Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tämmöttii kuvii ette multa usein nää. Ja kroppa on niin saatanan tyhjä ku olla voi. Kolmisen viikkoa ja vajaa -10kg. Kyllä mä dieetata ossaan ku sille päälle satun ja teen tässä vielä taikatempun kahdessa viikossa.

Screen Shot 2015-09-24 at 14.58.10.webp

Kyllä siellä näyttäis hyvää mallia löytyvän yläpellistä.
En tiedä onko jo kysytty, mutta onko sulla tai Peterillä ollut missään vaiheessa "ongelmia" raskausarpien kanssa?

Joo akku tuppaa loppumaan joskus kesken, tosin itse lyön vaan pitkän piuhan kiinni tietokoneen USB:hen ja jatkan pelaamista. Huomattavasti lyhyempi kesto on PS4:sen ohjaimen akussa.
Juu, itse myös pistän USBiin kiinni ja jatkan, ei siinä.
Se on tietty jos ei ole USB lähettyvillä niin vähän huono.

Enpä ole koskaan ajatellut, voisko perus Android luurin laturin mokkulaosan pistää seinään ja pitkä USB siihen?
Kestääkö tommosten akku sitä, vai miten nää menee. Sähköhommista tiedä mitään.
Pistoke varmaan kuitenkin löytyy läheltä sitä sohvaa, vaikka jonkin laitteen USB porttia ei löytyisi.

Onko pakkikselle tulossa vielä sitä valikkoa josta näkyy kymmenen tykätyintä kommenttia? Olis ainaki tuolla "salikomediaa" ja vastaavilla ketjuilla hyvä niin vois poimia sieltä helposti ne helmet.

Ohho, tuo nyt sillä sinun "ajoitettujen hiilareiden" -dieetillä? Eikä kertaakaan pannukakkua :p?
Joo, toimii mulla todella hyvin vaikka olo onkin niissä VHH-väleissä aika kusinen, mutta niissä väleissä se rasva palaa ja kovaa palaakin.

Onko pakkikselle tulossa vielä sitä valikkoa josta näkyy kymmenen tykätyintä kommenttia? Olis ainaki tuolla "salikomediaa" ja vastaavilla ketjuilla hyvä niin vois poimia sieltä helposti ne helmet.
En tiedä onko tässä softassa semmoista. Täytyy tutkia ku kerkee.

Joo, toimii mulla todella hyvin vaikka olo onkin niissä VHH-väleissä aika kusinen, mutta niissä väleissä se rasva palaa ja kovaa palaakin.
Perhana kun on ite niin tissiposki ettei oikein mistään tuu mitään vhh:lla. En nuku eikä ajatustyö onnistu, ja sen nyt vaan pitäis hommien takia onnata. Tuloksiahan tuolla näkyisi tulevan! Pitänee kokeilla siirtää treeni myöhäiseen iltaan niin saisi sitten treenin jälkeisellä hiilarilla nukuttua. Ehkä se ajatuskin saattaisi kulkea paremmin seuraavana päivänä..

Perhana kun on ite niin tissiposki ettei oikein mistään tuu mitään vhh:lla. En nuku eikä ajatustyö onnistu, ja sen nyt vaan pitäis hommien takia onnata. Tuloksiahan tuolla näkyisi tulevan! Pitänee kokeilla siirtää treeni myöhäiseen iltaan niin saisi sitten treenin jälkeisellä hiilarilla nukuttua. Ehkä se ajatuskin saattaisi kulkea paremmin seuraavana päivänä..
Mulla se pahin aika on just kakkostreenin jälkeen kun silloin ei enää tule hiilaria. Joskus sokerit dippaa ja sitten on yhtä helvettiä. Paniikissa on varalla 30g riisikakkuja jos toi iskee.

Mulla se pahin aika on just kakkostreenin jälkeen kun silloin ei enää tule hiilaria. Joskus sokerit dippaa ja sitten on yhtä helvettiä. Paniikissa on varalla 30g riisikakkuja jos toi iskee.

Vielä täytyy kysyä, että mikä ajatus tuossa on takana, ettei tokan reenin jälkeen tule hiilaria? Siihen varmasti on syynsä sulla, et sitä turhaan tee ja kärsi.

Mä en pysty VHH:ta vetään ollenkaan, koko keho flippaa ihan vituiks. Oon pari kertaa koittanu ja vähän erilailla jakanu ne vähät hiilarit mut ei tee mitää eroo. Ensin alkaa just toi jumi ja vetämättömyys, sit seuraavaks tulee jatkuva päänsärky ja faskikulaatiot ja sit ei vaan pysty oleen enää. Ehkä ne oireet väistyis jos vaa pystyis kärvisteleen mut ei musta oo ollu siihen. Ei pysty nukkuun eikä tekeen duunia ni ei vaa voi.

Itekki tällä systeemillä menee,ja tuntuu vaan niin toimivalta. Tosin juuri tuo 11-15.00 on jotenkin pahinta aikaa töissä. Aamu alkaa munilla 2 kokonaista+8 valkuaista+bcaa+vihermix
11 ja 14 maissa menee sitten kanaa 150-200g+jotain vihannesta välillä mukana.

Kysyin aiemmin jo mut en muista vastattiinko siihen, tuli vaan mieleen ku luki sen Peterin kirjotuksen.

Onko mahdollista saada niin että kun maalaa tekstin niin se väri ois normaali sininen eikä keltanen joka on vähän turha? Varsinki pidempiä tekstejä tosi hankala lukea ainakin mulla ja tottunu maalaamaan ne että näkis paremmin mut toi keltanen ei kyl toimi siihen

Kysyin aiemmin jo mut en muista vastattiinko siihen, tuli vaan mieleen ku luki sen Peterin kirjotuksen.

Onko mahdollista saada niin että kun maalaa tekstin niin se väri ois normaali sininen eikä keltanen joka on vähän turha? Varsinki pidempiä tekstejä tosi hankala lukea ainakin mulla ja tottunu maalaamaan ne että näkis paremmin mut toi keltanen ei kyl toimi siihen

Mulla se vain on sininen..

Back
Ylös Bottom