Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitenkäs asiat menee nyt Fastin kanssa? Instagrammista päätellen sponssaus jatkuu?
Kyllä.

Mikelle kysymys:

Onko sussa mielestäsi myyntimiehen vikaa?
Ei sitten niin yhtään, olen tosi huono myymään yhtään mitään, joka ei hirveen hyvä juttu ole.

Miten se Peterin selvitys, eikö sen pitänyt tulla tänään? Tai siis jotenkin kuvittelin että tulee julkinen selvitys, vai oliko se toi Fastin tapaaminen?

Mä en voi kertoa kaikkea, mutta sain vuosia sitten semmoisen privan välitettynä, joka on mua häirinnyt sen jälkeen. Ignoorasin sen vuosia, mutta silti se takaraivossa oli kokoajan. Ollaanhan me aikaisemminkin vähän kinasteltu ja selitin sen sillä. Mut katotaan nyt, olishan se kiva, että MnM vielä tekis jotain.

Kyllä toivoisin teidän tekemiä juttuja ja uskon monen muunkin toivovan samoin. Mikalla kun on kisat jne. ohi, voisitte rupatella ja kehitellä vaikka jotain uutta repäisevää. :)
Gymlogit sai tämän "vanhan tervaskannon" :D innostumaan salitreenin pariin ja myöhemmin liittymään tänne.

.Jos mahdollista, niin GB Gymiltä olisi kiva nähdä jonkunlainen saliesittely. Toki sali tulee esille myös kuvattujen treenien kautta (tulevat WLOGit).

Kun palaveerasitte Fastin kanssa tuliko palautteista puhetta? Tuliko niitä yleensä miten paljon? Mites paljon menee kahvia päivässä?

Kun palaveerasitte Fastin kanssa tuliko palautteista puhetta? Tuliko niitä yleensä miten paljon? Mites paljon menee kahvia päivässä?
Mailit oli mennyt tukkoon. Ja niin paljon niitä tuli, ettei mitään toivoa vastata takaisin kaikille. Kahvia menee semmoinen 2-5 kuppia päivässä.

Mitkäs olis parhaimmat mikkikuulokkeet PS4:lle? Noita olen katsonut, mutta ei haittais vaikka paremmatkin olisi.

Turtle Beach Ear Force ELITE 800

2_198398-2326x2522.webp

Back
Ylös Bottom