Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Jouni Virtamo
Minulle voisi myös heittää kysymyksiä esim. eri henkilöistä ja tapahtumista, sillä kyllähän bodauksellakin alkaa jo olla tuota historiaa takanaan melkoisesti.
Mä luulen, että ensimmäiset pari vuotta ainakin pärjätään lukemalla Anssin kirjoittamia Rectal Development -lehden nettipuffeja ja Ruhlin kirjoittamia bodyuutisia.Originally posted by Anssi
Jouni,
Eikö se kannattais vääntää jonkinmoinen nettilehti nettikaupan kylkiäisiksi..? Sulla kun on tuota kokemusta näistä hommista...
Originally posted by Jouni Virtamo
No, kyllähän se Lou oli laitattanut kunnon implantit pohkeisiinsa ennen Helsingin Mr. Olympiaa. Hän otatti ne sitten pois pian tuon kisan jälkeen.
Originally posted by Tomi
Mä luulen, että ensimmäiset pari vuotta ainakin pärjätään lukemalla Anssin kirjoittamia Rectal Development -lehden nettipuffeja ja Ruhlin kirjoittamia bodyuutisia.
Tiedz sanoi:Nostetaas tää ylös kun on niin kiva treedi.
Kysymys: Ootko Jouni ollu tekemisissä koskaan Gary"tupee" Strydomin kanssa?
Oli aikoinaan aika siistin näkönen ja tiukka kroppa ukolla.
Richard75 sanoi:Olis tosiaan kiva kuulla juttua Strydomin Gary:stä, oli suosikkini siihen aikaan. Varsinkin Strydomin ja muittenkin sen ajan kisailijoiden kropat olivat vielä esteettisiä ja todella motivoivia, toisin kuin monen nykyisen kisailijan.
Niinpä, olisi kiva kuulla Jounin tarinoita enemmänkin, koska niitä varmasti riittää. :thumbs:Faidra sanoi:Oho, onpas kiva thread. Mitenkähän tämä ei oo tän pidempi.
Faidra sanoi:Oho, onpas kiva thread. Mitenkähän tämä ei oo tän pidempi.