Kuusankoski ja sen salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu

RRKalle

Team Hymykuoppa
Lähden tästä Kuusankoskelle aina viikoiksi töihin, itseasiassa samaan työpaikkaan treenikaverin kanssa :). Eli ajattelin nyt kysellä onko paikkakunnalla tai lähistöllä jotain joustavasti auki olevia saleja? Mieluusti sellaisia missä oikeasti saa nostella rautaa eikä ole vitun kalliita, mutta kaikki käy.

Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuntomekka, hinnoista en tiedä.. Omistaja on mun entinen rehtori ala-aste ajoilta, ihan pätevä bodari se on ollut, sitte Uimahallin sali, 5€ kerta, sisältyy uimavuoro.. Kalliosuojassa kaippa saattaa olla, en kyl siit tiiä, ja kouvolas on sitte.. Ite käyn suomessa ollessa Kouvolan Uimahallin salilla

hmm.. urheilu talolla on kai myös joku painonnostajien (tai jotan) sali. siellä luulis saavan karjua niin paljon kun haluaa. kuntomekasta kuullut myös hyvää. jos olet tehtaalle menossa töihin, niin niillä on sitte joku oma duunipaikan sali kanssa. ja niinkuin jo edellä mainittiin, niin kouvolassa on sitte vähän enemmän tota valinnan varaa. kuusaan uimahallin sali on melko kämänen.

Ei tota kumminkaan kukaan lukisi :lol2:. No sain jo vastauksia, eiköhän sinne urheilutalolle suunnata. Kiitoksia! Ja en tiedä mihin töihin menen, jotain helvetinmoista tornia tekemään ilmeisesti :D

Kuusankoskella on KuntoMekka joka on ihan ok, siellä käy pätevämpiäkin voimailija-äijiä eli ei ole mikään pilipalipaikka. Kuusaan urheilutalolla on ainakin ennen ollut aika karu voimailusalin tapainen alue alakerrassa tatamien ja painisalin vieressä, siellä on treenanneet enimmäkseen tälläiset old school painonnostajat tempaus-tyylillä jne.

Paras paikka kuitenkin olisi Kouvolassa [eli n. 7min ajomatkan päässä...], sellainen kuin Kuntokeskus Ykkönen. Siellä treenaa about kaikki, myöskin suuri osa Kuusankoskelaisista. Käy eniten sellaista porukkaa että näkee jotta siellä salilla on tosiaan tullut käytyä jne... [aina välillä Janne Käyhtykin siellä reenaillut :D], ja mielestäni tämä on ehdottomasti paras paikka. Joskus kun itse asuin Kuusaalla niin kävin aina Ykkösellä Kouvolassa reenaamassa, ei ole paikan voittanutta.

Mitä Indica mainitsi käyvänsä Suomessa ollessaan Kouvolan Uimahallilla treenaamassa niin pakko varoittaa että älä RRKalle missään tapauksessa mene minkään uimahallin salille täällä. Ne eivät ole mitään voimailijoiden/kehonrakentajien paikkoja, laitteet eivätkä painot riitä ALKUUNKAAN kuin korkeintaan sunnuntai-urheilijoille ja heikoille naisille. Jos sitä voimaa on vähänkin kertynyt niin sinne ei voi mennä tekemään mitään. 160kg oli muistaakseni maksimi mitä löytyi painoja jotka sai sitten kyykkyyn ladattua, ja toi ei varmaan riitä sulle todellakaan... Ja vaikka riittäisi niin joudut viemään muilta kaikki salin painot, eli ei toimi olleskaan...

Uimahallien saleilla voi vain 'lämmitellä', nostella pikkuisen akkapainoja [naisille sopivia] ja ehkä polkea kuntopyörää ja juosta juoksumatolla tai jotain semmosta. Sinuna karttaisin ks paikkoja kuin ruttoa ja suuntaisin joko Kuusankosken KuntoMekkaan tai Kouvolaan Kuntokeskus Ykköseen jonka puolesta liputan tässä aika pitkälle :) Ekat käynnit on ainakin ilmaisia joten 2 reenikertaa tulis for free jos molemmat kävisit tsekkaamassa ;) [Googlettamalla löytyy sivut]

Jos Kouvolan saleihin mennään niin pakko kompata MissEvilEveä. Rautaa löytyy riittävästi ja laitteet ovat hyvässä kunnossa. :)

Ei tota kumminkaan kukaan lukisi :lol2:. No sain jo vastauksia, eiköhän sinne urheilutalolle suunnata. Kiitoksia! Ja en tiedä mihin töihin menen, jotain helvetinmoista tornia tekemään ilmeisesti :D

Mikäli sattuisit majoittumaan Hotelli Sommelossa, mikä on usein käytössä mm. "komennusmiehillä" niin Kuusaan Kuntomekka on lyhyen kävelymatkan päässä.:thumbs:

kuusaankoskelta on alta 20 km kausalaan, jossa on pari vuotta vanha sali eikä hintakaan päätä huimaa.. opiskelijoille ja työttömille 50 kerran kortti 25e, ja muille käsittäkseni 50e, kertamaksu on 1e ja 2e.. 10 kerran kortti taitaa maksaa työssäkäyville parisen kymppiä..

salin ei ole tiloiltaan kovinkaan suuri, mutta vehkeitä on mielestäni aika riittävästi, hyväkuntoisia gymlegoja.. Kuulema Gymlegon edustaja on kehunut yhdeksi suomen parhaista kunnallisista saleista..:) Fastin sivuilla, Käyhdyn treenipäiväkirjassa on joitakin pieniä kuvia salista..

Sali sijaitsee kausalan ravilinnassa, ja kortit pitää ostaa kausalan keskustasta, nordeaa vastapäätä olevasta ruskeasta kunnan monitorista..:) ravilinnan vahtimestareilta voi ostaa kertakäynnit, jos sattuvat olemaan hereillä..:D

Kuntomekka oli ainakin minulle kurja pettymys. Tosi pieni ja ahtaan oloinen. Juoksumatostakin sai sähköiskuja. Muut tuntui viihtyvän paremmin kun minä. Kouvolan Ykkönen oli huomattavasti mukavampi paikka treenailla.

Joskus kun itse asuin Kuusaalla

Nytpä minä taidankin aavistaa että tunnetaan kumpikin Vehvis.. :offtopic:

Kiitoksia kaikille, erityisesti Evellä kattavasta vastauksesta ja avaroituksen sansta :thumbs: Pitänee katsoa onko siellä sitten autoa käytössä, jos on niin kai sinne kuntokeskus ykköseen tulee mentyä. Ainut on vaan aukiolot, aamuvuoro loppuu ymmärtääkseni klo 19, iltavuoro taas 19-07.

Itsekin liputan Ykkösen puolesta...Varsinkaan Kouvolan muut salit ei ole edes mainitsemisen veroisia. Ja ihan hyvin pääset treenailemaan noiden työaikojen puitteissa.:) Iltaysiin on auki ma-to.

Mekkaan pitää lunastaa mg kortti. Sillä pääsee 06-22 reenaa.

Selvähän tämä on, riippuen kuljetustilanteesta Kuntomekkaan tai ykköseen. Iltavuorossa noin klo 17 salille, aamuvuorossa noin klo 19.30. Saa ottaa yhteyttä jos haluaa reeniseuraksi:) Näyttääkin nyt epätodennäköseltä tuleeko reenikaveri sittenkään samalle työmaalle :rolleyes:

Kuntomekassa on varsinkin iltaisin rento ilmapiiri johon kuuluu sopivasti pientä motivaatiota lisäävää "vittuilua".;) Itse treenaan viitenä päivänä viikossa kys. paikassa yleensä välillä 19.30-21.30 seuraavaa kolmea viikkoa lukuunottamatta jolloin treenipaikkana tulee olemaan Tony`s Gym Pattaya.:D

Kuntomekka oli ainakin minulle kurja pettymys. Tosi pieni ja ahtaan oloinen. Juoksumatostakin sai sähköiskuja. Muut tuntui viihtyvän paremmin kun minä. Kouvolan Ykkönen oli huomattavasti mukavampi paikka treenailla.

Nytpä minä taidankin aavistaa että tunnetaan kumpikin Vehvis.. :offtopic:

Joo Kuntomekka on snadi paikka. Oon käyny siellä viimeks vuonna kivi ja miekka, mutta puolustin sitä sen verran että siellä käy ihan asiaporukkaa sen mukaan mitä tiedän :)

Mitä Vehvis kuka mitä häh? Oon ihan pihalla :D :eek:

Kiitoksia kaikille, erityisesti Evellä kattavasta vastauksesta ja avaroituksen sansta :thumbs: Pitänee katsoa onko siellä sitten autoa käytössä, jos on niin kai sinne kuntokeskus ykköseen tulee mentyä. Ainut on vaan aukiolot, aamuvuoro loppuu ymmärtääkseni klo 19, iltavuoro taas 19-07.

Ei kestä kiittää. Pitää olla suorapuheinen ja mitä sun treenityylistäs tiedän niin joutui hieman varoittelemaan ettet mene hukkaamaan kallisarvoista aikaasi :) Aukioloajat ei oo koskaan ongelma, se on vaan järjestelykysymys milloin ehtii mennä.

Vuorot on 06-18 ja 18-06. Kyllä noilla pääsee hyvin treenaamaan. Kiitoksia kaikille, lähden juuri ajelemaan Kuusankoskelle päin, tänään iltavuoroon.

Huomenna kolisee sitten kuntomekassa tai ykkösellä noin klo 16 :D

Nostellaans tätäkin aihetta vähän niin pääsen kertomaan oman mielipiteeni..

Kun ollaan Kuusaalla niin käydään Kuusankosken saleilla. Kuusaalta ne kovat tyypit tulee... :D :evil:

Kuusankosken Urheilutalon kuntosali on isompi kuin Kuntomekka, siellä on sali,pukkarit ja tatami tai pari. Treenivuorot siellä urheilutalolla on aivan perseestä, milloin on naisten vuoroa ja milloin jotain kehitysvammaisten jumppaa. Eikä kukaan morjesta takaisin kun tulet sinne tai lähdet.

Kuntomekka taas on pienempi, mutta siellä sentään saatana morjestetaan, melkeinpä aina!! Eikä ole mitään pirun vuoroja. Magneettikortilla pääsee treenamaan, 05:30 - 22:00. Henkilökunta paikalla
ma-to 15.00-20.00
pe 15.00-19.00

Urheilutalon salilta ei saa näitä palautusjuomia etc, Kuntomekasta saa. Urheilutalon vempaimet tykkää useimmiten liikkua itsekseen kun niitä ei ole pultattu kiinni lattiaan.. vinopenkkikin liusuu ees taas..

Kuntomekassa on ylä ja alasali. Yläsali on kaksiosainen, naistenpuoli ja yleinen puoli. Miehillä ei ole asiaa sinne naisten puoliskoon, mutta naiset käy myös yleisellä puolella. Alhaalla taas on sitten maastavetopaikka koska ylhäällä ei saa mavettaa, alhaalla on myös nyrkkeilysäkki + risat säkkihanskat, kyykkyräkki, penkki,vinopenkki,alaviistopenkki etc. Ylhäällä on myös penkki,smith-kone + muut laitteet ja hilavitkuttimet, kuntomatot ja pyörät + soutulaite. Ylhäällä on myös kyykkyteline, mutta ei yhtä hyvä kuin alasalin räkki.

Kuntomekassa soi radio, en muista mikä kanava. Paskaa musaa kuitenkin, joskus joku tuo ilmeisestikin oman levyn missä on rokkia. Omia levyjä voi ilmeisesti soittaa.

Urheilutalolla voi soittaa omia levyjä tai kuunnella myös paskaa radiota tai vaihtoehtoisesti Radio Rockia. :jahas:

Kuntomekka.

Yläsali / Yleinen puoli - http://personal.inet.fi/yritys/kuntomekka/sali.html

Alasali / Voimanostosali - http://personal.inet.fi/yritys/kuntomekka/alasali.html

Naistensali - http://personal.inet.fi/yritys/kuntomekka/nsali.html

Urheilutalon palvelu on surkeaa, valvoja joka vahtii että vuorot vaihtuvat on erittäin vittumainen tyyppi. Minun mielestäni.

Urheilutalon ja Kuntomekan salien vertailussa omasta mielestä tulokset ovat nämä.

Kuntomekka 10 -

Urheilutalo 5 ½.

Mekka voittaa arvostelun 12-0.

Kuntomekka :rock:

Toivottavasti tämä auttaa jotakuta valitsemaan hyvän salin.. ;)

Fedit, Juu, pistä Kalle niitä kokemuksia tänne missä kävit ja mitä teit..etc...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom