Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Senverran kannattaa muuttaa, että ne forkut on pare sitten tehdä erikseen.Missä kohdin treeniuraa mielestäsi on hyvä aika hankkia vetoremmit? Ja täytyykö treeneissä muuttaa jotakin, jos treenaa remmien kanssa?
Miltäs maistuu?
Maistoin semmoisenaan ja maidolle se maistuu, en huomannut mitään sivumakua.Miltäs maistuu?
Selaa muutama postaus ylöspäin...no oliko minkään makusta?
Kappas ne on nimennyt sen uudestaan. Oli ennen Steelseries H. Aspa on kertonut että ei mitenkään eroa Steelseries H nimen alla oleviin, ihan sama tuote kuin 800.Sullahan oli tuo Steelseriesin 800 Siberia headset? Ootko ollut kuinka tyytyväinen? Pitäis uus headsetti tilata PC:lle ja mietin tuon ja Astron vastaavan välillä.
Olen ollut varsin tyytyväinen ja tupla-akut on erittäin toimiva juttu.Sullahan oli tuo Steelseriesin 800 Siberia headset? Ootko ollut kuinka tyytyväinen? Pitäis uus headsetti tilata PC:lle ja mietin tuon ja Astron vastaavan välillä.
En ole Tarantinon uusinta nähnyt ja X-Filet todellakin kiinnostaa, ajattelin vain odotella kaikki 6 ja katsoa sitten putkeen.Ootko Mike käynyt katsomassa Tarantinon uusimman leffan?
Kiinnostaako uudet X-Filesit?
Mä latasin joskus aikanaan torrenttina kaikki kaudet. Mut laatu niissä on perunaa.Sattuuko muuten Mike tai kukaan tietämään mistä saisi nuo alkuperäiset X-Filet helpoiten, missään suoratoisto palvelussa niitä ei käsittääkseni ole, olisiko kyseessä kenties dvd boxin oston paikka?
.VPN.Mä en kyllä uskalla, saan korvausvaatimuksen joltain asianajotoimistolta perään.