Kuulokkeet

Nyt hetken käytön jälkeen tein yhden huomion. Jos äänilähteestä on äänet matalalla ja kuulokkeista volumet täysillä, tulee useisiin biiseihin mukaan suhina. Erityisesti sen kuulee sellaisissa biiseissä, missä on taukoja tai hiljaisempia vaiheita. Sen kuulee myös silloin, jos esimerkiksi spotifyssä vaihtaa biisiä, niin suhina kuuluu noin puolen sekunnin ajan juuri biisiä vaihtaessa. Luulisin, että tämä on langattoman tekniikan ominaisuus, jonka kanssa on elettävä, eikä tuo häiritse, kun laittaa äänilähteestä volumet kovemmalle ja kuulokkeista pienemmälle.

Mulla on noi samat ja totahan se tekee. Onneksi sieltä toisesta päästä voi aina laittaa kovemmalle. Itelle noiden äänenlaatu riittää vallan mainiosti.

Duunissa ja liikenteessä sit Sennheiser CX 300-II. Riittää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on noi samat ja totahan se tekee. Onneksi sieltä toisesta päästä voi aina laittaa kovemmalle. Itelle noiden äänenlaatu riittää vallan mainiosti.

Duunissa ja liikenteessä sit Sennheiser CX 300-II. Riittää.
Selvä homma, kiitos. Näin mä vähän ajattelinkin. Hyvä tietää siinä mielessä, ettei tarvii ajatellakkaan mitään takuuseen lähettämisiä, vituttaa sellanen rumba. Mutta muuten kyllä oivat kuulottimet.

Outo vika tuli noihin kuulokkeisiin (pitikin hehkuttaa, tottakai heti kävi näin).

Räpisevät vähän, kun johtoa liikuttaa niin loppuu hetkeksi. Sitten jos johtoa ottaa muutaman mm ulospäin dacista niin sitten toimii. Joskus kun on räpissyt niin on korjaantunut koneen käynnistämisellä uudelleen. Voisko tuossa tulla häiriötä jostakin toisesta johdosta tai virtalähteestä?

e: usbi oli vain huonosti. Toimii.

Ei kyllä se vika on nyt tuossa 3.5mm adapterissa.

Nyt tarviis taas tyhmä teknistä tukea. Eli kun tuossa NuForce uDacissa on se 3.5mm kuulokeliitäntä ja sit ne kaks johtopaikkaa keltainen ja punainen(?), ni onko sellaista adapteria missä tulis niihin piuhat ja sitten siitä sellainen piuha mihin sais noista AKG kuulokkeista sen ison piuhan? Tai toimiiko se edes silleen? :D Ei oo hyvä tuo 3.5mm:lle oleva adapteri kun tulee niin pitkä viritys, jos menee vähänkin vinoon niin räpisee.

Onko kenelläkään suositella Bluetooth -kuulokkeita (iPhone 5) musiikin kuunteluun. Mahdollisimman pienet, halvat ja äänenlaadullakaan ei niin merkitystä..

Ostin omaan budjettiin nähden kalliit kuulokkeet, vajaa pari hunttia.
Ongelma on sama kuin aina kuulokkeissa eli johtoliitos kusee, nyt parin vuoden käytön jälkeen täytyy vatkata johtoa jotta kuuluu normaalisti. Ensin olin ostamassa kuulokkeita irrotettavalla johdolla mutta ei löytynyt.
Onko joku mesta joka fiksaa liitoksia niin että ne pysyy kunnossa vai pitääkö taas hommata uudet luurit?
Nämäkin on ollut hellässä käytössä mutta ei vaan tunnu kestävän

Hakusessa vastamelukuulokkeet hintaluokassa 200 - 500 €. Nykyiset Beatsin Studio 2.0 ovat kyllä äänenlaadultaan hyvät, mutta etenkin lentokoneessa työreissuilla vituttaa aivan liikaa kersojen itkut ja ihmisten muut pölinät, jotka kuuluvat Beatseista tarkkakorvaisena selvästi läpi.

Ehdotuksia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom