Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mo Mike. Millai Audi on vörkkiny ja kuin paljo on uskallettu ottaa vauhtii mittariin?
Vorkkinyt tosi hyvin, mutta en voi toki julkisesti kertoa paljonko olen ottanut mittariin. Enkä mä tykkää lujaa ajaa, enemmän tykkään että auto liikahtaa.

Jatkoa autohommiin. Mikä ominaisuus on eniten miellyttänyt Audissa?
Moottori ehdottomasti, turbo potkii todella alhaalta, niin ei tartte kierrättää ja venaa sitä. Sitten toki B&O soundit on saatanan kovat.

Tuleeko käytyä "potkimassa auton renkaita", eli käytkö koeajamassa autoja jotka kiinnostaa, vaikka et välttämättä olisi aikeissa ostaa kyseistä kiesiä?
Hyvin harvoin, viimeksi kävin RS3 testaamassa. Siksi en tykkää mennä ajelemaan kun sitten haluaa semmoisen.

Kiitti vastauksesta. Ei siinä siis Peten kans podcastit on myös hyviä!
Wtf? Joku Applen juttu joka on vaikeeta? :D
Se hyväksyntäprosessi on monimutkainen.

Mitä mieltä Mike olet Applen autoprojektista?

https://en.wikipedia.org/wiki/Apple_electric_car_project
Outoa, että Apple tommoiseen menossa.

Ainakin Peterin kanssa tulee, Mikan kanssa en ole varma. Jos sitä joskus kiinnostaa vielä, niin ehkä.
Jes! Lisää vaan podcasteja! (Mieluusti sekä Peterin, että Mikan kanssa!) Teidän pitäisi Mikan kanssa muistuttaa itseänne siitä järkyttävän hyvästä meiningistä, joka teillä on järjestään ollut kaikessa yhteisessä tekemisessä. Kuunnelkaa vaikka 21:n podcastin alku, niin pääsette hyvään fiilikseen! :D

Kyllähän ne Mikan kanssa hauskoja oli tehdä, mutta valitettavasti mulle on jäänyt asteen kuva, ettei sitä nappaa kun ei enää tartte Pakkotoiston näkyvyyttä.
Äläs ny, kyllä te alatte vääntää podcastii mikan kaa kuitenki heti kun kisat on ohi ja normaali arki jatkuu :)

Musta tuntuu, että Mika on alunperin halunnut olla sun kaveri eikä vain näkyvyytä täältä, mutta teidän välit on mennyt poikki tuossa varsin hölmössä riidassa tovi sitten. Koittakaa nyt hyvät tyypit sopia asianna vaikka Mikan dietin jälkeen.

Musta tuntuu, että Mika on alunperin halunnut olla sun kaveri eikä vain näkyvyytä täältä, mutta teidän välit on mennyt poikki tuossa varsin hölmössä riidassa tovi sitten. Koittakaa nyt hyvät tyypit sopia asianna vaikka Mikan dietin jälkeen.
Mä en voi kertoa kaikkea, mutta sain vuosia sitten semmoisen privan välitettynä, joka on mua häirinnyt sen jälkeen. Ignoorasin sen vuosia, mutta silti se takaraivossa oli kokoajan. Ollaanhan me aikaisemminkin vähän kinasteltu ja selitin sen sillä. Mut katotaan nyt, olishan se kiva, että MnM vielä tekis jotain.

Tuossa pari sivua takaperin sanoit, että teette Peterin kanssa harvoin vetoa tai vastaavia. Teettekö siis mitään alaselkään kohdistuvia liikkeitä?

Onko Mike reissannut koskaan Virossa päin? Tallinnasta löytyy ainakin päteviä saleja joihin itse tykästynyt. Siinähän ois wlogeihin pieni extraepisodi kun kävisitte Tallinnassa reval sportissa treenaamassa Ott Kiivikas kanssa? :)

Onko Mike reissannut koskaan Virossa päin? Tallinnasta löytyy ainakin päteviä saleja joihin itse tykästynyt. Siinähän ois wlogeihin pieni extraepisodi kun kävisitte Tallinnassa reval sportissa treenaamassa Ott Kiivikas kanssa? :)
No meillä on semmoinen snadi haave, että päästäis kuukaudeksi treenaamaan Oxygenille Kuwaitiin. Sitten sieltä kokoajan armoton määrä Wlogeja ja spin-offeja. Olis meinaan melkoinen kokemus.

js14xh.webp

Back
Ylös Bottom