Kuvia ihmisten työpöydistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu
Angelos sanoi:
Asutko omassa kämpässä? Joka tapauksessa, siististi sisustettu!
Kiitoksia! Asun vanhempieni yläkerrassa (80m^2). Broidi muutti omaan
kämppään ni mulle jäi tää tila kokonaan ittelle. Helpottaa elämistä sillai,
ettei oo niin kiire pois emon siipien alta. Tuun toimeen porukoitten kanssa
hyvin ja saan olla tarpeeks rauhassa täällä ylhäällä. Oma kämppä kyllä
tavallaan himottais, olis kiva päästä sisustamaan se hyvin jne. Rahaa olis
tällä hetkellä noin yhden neliömetrin kokoseen asuntoon, ja opiskelua vielä
vähintään viis vuotta jäljellä. Ei kauheen hyvä yhdistelmä. (Ja vuokralle nyt
ei oikeen jaksa mennä)

Mä oon tässä hiljalleen ruvennu ostelemaan kaikkea tavaraa siinä mielessä,
että on sitte sisustus kohtalaisen valmis ku joskus täältä emon siipien alta
lähtee. Nyt rupee rahat olemaan ihan loppu, ettei oikeen pysty hankkimaan
mitään. Oon yrittäny hommata paljon kaikkee tollasta metallista ja mustaa.
Laitan kuvia sitte 20v päästä millanen ensiasunto tuli juuri ostettua
ja miten sen sisustin :D

Omaan kämppään haluasin metalli- ja mustasävytteisen, hieman karun sisus-
tustyylin, mutta sitte kylpyhuone olis enemmän sellanen vaalee ja "trooppinen"
(eli muutamia kasveja, kenties vihreetä, valkosta ja sinistä kaakelia). Makuu-
huoneeseen haluaisin sellasen itämaisen tyylin, eli matala puusänky, bambu-
sälekaihtimet jne. (Tuskin mulla ikinä on tollasiin varaa, mutta haaveilla saa.)

T. Poika joka on henkisesti 35v Nainen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu..hieno on sisustus..jääkaappiki siinä käden ulottuvilla :)
jahas, ei tullukkaan quotea. Odulle tuo kuitenki oli tarkotettu.

Mike sanoi:
Tuo pitää noutaa, tulee verkkokauppaan 9.2. Näyttäis tosin olevan aika sukka rotta tossa.
5606.jpg

Tarkotin tätä laitetta, eikä rottakaan ole huono!

http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=1567804811847

En pysty sanallakaan haukkumaan ja käyttökokemukset ovat pelkästään positiivisia.

Vähän :offtopic: , mutta mikä ton toisen näytön funktio on? Osalla kun on kaks näyttöä pöydällä. Ja aika monella näyttäs olevan huono tuoli. Mun surffailu vähentys huomattavasti jos pitäs huonolla tuolilla istuskella... :)

edit: lisää offtopiccia. Tuli mieleen, että mitä ne semmoset matalat puusängyt maksaa ja mistä niitä saa? Odulla tietoa? Oon aina haaveillu semmosesta... :nolo:

El Capo sanoi:
Tarkotin tätä laitetta, eikä rottakaan ole huono!

http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=1567804811847

En pysty sanallakaan haukkumaan ja käyttökokemukset ovat pelkästään positiivisia.
Juu, ymmärsin kyllä, mutta katsoin että tuoko tuossa bluetooth vain 100€ lisää hintaa vai onko toi sitten hiirtä myöten laadukkaampi.

UCp, tuplanäyttö tuplaa työpöydän. Joillakin on 2 konetta, joillakin taas kahta näyttöä tukeva näytönohjain. Jälkimmäisessä työpöytä vain levitetään kahdelle näytölle ja hiiri liikkuu näyttöjen välillä. Huippukätevä jos tarvitsee työtilaa.

UCp sanoi:
Vähän :offtopic: , mutta mikä ton toisen näytön funktio on? Osalla kun on kaks näyttöä pöydällä. Ja aika monella näyttäs olevan huono tuoli. Mun surffailu vähentys huomattavasti jos pitäs huonolla tuolilla istuskella... :)

edit: lisää offtopiccia. Tuli mieleen, että mitä ne semmoset matalat puusängyt maksaa ja mistä niitä saa? Odulla tietoa? Oon aina haaveillu semmosesta... :nolo:

Toinen näyttö on suorastaan pakollinen! Ilman ei selviä. Kun ohjelmoin jotain, mulla on sovelluskehitin toisessa näytössä ja toisessa nettiselain tiedonhakua varten, winamppi jauhamassa musaa ja muitio, johon oon keränny kaikkea oleellista projektistani.

Ja matalan puusängyn saa kun ostaa normaalin ja lyhentää jalat tai poistaa ne kokonaan :hyper:

:offtopic: Onko semmoset kytkimet kalliita, joilla saa useemman koneen yhteen näyttöön? Saako tollasia kytkimiä tukemaan kahta näyttöä?

Itse ajattelin tuon diNovon ensi viikolla hankkia. Onneksi saan kaikesti atk-kamasta hyvät alennukset kun kaverin serkku omistaa koko Pc-superstore ketjun (+ muita mestoja ympäri Pohjoismaita).

Salomaa sanoi:
Itse ajattelin tuon diNovon ensi viikolla hankkia. Onneksi saan kaikesti atk-kamasta hyvät alennukset kun kaverin serkku omistaa koko Pc-superstore ketjun (+ muita mestoja ympäri Pohjoismaita).
No tuolla alalla katteet on 5% luokkaa, eli ei niistä suhteillakaan kovinpaljoa revitä alennuksia, ellei sitten kaverisi serkku myy tappiolla niitä.

Anyways, pitää hakea itsekin tuo näppissydeemi.

Tällainen työpiste on itsellä. Töiden jälkeen kotona ei välttämättä jaksa hirveän paljon koneen edessä kököttää, kun 9 tuntia tekee noilla hommia.. :D

Liitteet

• työpaikka.JPG
    työpaikka.JPG
    150,9 KB · Katsottu: 859
Hynkkä sanoi:
Tällainen työpiste on itsellä. Töiden jälkeen kotona ei välttämättä jaksa hirveän paljon koneen edessä kököttää, kun 9 tuntia tekee noilla hommia.. :D

puhelimia ja näyttöjä piisaa! Mitä oikeen duunikses teet? Joku valvonta?

Kipi I sanoi:
puhelimia ja näyttöjä piisaa! Mitä oikeen duunikses teet? Joku valvonta?

Oon liikerakennuksen receptionistina. Kuuluu aika monenlaista hommaa; kulunvalvonta, vieraitten vastaanotto, kulkulupien valmistus, postipalveluita ja muuta semmosta. Koneita on tosiaan joka lähtöön. Ihan mukava työpaikka ja rennot hommat, mutta palkkaus sen verran huono, että lopetan nämä hommat tämän kuun lopussa. :(

Oma työpöytä. Hiiiienon Ikea-pöydän alla on vielä iso Logitechin parhaisiin 2.1-kajareihin kuuluva subbari.

Liitteet

• IMG_3499.jpg
    IMG_3499.jpg
    169,8 KB · Katsottu: 846
  • IMG_3500.jpg
    IMG_3500.jpg
    167,2 KB · Katsottu: 811
  • screensht002.jpg
    screensht002.jpg
    134,5 KB · Katsottu: 694
Tomi sanoi:
Oma työpöytä. Hiiiienon Ikea-pöydän alla on vielä iso Logitechin parhaisiin 2.1-kajareihin kuuluva subbari.

Yllättävää..vaikka vaikutat tollaselta tarkalta hifistelijältä niin sulla on suht normaali kännykkä :D :D

Tiedz sanoi:
Yllättävää..vaikka vaikutat tollaselta tarkalta hifistelijältä niin sulla on suht normaali kännykkä :D :D
Haha, ei nyt ihan joka asiassa ole varaa hifistellä. Käytän kännykkää loppujenlopuksi tyttöystävälle tekstaamiseen sekä kotiin ja joskus kavereille soittamiseen, joten kyllä tuo 6610i ajaa siinä tarkoituksessa asiansa. Värinäyttö nyt pitää silti puhelimessa olla. :)

Mikäs tomi toi kellosofta on joka näyttää ton kellon tuolla oikeassa yläkulmassa?
Entä onko sulla XP:hen laitettu joku skin käyttöön?

jalat sanoi:
Mikäs tomi toi kellosofta on joka näyttää ton kellon tuolla oikeassa yläkulmassa?
Entä onko sulla XP:hen laitettu joku skin käyttöön?
Tossa threadissa olikin näköjään sama kuva. Eli Sysmetrix-kello ja Style XP -softalla muokattu tuota Wintoosaa.

Kipi I sanoi:
Sulla on joku 500€ rambo/ufo näppis!
Logitechin MX-Desktop. Maksaa 99 euroa ja mun mielestä ihan loistava ostos. Hiiri ja näppi toimii molemmat radiotaajuuksilla, eikä hiiren pattereita tarvi lataavan telakan takia vaihtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom