Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esim. Sennheiser HD595 ja nuForce uDac on hyvä setti. Nuo Sennheiserit soivat tosin aivan hyvin jo suoraan tietokoneen/television lähdöstäkin, joten erillinen kuulokevahvistin ei ole välttämätön.
Pikkuveljellä kestivät rumpuja soittaessa 1.5kk juuri nuo superlux merkkiset kuulokkeet. Takuisiin -> seuraavat kestivät jo 4kk. You know the thrill.
Voihan tuo olla syy siihen hintaan, sen takia sanoinkin että pitäis testata, mun ei tarttis kyllä ainakaan heilua ne päässä kuten rumpalin :D
Kerrohan tästä vielä keijolle lisää, ei ymmärrä.... :D
Eli jos tilaan tuollaisen jossa on kuulokevaffi ja dac () yhdessä, niin se on paljon parempi kuin pelkkä kuulokevahvistin? Miksi?
Mites sitten jos noita kuulokkeita tahtoo käyttää telkun kanssa? Beresfordin tc-7520:sta käytetään ymmärtääkseni siis niin, että se tuikataan ensin usbin kautta "äänilähteeseen" ja itse laitteeseen sitten tökätään kuulokkeet kiinni? Näinkö se toimii sitten tv:n kanssakin, vai voiko siinä käyttää optista(???) kaapelia? :D
Sori, varmasti oli vitun tyhmiä kysymyksiä, mutta pitää kysellä että sitten joskus tietää..
^^
Noin arvelinkin. Tuollainen tilaukseen menee, vaikka olen tuosta beresfordin häröilystä juuri tuossa mallissa kuullut.
Kuulokevahvistinkäytössä joutuu tuon Beresfordin kanssa varautumaan siihen, että se saattaa napsua kappaleiden alussa/lopussa hiljaisissa kohdissa. Se joko häiritsee tai ei, mutta on kuitenkin "ominaisuus", jonkinmoinen kohinasalparatkaisu.
http://www.nuforce.com/hp/products/iconudac2/ Tämä on ainakin hyvä kampe, järkihintainen ja pienikin vielä. Omassa setupissa pc:n häiriöäänet ja rutinat hävisivät tuolla kokonaan vrt. pc:n oma audiolähtö. Äänenlaatukin on toki parempi kuin suoraan äänikortilta, eikä tarvi ulkoista virtalähdettä.
en kyllä itse huomannut omalla korvalla niissä mitään eroa.
Itse ostin Denon AH-D2000:t tuossa vuosi sitten suunnilleen, ja eihän koneen äänikortista riittänyt teho mihinkään. No ostin sitten Creativen x-fi -äänikortin ja sillä nyt sitten kuunnellut sen jälkeen suurimman osan aikaa. Kuulokkeiden eroa edellisiin en heti kunnolla huomannut, mutta sitten alkoi pikkuhiljaa korva herkistyä kaikelle mitä noilla kuulee ja napit, toiset kuulokkeet, kaiuttimet yms jättää pois tai muuntaa. Nyt huomaa jo melkeen suoraa jos joku mättää.
Kunhan vaan sanoin että joskus eroja ei huomaa ihan heti sellasina kun ne oikeesti on. Aika moni asia vaikuttaa kuitenkin tuollaiseen hetkelliseen kuuntelukokemukseen. Tiedä sitten..
Mitä mieltä olette