Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Melkonen supermaito Valiolla. Rasvaton, laktoositon ja 50g protskua litrassa.

image.webp

Maitoa kun menee se ~1200L vuodessa niin ei oikein nämä yli kolminkertaisella hinnalle olevat maistu vaikka kuinka on lisäprotskua :D

Sullahan oli tuo Steelseriesin 800 Siberia headset? Ootko ollut kuinka tyytyväinen? Pitäis uus headsetti tilata PC:lle ja mietin tuon ja Astron vastaavan välillä.

Sullahan oli tuo Steelseriesin 800 Siberia headset? Ootko ollut kuinka tyytyväinen? Pitäis uus headsetti tilata PC:lle ja mietin tuon ja Astron vastaavan välillä.
Kappas ne on nimennyt sen uudestaan. Oli ennen Steelseries H. Aspa on kertonut että ei mitenkään eroa Steelseries H nimen alla oleviin, ihan sama tuote kuin 800.

Itse voin heittää oman mielipiteen, mulla on noi langattomat Astro A50.
Ehkä noin 6-7 kaverilla on Steelseries H.

Ostaisin ehdottomasti nuo Steelseries 800 (a.k.a. H)... tekisi mieli jopa heivata omat 300€ Astro A50 ja vaihtaa noihin Steelseries 800/H.
Isoin syy on akku. Ei sen kesto, kyllä näissä A50 uutena (mun on reilu 2v vanhat) akku kestää suurimmalle osalle tarpeeksi eli 10-12h. Sitten ne toimii toki piuhassa.
Siitä akusta, Steelseries H voi vaihtaa sen. Tämä on helkkarin iso asia, se akku on vielä sellainen mitä voit tilata itse muualta. Niissä tulee myös mukaan kaksi, eli toinen aina lataa siinä pömpelissä mikä sitä ääntä muuntaa tai mitä tekeekään.
Mulla on akku nyt reilussa parissa vuodessa mennyt sellaiseksi että kestää 2-3 tuntia, ja ainoa tapa vaihtaa on lähettää ne Astrolle (selvitin) ja prosessi maksaa £50 + postit britteihin.

Vaikka ei putkeen pelaisi jotain kymmentä tuntia, niin vaatii vain sen että unohdat ladata Astrot. Niissä kun ei voi vaihtaa akkua joten piuhan päässä sitten olet ja vähän katoaa merkitys langattomuudesta.
PC:llä pelaan, että siinä mielessä se piuha ei ole niin paha kuin konsolin kohdalla, mutta silti se piuha on aina piuha.

Astron ainoa bonari omasta mielestä on se kuinka kovaa niistä lähtee ääntä, ja etenkin bassoa. Näillä voi oikeasti (jos sellaista musaa kuuntelee, peleissä nyt tarkkuus on tärkeämpää ainakin nettipeleissä) luukuttaa musaa todella muhkeasti.

Imho ehram Steelseries 800/H on ehdottomasti parhaat langattomat pelikuulokkeet. Saa heivata kaikki turtle beachit tai logitechit mäkeen.

Se vähän harmittaa että pari kuukautta sitten Steelseries oli sanonut ettei uutta langatonta mallia ole näkyvissä. Toki kertoisiko ne jos joku kysyy.... toisaalta olisiko siinä mitään hyötyä, koska noi 800/H on jo melkosen priimat akkukestoa myöten ja build quality osalta.
Eihän kuulokkeissa kauheasti mikään muutu.
Mikrofonikin frendeillä kellä 800/H kuulostaa voicessa hyvältä, sekin kunnossa.

Astro A50 vissiin vähän uudistui, mutta jotain värejä lukuun ottamatta ei näytä mitään vaihtuneen niissä mun A50 verrattuna.
Kavereilla on myös noita langallisia A40, niissä on vähän parempi ääni. Toki näissäkin on erinomaiset ääneet, niin musasta peleihin.

Olen ollut varsin tyytyväinen ja tupla-akut on erittäin toimiva juttu.

Ootko Mike käynyt katsomassa Tarantinon uusimman leffan?
Kiinnostaako uudet X-Filesit?
En ole Tarantinon uusinta nähnyt ja X-Filet todellakin kiinnostaa, ajattelin vain odotella kaikki 6 ja katsoa sitten putkeen.

Sattuuko muuten Mike tai kukaan tietämään mistä saisi nuo alkuperäiset X-Filet helpoiten, missään suoratoisto palvelussa niitä ei käsittääkseni ole, olisiko kyseessä kenties dvd boxin oston paikka?

Viimeksi muokattu:
Sattuuko muuten Mike tai kukaan tietämään mistä saisi nuo alkuperäiset X-Filet helpoiten, missään suoratoisto palvelussa niitä ei käsittääkseni ole, olisiko kyseessä kenties dvd boxin oston paikka?
Mä latasin joskus aikanaan torrenttina kaikki kaudet. Mut laatu niissä on perunaa.

Back
Ylös Bottom