Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oon nyt anabolic dieetillä ja vedän sen 5-6 päivää vammaisen alhaisilla ja sitten yhden päivän ahdan menemään sen mitä uppoaa, koitan sit semmoisena päivänä noi kaikki. Saas nähdä miten tuplatreenit onnistuu näillä kaloreilla, toivottavasti vitargolla jaksaa vetää.

Oon nyt anabolic dieetillä ja vedän sen 5-6 päivää vammaisen alhaisilla ja sitten yhden päivän ahdan menemään sen mitä uppoaa, koitan sit semmoisena päivänä noi kaikki. Saas nähdä miten tuplatreenit onnistuu näillä kaloreilla, toivottavasti vitargolla jaksaa vetää.
Paljonko on kalorit noilla alhasinä päivinä?

Paljonko on kalorit noilla alhasinä päivinä?
Tänään 1600kcal. 1 treeni. Tuplapäivinä 1900kcal.

Screen Shot 2016-05-07 at 00.32.46.webp

Vieläkös Mike tilaat kahvipapuja netistä?

Mitä nettikauppaa olet käyttänyt/käytät papujen tilaamiseen?

Top 3 pavut ja miksi valitsit nämä 3?

Vieläkös Mike tilaat kahvipapuja netistä?

Mitä nettikauppaa olet käyttänyt/käytät papujen tilaamiseen?

Top 3 pavut ja miksi valitsit nämä 3?
En ole vähään aikaan tilannut, mutta kun tilaan, niin Hasbean.co.uk ja sieltä Breakfast bomb ja Kickstarter.

Sisältyykö vitargot noihin 122g hiilareihin? Tuleeko siis suurinosa hiilareista treenin aikana
Vitargot sisältyy kaloreihin.

Jos tossa on metalliset terät, niin fine, laadukas merkki on ainakin. Mulla on noiden vajaan 300 euron keitin. Pavuissa vaikee mitään suositella, kahvin voimakkuutta voi itse säädellä tosin vedellä aina. Kahvimyllyn merkitys kasvaa huomattavasti kun tehdään pressoja, mutta suodatintouhussa sillä karkeuden tasaisuudella ei ole niin isoa merkitystä. Paskat myllyt jauhaa epätasaisesti eivätkä siten sovi presson tekoon.

Ok! Entäs suosituksia tosiaan pavuista, ihan konkreettisia laatuja ja merkkejä. Oon ihan nyyb näissä!

Kahvilla pystyy hifistelemään todella paljon! Ja hyvään kahviin vaikuttaa niin moni muukin asia kun se papu.
Hyviä papuja on paljon ja on vaikea lähteä suosittelemaan jotain tiettyä. Mutta tässä muutamia yleisohjeita josta tunnistat laadukkaan kahvipavun, jos nämä tiedot lukevat pakkauksessa, niin voit olla melko varma, että kyseessä on laatutavaraa:
-Kahvista löytyy tietoa mistä se on peräisin (Brasilia, Colombia, Ethiopia omia suosikkeja)
-Pavun kasvatuskorkeus ilmoitettaan pakkauksessa.
-Viljeliä tai tila mistä papu on peräisin ilmoitetaan pakkauksessa.
-Tietoa milloin papu on kerätty.
-Tietoa miten papu on prosessoitu/kuivattu
-Kuvaus minkälaisia makuja pitäisi maistaa kahvista
-Ilmoitus milloin papu on paahdettu.
Suomesta ja ulkomailta löytyy paljon paikkoja mistä voi tilata. Itse voin todella lämpimästäi suositella Turun kahvipaahtimon papuja!

Laadukaan pavun lisäksi panostaisin johonkin keittimeen. Aeropress on todella mahtava vekotin ja mielestäni helpoin ja paras tapa tutustua laadukkaisiin kahveihin, makssa verkkokaupassa noin 30€. Aeropressistä löytyy youtubesta varmaan satoja erilaisia menetelmiä miten sillä voi keittää kahvia.

Tää anabolic homoiludieetti on kyllä yhtä saatanan persereikää kun on yhtään treenejä. Välipäivät nyt menee kyllä, mutta nää treenipäivät on vitun vammaisia. Kyllä tässä rasva palaa, mutta ei tämä kyllä kivaa ole.

Mitä mieltä itse olet..kannattaako tälle "dieetille" edes lähteä ellei ole jo valmiiksi suht tiukassa kunnossa?? Kauanko ajattelit muuten kyseistä settiä vetää...

Tää anabolic homoiludieetti on kyllä yhtä saatanan persereikää kun on yhtään treenejä. Välipäivät nyt menee kyllä, mutta nää treenipäivät on vitun vammaisia. Kyllä tässä rasva palaa, mutta ei tämä kyllä kivaa ole.
miten toi eroaa niistä sun aikasemmin vetämistä dieteistä?

Mitä mieltä itse olet..kannattaako tälle "dieetille" edes lähteä ellei ole jo valmiiksi suht tiukassa kunnossa?? Kauanko ajattelit muuten kyseistä settiä vetää...
Katotaan nyt miten tää toimii ylipäätänsä kokonaisuudessa.

miten toi eroaa niistä sun aikasemmin vetämistä dieteistä?
Tässä nämä alhaiset päivät on törkeen alhaiset, aikaisemmin dieettasin vajaalla 3000 kalorilla.

Back
Ylös Bottom