainokset pois?

Miten saa vip mailin käyttöön?

(Oon varmaan siis sokee, mut en löytänyt muuta mahdollisuutta kommentoida uusia Sannulin kuvia...)

Kaunis on malli! Mut kuvien teema mun makuun vähän liian aurinkoista ja raikasta..... Voih, kun ois mallilla ollu ees pikkusen inkkiä sormissa!! :D
Vitsi muten guumaa gamaa täst ois saanu pienellä autenttisuudella. (Ok ok, ymmärrän, näen jo otsikot: Fitnessmallin rikollinen tausta - Kovat tuomiot laittomista graffiteista)

Viimeksi muokattu:
(Oon varmaan siis sokee, mut en löytänyt muuta mahdollisuutta kommentoida uusia Sannulin kuvia...)

Kaunis on malli! Mut kuvien teema mun makuun vähän liian aurinkoista ja raikasta..... Voih, kun ois mallilla ollu ees pikkusen inkkiä sormissa!! :D
Vitsi muten guumaa gamaa täst ois saanu pienellä autenttisuudella. (Ok ok, ymmärrän, näen jo otsikot: Fitnessmallin rikollinen tausta - Kovat tuomiot laittomista graffiteista)

tietää jo mitä tästä seuraa
vasitellako te ärsytätte Mikeä:D antaa sen kuvata ja jos ei tykkää niin sitten ei tykkää.

Back
Ylös Bottom