Kuulumisia

Ihan jos palattaisiinkin tuohon alkuperäiseen asiaan, niin kyllä saat Jouni kirjoitella tänne niin paljon kun vaan ikinä kerkeät niitä muisteloita. Nämä jutut todella kiinnostavat!

:thumbs:

Selvä pyy, kirjoittelen lisää, kunhan saamme nettikaupan raamit kohdilleen. Minulle voisi myös heittää kysymyksiä esim. eri henkilöistä ja tapahtumista, sillä kyllähän bodauksellakin alkaa jo olla tuota historiaa takanaan melkoisesti.

Originally posted by Jouni Virtamo
Minulle voisi myös heittää kysymyksiä esim. eri henkilöistä ja tapahtumista, sillä kyllähän bodauksellakin alkaa jo olla tuota historiaa takanaan melkoisesti.

...no itse asiassa, nyt kun kissa on nostettu pöydälle niin palataksemme 1992 Olympiaan niin mitä helvetin ainetta ne Ferrignon pohkeet lopulta oli?

Ferrignon pohkeet

No, kyllähän se Lou oli laitattanut kunnon implantit pohkeisiinsa ennen Helsingin Mr. Olympiaa. Hän otatti ne sitten pois pian tuon kisan jälkeen.

Pari Hulkkiin liittyvää "kommellusta" Helsingin keikalla:

1. Olin Ferrignoa ja hänen perhettään (vaimo ja kolme lasta) vastassa lentokentällä. Wayne S. DeMilian käskystä palveluksessani oli ainakin silloin Helsingin ainoa limusiini (Limousine Servicelle kiitokset) kuljettajineen. Limusiini ei kuitenkaan kelvannut Loulle, ainoastaan hänen matkatavaroilleen. Hulkki halusi "kerrankin ajaa kunnon autolla", kuten hän asian ilmaisi, ja hyppäsi tavallisen mustan Mersu-taksin kyytiin. Muu perhe yritti sitten ängetä samaan Mersuun, mutta Lou ärähti, että akka ja kakarat limusiiniin, hän haluaa olla rauhassa.

2. Kun saavuimme hotelliin (Grand Marina Katajanokalla), Loulle valittu sviitti ei hänelle kelvannut. KP oli hotellilla auttamassa, ja minä ja KP ravasimme Hulkin perässä hänen helvetillisiä matkalaukkujaan raahaten, kun onneton hotellihenkilö yritti löytää arvon jättiä tyydyttävää sviittiä. No, lopulta sellainen löytyi, ja Lou jäi huoneeseensa lepäämään laukkuinensa. Ne olivat muuten täynnä ruokaa, joten ei ihme, että ne olivat niin painavia!

Sanomattakin oli selvää, että muu perhe majoittui toisaalle hotellissa. "Mahdollisimman kauaksi minusta", kuten Hulkki asian kohteliaasti vastaanottotiskillä ilmaisi.

3. Olin Loun kanssa päivää ennen kilpailua Simo Rantalaisen vieraana Hullu Suomi TV-ohjelmassa. Simo haastatteli Hulkkia ja mm. mittasi hänen tumppunsa (56,5 cm muuten). Mukana olivat myös mm. Jussi Herranen (46,5 cm) ja Boogie Mustonen (51 cm).
Joku teki nauhoituksen aikana virheen, eikä koko Hulkin haastattelujaksoon tullut lainkaan ääntä. Sitä ei siis myöskään koskaan näytetty TV:ssä (ohjelma tuli ulos nauhoituspäivän iltana). Wayne S. DeMilia oli aivan raivona ja sanoi, että Rantalaiselle ei sitten anneta mitään lippuja kisaan. Joten ei annettu.

4. Kisa meni Hulkilta vähän heikosti, mutta hotellille hän sen sijaan jätti pari muistoa. Hän nimittäin istahti kisan jälkeen vessassa pytylle, ja kuinka ollakaan, ehkä hieman sen reunalle. Koko komeus tietysti murtui alareunastaan ja levisi kuin ne kuuluisat Jokisen eväät. Lou myös ehti suorittaa sviitissään hieman omia kokkauksiaan sillä seurauksella, että huoneen automaattinen sammutusjärjestelmä pärähti päälle ja Hulkki sai ruoanlaiton lomassa pienet suihkut. Hotellin johtaja ei ollut kovinkaan tyytyväinen, mutta IFBB maksoi kaikki viulut, joten kaikki selvisi lopulta ihan hyvin. Hotellilla kyllä varmaan huokaistiin helpotuksesta, kun bodarit lähtivät Euroopan Grand Prix -kiertueelle.

Hehe.. Hyvää "settiä". Itseasias luin kans tämän tapahtuman KP:n kirjasta. Ehkä sinunki Jouni pitäis saman tyyllinen kirja tehä ku tää KP:n.. öö.. nyt nimiki unohtu mut tiedät varmaan kirjan. Varmasti löytyisi ostajia mukaan lukien minä. Vai ootko kenties jo tehnytki? Nyt ei tuu muuta mieleen kuin toi Bodauksen tietojätti missä olit myös mukana. Ei muuta ku lisää tarinoita.

:worship: :worship: :worship:

Heh! Vai oli Ferrignolla ongelmia ruoanlaiton kanssa... Tokko tuo vessanpönttö nyt ihmekään oli, eikös se kisoissa painanut jotain 120kg tietämillä...

Mutta katso oi ihmettä! Mikäs täältä laatikoiden kätköisät löytyikään? Vanha Atlas-lehti vuodelta 1982! "Kehonrakennuksen ykköslehti". Päätoimittajana J. Virtamo. Kannessa komeilee Mr. World Bill Grant. Levikki näyttäisi olevan tuolloin jo 20 000 kpl. Lehdessä on paljon hauskoja asioita, mutta voiton vie melkein tuo "Kean palsta", jossa itse Wilma "Hullu Hantta" Schliewski nostaa punttia trikoot päällä... Mitähän kautta se tohonkin on joutunut.

Originally posted by Anssi
Jouni,

Eikö se kannattais vääntää jonkinmoinen nettilehti nettikaupan kylkiäisiksi..? Sulla kun on tuota kokemusta näistä hommista...
Mä luulen, että ensimmäiset pari vuotta ainakin pärjätään lukemalla Anssin kirjoittamia Rectal Development -lehden nettipuffeja ja Ruhlin kirjoittamia bodyuutisia. :)

Re: Ferrignon pohkeet

Originally posted by Jouni Virtamo
No, kyllähän se Lou oli laitattanut kunnon implantit pohkeisiinsa ennen Helsingin Mr. Olympiaa. Hän otatti ne sitten pois pian tuon kisan jälkeen.

Loistavaa settiä! Ei muuta kun sitä tahtia kun kerkiää, niin lisää lisää lisssäääää!!!! :kuola:

Mahtaiskohan kellään olla jonkunsortin kuvaa noista Loun "pohkeista" (vai oliko tuolloin edes kameroita keksittykään?? ;) ). Mitä tohon aikaan käytettiin noissa implanteissa? Ei sillon varmaan vielä ainakaan mitään "poseerausöljyjä" ollu?

Ei nettilehtiä

Yes, Tomin kanssa samaa mieltä. Kyllä näitä lehtihommia on jo väännetty ihan tarpeeksi.

Ferrigno muuten painoi Helsingissä 142 kiloa ja oli aivan mahdottoman kireä. Hän oli ihan oikea bodari ja poseerasi minullekin useaan otteeseen hotellilla. Iso mies oli.

Kirjoja olen julkaissut kaikkiaan neljä. Ensimmäinen kirjani Bodaus (Otava, 1989) oli ilmestymisvuotensa myydyin sporttikirja Suomessa ja mm. Helsingin pääkirjaston toiseksi lainatuin kirja vielä vuonna 1994. Silloin bodattiin...

Originally posted by Tomi
Mä luulen, että ensimmäiset pari vuotta ainakin pärjätään lukemalla Anssin kirjoittamia Rectal Development -lehden nettipuffeja ja Ruhlin kirjoittamia bodyuutisia. :)

Hyvä kun muistutit. En olekkaan muistanut puffata MD:tä vähään aikaan.. :)

Nostetaas tää ylös kun on niin kiva treedi.
Kysymys: Ootko Jouni ollu tekemisissä koskaan Gary"tupee" Strydomin kanssa?
Oli aikoinaan aika siistin näkönen ja tiukka kroppa ukolla.

Tiedz sanoi:
Nostetaas tää ylös kun on niin kiva treedi.
Kysymys: Ootko Jouni ollu tekemisissä koskaan Gary"tupee" Strydomin kanssa?
Oli aikoinaan aika siistin näkönen ja tiukka kroppa ukolla.

Olis tosiaan kiva kuulla juttua Strydomin Gary:stä, oli suosikkini siihen aikaan. Varsinkin Strydomin ja muittenkin sen ajan kisailijoiden kropat olivat vielä esteettisiä ja todella motivoivia, toisin kuin monen nykyisen kisailijan.

Richard75 sanoi:
Olis tosiaan kiva kuulla juttua Strydomin Gary:stä, oli suosikkini siihen aikaan. Varsinkin Strydomin ja muittenkin sen ajan kisailijoiden kropat olivat vielä esteettisiä ja todella motivoivia, toisin kuin monen nykyisen kisailijan.

Pitää paikkansa, 80-90 luvun vaihteen pro ukot ovat realistisia tavoite kehoja tämän päivän amatööri kehonrakentajille. Tietenkin silloinkin oli massafriikkejä ja änkyrä tiukkoja ihmeitä, mutta yleissilmäys kärkikymmenikköön antaa oikean kuvan.

Oho, onpas kiva thread. Mitenkähän tämä ei oo tän pidempi.

Miten Jouni näit aikanaan tuon fitnessin ja figuren nousun naiskehonrakennuksen ohi ns. yleisöystävällisemmiksi naistenlajeiksi? Mitä mieltä yleensäkin olet naiskehonrakennuksen muuttumisesta nykyisen kaltaiseksi? Oliko ajat paremmat Rachel McLishin yms. aikoihin...

Faidra sanoi:
Niinpä, olisi kiva kuulla Jounin tarinoita enemmänkin, koska niitä varmasti riittää. :thumbs:

Faidra sanoi:

Johtunee siitä että tää on täällä "Ilmoitukset / palaute / gallupit"-osastolla hiukan piilossa...

Valitettavasti.

Suositut

Back
Ylös Bottom