Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä.Mitenkäs asiat menee nyt Fastin kanssa? Instagrammista päätellen sponssaus jatkuu?
Ei sitten niin yhtään, olen tosi huono myymään yhtään mitään, joka ei hirveen hyvä juttu ole.Mikelle kysymys:
Onko sussa mielestäsi myyntimiehen vikaa?
Käyppäs lukemassa tota Peterin ketjua.Miten se Peterin selvitys, eikö sen pitänyt tulla tänään? Tai siis jotenkin kuvittelin että tulee julkinen selvitys, vai oliko se toi Fastin tapaaminen?
Peterin ketjusta löytyy kirjotus.Miten se Peterin selvitys, eikö sen pitänyt tulla tänään? Tai siis jotenkin kuvittelin että tulee julkinen selvitys, vai oliko se toi Fastin tapaaminen?
Mä en voi kertoa kaikkea, mutta sain vuosia sitten semmoisen privan välitettynä, joka on mua häirinnyt sen jälkeen. Ignoorasin sen vuosia, mutta silti se takaraivossa oli kokoajan. Ollaanhan me aikaisemminkin vähän kinasteltu ja selitin sen sillä. Mut katotaan nyt, olishan se kiva, että MnM vielä tekis jotain.

Gymlogit on kyllä loppu, mutta joku uusi juttu vois olla ihan kiva.
Ei me siihen enää keksitty mitään, loppui jo aikoja sitten.
Gymlogit on kyllä loppu, mutta joku uusi juttu vois olla ihan kiva.
Mailit oli mennyt tukkoon. Ja niin paljon niitä tuli, ettei mitään toivoa vastata takaisin kaikille. Kahvia menee semmoinen 2-5 kuppia päivässä.Kun palaveerasitte Fastin kanssa tuliko palautteista puhetta? Tuliko niitä yleensä miten paljon? Mites paljon menee kahvia päivässä?