SUPERCARB 1kg -40%

(kuva) Kehtaanko rannalle bikineissä kesällä 2012?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Indis
  • Aloitettu Aloitettu
Hei,

Olen uusi jäsen foorumilla. Olen lueskellut ja selaillut palstaa jo pitemmän aikaa mutta rohkaistuin rekisteröitymään vasta nyt.
Minulla on huono itsetunto erityisesti takapuoleni suhteen (muodoton ja löysä :( ), löysin kuntoilun ja palstan pari vuotta sitten jo olen yrittänyt noudattaa terveellistä elämäntapaa ja säännöllistä treeniä että viimeinkin voisin näyttäytyä ilman vaatteita miehelleni tai käydä kesällä bikineissä rannalla.
Pelkästään tämä pepun kuvan postaaminen palstalle on minulle suuren suuri kynnys, mutta toivottavasti jonkinlaisesta terapiasta käy.
Kehtaako tällä takapuolella rannalle vielä vuonna 2012?

http://tinypic.com/view.php?pic=1jrac2&s=5

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Omasta pokastahan se on kiinni, kuka millaisella perällä kehtaa mihinkäkin mennä. Itse en kyllä tuollaista pyllyä häpeäisi. :)

En näe mitään syytä olla menemättä.

Nyt enää vain asenne kohdilleen! Näytät siellä rannalla vielä paremmalta, kun tiedostat että sulla on kiva vartalo, jota kehtaa näytellä.:)

Jep, valitettavasti itsetunto ei ole kohdillaan kun on ollut vähän pullukkainen koko ikänsä,
normaalivartaloisten on hankala ymmärtää mutta valitettava päänsisäinen pinttymä :(

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kiitos vastauksistanne! Alan rohkaistua pikkuhiljaa ihan pienissä piireissä (siis kotosalla ja omalla pihalla ollessa) harjoittelemaan vaatteiden vähentämistä.

Mahtaako tämä olla provo, syömishäiriöstä parantuvana minua ainakin häiritsee suuresti tämä, että kuvan perusteella ei mitään ongelmaa ole (korvien välissä sitä voi ollakin)... Vai onko sen verran nuori tyttö kyseessä, että itsetunto oikeasti rakentuu lukemalla näitä meidän kommentteja?

Mahtaako tämä olla provo, syömishäiriöstä parantuvana minua ainakin häiritsee suuresti tämä, että kuvan perusteella ei mitään ongelmaa ole (korvien välissä sitä voi ollakin)... Vai onko sen verran nuori tyttö kyseessä, että itsetunto oikeasti rakentuu lukemalla näitä meidän kommentteja?

Hei,
Pahoittelen, tarkoitukseni ei ollut tekstilläni loukata ketään. Tekstini ei ole luotu "provoksi".
Kuten jo aiemmassa viestissäni mainitsin, on minulla aivan ehdottomasti ainakin päänsisällä sitä ongelmaa (2 vuodessa ylipainoa olen kuntoilemalla ja terveellisellä ruokavaliolla pudottanut
liki 20 kg muodottomasta möykystä) vaaka siis sanoo että edistystä on ollut hurjasti, mutta itse olen vielä sisäisesti kai arka "valas".
Kiitos kuitenkin vastauksestasi.

Pakkohan sen ongelman todella on olla pään sisällä. Tuossa kuvassa on kuitenkin varsin kivan näköinen naisen peppu, hyvin kehtaa mennä rannalle :) Tuon kuvan perusteella ei edes minusta olisi mikään pakko sen enempää laihduttaa, ellei ihan vaan siksi että itse haluaa olla kireämpi.

Mutta mä nyt oonkin sitä mieltä, ettei kaunis/komea hyväkuntoinen vartalo vaadi erityisen matalaa rasvaprosenttia.

Voi voi, toivoisin kyllä ihan tosissani että tämä olisi provo. Jos kuitenkaan näin ei ole, niin sitten on todettava, että pään sisäinen tasapaino ei löydy kalastelemalla kommentteja täällä keskustelufoorumilla, vaan ihan jostain muista asioista. Eli jos etsit terveempää kehosuhdetta, niin kannattaa ehkä keskittyä liikkumaan ja syömään hyvää oloa tuottavalla tavalla - tai ehkä jopa hakemalla ammattiapua, jos tosiaan et kehtaa näyttäytyä ilman vaatteita miehellesi :jahas: Sorry jos tuli nyt vähän nihkeän kuuloisesti kommentoitua. Tunnistan niin vaan kymnenen vuoden takaista ei-niin-tasapainoista itseäni tästä...

Olen tähän asti ollut sivustaseuraajana tällä foorumilla, mutta nyt täytyy rikkoa hiljaisuus. Älä ystävä hyvä turhaa arastele itseäsi miehesi edessä. Jos tyyppi on itse lähtenyt läheiseen suhteeseen kanssasi, niin hän kyllä tietää miltä näytät ja jopa pitää siitä. Siinä ei se vaatteiden vähennys enää merkitse mitään. (ellei sitten käytä rajusti muotoilevia alusvaatteita, mitä en usko sinun tekevän). Itse olen ollut ja olen vieläkin pyöreämmästä päästä ja vaikka joskus itsetunto ei olekaan huipussaan, niin silloin, jos jonkun kanssa on päästy intiimiin kanssakäymiseen, niin en arastele kroppaani enää yhtään. Jos mies on päätynyt siihen tilanteeseen kanssani, niin hän on varmasti tietoinen siitä mitä saa.

Ja toiseksi, minä oikeasti ymmärrän, mitä pääsi sisällä pyörii. Oma negatiivinen kehonkuva juurtuu pirun syvälle. Siksipä sinun kannattaisikin nyt keskittyä tutustumaan kehoosi uudestaan. Nyt et enää ajattele vain niitä virheitä ja vertaa itseäsi muihin, vaan alat huomioida ne omat kauniit ja hyvät piirteesi.

Sitäpaitsi, en tiedä mik mahtaa olla ihannemielikuvasi hyvästä pyllystä, mutta tuo ei ainakaan minulel vastaa ajatusta löysäst ja muodottomasta.

Ei vittu oo todellista... :face:

Suositut

Back
Ylös Bottom