Kuva, josta kaikki puhuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
On kyllä aikakin..

Alla oleva kuva on Glamour-lehden syyskuun numerosta. Mitä ihmeellistä siinä on.. ;)

0814-lizzie-miller_vg.jpg

Nainen, joka kuvassa esiintyy, on 20-vuotias Lizzie Miller. Täystyöllistetty malli on näyttänyt sen, mitä ainakin mä olen odottanut jo pidemmän aikaa; normaalin naisen vartalon muotilehdessä. :hyvä: + :thumbs:

On ihan ookoo, että kuvia käsitellään, mutta kyllä mä ainakin katselen ihan mielelläni kuvia myös naisista, joissa näkyy se elämä. Tämä, ja Doven kampanja normaaleista vartaloista on suuntausta oikeaan. Jos siitä ihan älyttömästä ulkonäkökriittisyydestä päästäisiin eroon. Edes vähän.

Mitä mieltä muut on? Onks toi paha?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitäköhän elämää on 20-vuotiaan vartalossa?

Ihan hyvä suuntaus on se, että ihmisille näytetään miltä ihmiset oikeasti näyttävät.

Kaunis nainenhan siinä. Vähän on tuhdimpi tyllerö, mutta so not. Ihminen on kaunis, jos osaa "kantaa" itsenä hyvin, ylpeänä itsestänsä. Jos ei ole sinut itsensä kanssa, niin se välittyy ja näkyy myös ulospäin kuten myös toistepäin, olipa sitten "röllöä" tai ei. Doven viesti on oikein hyvä.

Sinänsä asiasta olen ihan samaa mieltä, eli että lehtien überphotaroidut kuvat ja varsinkin mallimaailmasta kopioidut kauneusihanteet on vääriä ja aiheuttaa turhaa ulkonäköpainetta varsinkin nuorille mimmeille ja mm. Doven kampanjoiden viesti (läpinäkyvyydestään huolimatta) on hyvä asia jne - mutta ei 40 vuotiaan miehen mahan pitäisi olla normaalia 20-vuotiaalla naisella.

Vai onko sitten mun normaalissa jotain vikaa.

Mikä nyt sitten nykypäivänä on normaalia tai kauneusihanne ja onko sillä mitään merkitystä edes. On laihoja, lihavia ja jotain siitä väliltä.

On sellainen fiilis, että nykypäivänä saa olla sellainen kuin on ja olemisen tuska pitäisi olla pienempi kuin vaikka 10v sitten. Kaupastakin saa lähestulkoon kaikille vaatteita.

Miten tärkeää se on tietää miltä näyttää 50v kolme lasta saanut tavallinen rouva.

Kaunis nainen, hoikka/normaali ylävartalo, mutta alapainotteinen (ns. päärynävartalo). Ilmeisesti rinnatkin pienehköt/kapea hartialinja. Vatsanseutu vaikuttaisi synnytyksen jälkeiseltä, ei paha tosiaankaan.

Normaalia.

Erityishuomio kiinteästä, sileästä ja selluliitittomasta ihosta (vain vatsan kohdalla "löysää") :thumbs:

Tai sitten kyseessä on nuori nainen, joka on ollut aiemmin isompikokoisempi ja laihduttanut sen verran nopeasti, että nahka ei ole kutistunut samaan tahtiin.

Toisaalta pitäisi nähdä hänestä kokovartalokuva, jotta näkisi ton kropan paremmin.

Ihan kaunis nainen, mutta kornia on se, että tuotakin kuvaa on varmasti käsitelty. Ehkä häneltä ei ole viety muotoja pois, mutta ihoa siloiteltu jne.

Jos kyseessä on 20-vuotias synnyttämätön nainen, niin mä olisin huolissani. Jos toi makkara on tullut lapsesta, niin ei siinä mitään.

Diggaan, myös Doven kampanja on hyvä. On jo korkea aika näyttää ihmisille, että ihan normaaleja ihmisiä suurin osa meistäkin on.

Mä kaipaisin myös naistenlehtiin normaaleja naisia vaatemalleiksi. Pitkän ja überhoikan mallin päällä kaikki näyttää tottakai hyvältä, mutta aika harva meistä sellaisia kuitenkaan on.

Kävin etsimässä hänestä toisen kuvan. Ainakin tässä kuvassa hänellä on päällä ihonväriset alushousut mun mielestä, joiden yläreuna puristaa tuota vatsaa tuoden tuon vatsamakkaran paremmin esiin.

Tässä kuvassa hän näyttää vielä hoikemmalta eikä häntä voi edes isoksi sanoa. Reisissä on suhteessa vähän enemmän ylimääräistä kuin yläkropassa.

lizzie-miller-2.jpg

On ihan jees esittää tässä ulkonäkökeskeisessä nykymaailmassa tällaisiakin kuvia.

Mmh, kuka tietäis ton mitat? Mun mielestä toi näyttää alotuspostin kuvassa kokonaisuudessaan isokokoisemmalta, ei vaan alavartalosta.
lizzie-miller-today.jpg

Vähän on tuhdimpi tyllerö, mutta so not.
Ei tuo ole minusta tuhtia nähnytkään :wtf:. Tai sitten vain käsitän 'tuhdin' vähän erilailla. Okei, alavartalossa on päärynämäisesti rasvaa mutta esim. vyötärö on aikas pieni. Pömppiksestä huolimatta. Kyllä on aika surullista jos tuollainen vartalo käsitetään tuhdiksi. Itse sanoisin normaali. Onhan kuvan nainen hoikka verrattuna siihen, miten monen muun taviksen vatsa todellisuudessa laskostuu :rolleyes:. Tai pikemminkin kuinka monelle makkaralle.

Ei tuo ole minusta tuhtia nähnytkään :wtf:. Tai sitten vain käsitän 'tuhdin' vähän erilailla. Okei, alavartalossa on päärynämäisesti rasvaa mutta esim. vyötärö on aikas pieni. Pömppiksestä huolimatta. Kyllä on aika surullista jos tuollainen vartalo käsitetään tuhdiksi. Itse sanoisin normaali. Onhan kuvan nainen hoikka verrattuna siihen, miten monen muun taviksen vatsa todellisuudessa laskostuu :rolleyes:. Tai pikemminkin kuinka monelle makkaralle.

Kyseessä on vasta 20-vuotias nainen, jonka kroppaa ei mun mielestä voi verrata esim. 40-vuotiaan naisen vartaloon. Mut kyl mä tiedän paljon timmimpiä nelikymppisiä, joitten vatsa ei tod. mee makkaralle, vaikka lapsiakin löytyy.

Jos tossa iässä jo näkyy elämäntavat vyötäröllä.

Hmm.. Anonymityn linkin perusteella noin 178cm/81kg, tuollanen pieni makkara mahalla tuossa istuma-asenossa... En ole huolissani, keskivertoväestöä aika pitkälti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom