Kuusankoski ja sen salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu
Ainoa miinus on kuntomekassa se, että pakkasilla kellarissa tuppaa olemaan kylmä. Viime talvenakin kun on betoniseinät jne. niin vaatetta pitää pistää reilusti päälle jos meinaa pärjätä. Radio on jokapaikassa se paras vaihtoehto, niin ei tule vääntöä kuka haluaa mitäkin kuunnella. Muuten jokainen olisi omia ceedeitä vaihtamassa siellä. Mavetustakin yläkerrassa tapahtuu vaikka siellä kieltokyltitkin ovat hyvin esillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mavetusta tapahtuu, ei se uutinen ole.

Pakkanen piristää.

Ämpäri on myös hyvä vaihtoehto paskalle radiolle.. :)

Älkää unohtako Kuusaan kalliosuojaa. Uudet laitteet ja kaikki, kuten urheilutalollakin.
Ja pientä viilaust että urheilutalol ois 2 tatamii. 1 tatami, 1 molski ;)

Ei mavetusta?
Aaahahahah! Onneks asun muutaman kilsan päässä paremmalla puolella :)

Ei mitään tietoa miksi se on kielletty. ( HUOM! YLÄSALISSA! ALASALISSA VOIT MAVETTAA NIIN PALJON KUIN KIINNOSTAA )

Molski? Uimahalli? Se on sitten vaan ihan Kuusankosken Uimahalli..ainakin Kuusaalaisille. ;)

Ei mitään tietoa miksi se on kielletty. ( HUOM! YLÄSALISSA! ALASALISSA VOIT MAVETTAA NIIN PALJON KUIN KIINNOSTAA )

Molski? Uimahalli? Se on sitten vaan ihan Kuusankosken Uimahalli..ainakin Kuusaalaisille. ;)

Molski on se painimattojudanssi... Perällä on tatami, kaksi eri asiaa ;)

Käsitin että mavetus kokonaan kielletty, yläkerrassa varmaan ettei rappaukset putoo alakertalaisten niskaan :D

Jaajaa.. :D

Minulle ne on aika sama juttu.. :D

Tuo on ihan mahdollinen johtopäätös...uskoisin itsekin saman olevan syynä. :)

Kuusankosken Kalliosuoja on mielestäni ihan —— mesta, koska siellä on vähän käsipainoja ja vanhat huonot laitteet ja kaiken kruunaa se iskelmäradio, joka soi siellä AINA kun sinne menee.. myös jonkinlaisia ajanvarauksia tapahtuu eikä sinne salille saa mennä jos joku sen on varannut! :curs:

Kalliosuoja on jees, radion voi laittaa kiinni.
Käsipainot on aika anaalist kyl kun ne hyppää 10kg:sta 16Kg ja siin välil ei oo mitää sitte.

Muutama kyssäri tosta kunto-mekasta:

Kun ostaa ton ensimmäisen kortin, ni jääks se kortti itellee vaikka aika siltä kortila loppuu?
Solariumissa saa käydä korttilainen käryttämässä niin paljon ku lystää?
Saunaan pääsee mihin aikaan?
Mitkä on ne ruuhkasimmat ajankohdat treenailla?

Ajattelin kuunvaihteessa käydä testaamassa :)

Kaikissa paikoissahan se kortti jää itselle? Solarium muistaakseni maksaa erikseen. Saunaan pääsee siihen aikaa kun jaksaa laittaa sen itse päälle namiskasta (lämpenee jonkun aikaa). Sammuu itsestään kun paikka menee kiinni. Aamupäivästä vanhuksia kohtuudella ja iltapäivästä ja päivästä työläisiä. Työpäivän jälkeen kaikki siellä yleensä on, mutta sama asia missä tahansa muulla salilla. Illalla sitten hardtrainerit. Kannattaa käydä paikan päällä kyselemässä on nimittäin parasta asiakaspalvelua mitä olen nähnyt.

onkos tuo kalliosuoja kuinka ruuhkanen paikka? käykö täältä ketään siellä? ite pitäs varmaan siel ruveta käymää ku tuli muutettuu siihen melkei viereen.

^ Ei hajuakaan enää. Ennen siellä kävi jotkut koripalloilijat jne. Helvetin pieni sali ja muistin mukaan ei kauheesti mtn laitteita. Semmonen räkänen luolahan se on. Jos nyt Kuusaalla on pakko treenata niin mene Kunto-Mekkaan (jos se vielä on sen niminen). Itse kyllä suuntaisin Kouvolaan Ykköselle, se kun on AINOA oikea sali imho erham.

^ Perustelisitko hieman miksi se on sun mielestä hyvä sali? Eli mikä on urheilutalon nykytilanne? Mitä katsoo paria aiempaa kommenttia niin ei olisi hyvä vaihtoehto. Itse treenasin siellä joskus teininä kamppailulajin aputreenejä, ja silloin se oli kyllä ihan ok. Vanhan kansan voimailijoita kävi paljon ja mavea ja riveä ja tempausta tekivät 24/7. Paskainen loukko ja leuanvetotanko katossa. Nää mun hatarat muistikuvat.

Urheilutalo on tosiaan hyvä mesta. Siellä on kaikki tarvittava, ellei sitten halua että joka ikiselle lihakselle on jokin oma hilavitkutin laitteensa. Hinta ei päätä huimaa ja salilla porukka on mukavaa (ainakin silloin kun itse sielä kävin). Paljon parempi kun kämänen kalliosuoja. Tosin samalla kortillahan pääsee molempiin. Ykköselle tai mekkaan, jos ylimäärästä paalua riittää.

kiitoksia tiedoista. pitänee tuo urheilutalokin käydä siis tsekkaamassa. joo kunto-mekassa kävisin ihan ehottomasti jos vaan joku sponsoroisi sen, ei omat paalut riitä käymään siellä.

Täältäkin ääni urheilutalolle. Useampi penkki, kaksi kyykkypaikkaa, lava maastavetoon ja painonnostoon. Taljat löytyy ja eikös siellä ole nykyisin reidenlähentäjätkin, hahaha. Kalliosuojassahan on itse asiassa kaksi pientä salia. Molemmissa onnistuu perustreeni, mutta tosiaan nuo ovat niin pieniä koppeja, että alkaa vähän ahdistaa jos siellä sattuu olemaan useampi kerralla. Ainakin ennen sama 6kk kausikortti kävi sekä kalliosuojaan, että urheilutalolle, joten todennäköisesti ei tarvitse edes tehdä valintaa noiden paikkojen väliltä heti.

Urheilutalon sali vedettiin uusiks vuos sitte. Oisko ollu vesivahinko? Enää ei lavaa mavelle, ja toisen kyykky telineen tilalle tullu smithi. 2 penkkiä edelleen. Ihan jees paikka eikä mikää kalliska. (40e 6kk, opiskeliat jne 30e)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom