Tekeekös tälläiselää yhtään mitään, jos vaikka ostaisi pöytäkoneen perään? : http://www.thomann.de/fi/behringer_ha400.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tobsi sanoi:Tekeekös tälläiselää yhtään mitään
Noniin, pistin tilaukseen
AKG K-601
No sillä lailla :D Toivottavasti saat kuntoon että pääsee taas nautiskelemaan hifistä.
En rupea kyllä taistelemaan noiden kanssa yhtään, vaan saavat luvan mennä takuisiin.
Vittu että tollanen ottaa päähän, kun tilaa jotain, oottaa, sit viimein tulee, ja heti paskaks. :D Olisit ostanu samalla rahalla niitä superluxei :D ne kestää sen 1.5kk kuitenkin sit ja sulla olis monet, saisit kierron päälle :D No jaksamisia kuitenkin.
Oon tässä nyt alustavasti katellut ja kokemuksia lukenut noista rs-180:stä, kun hintaeroa 170:een ei juurikaan ole. Mietityttää vaan, että pilaako tuo langaton tekniikka totaalisesti äänenlaadun, vai pärjääkö niillä? Mikään hifisti en todellakaan ole, tähän asti käyttänyt max. 30€ kuulokkeita, koska kaikista olen onnistunut hajottamaan johdon tai liitännän ja näidenkin äänenlaatuun olen ollut ihan tyytyväinen. Tuskin näihin verrattuna ainakaan takapakkia tulisi?Suosittelisin lonkalta Sennheiserin RS-170 langattomia, niitä on ainakin laajalti kehuttu mitä oon kuulokekeskusteluja seurannut. Jimmsistä 180e. Omaa kokemusta ei noista ole joten kantsii mennä kuuntelemaan jonnekin jos jostain läheltä löytyisi..
Itellä Beren 7520 DAC, AKG:n K601:t ja nyt tuli luurille/mp3-soittimelle AKG:n K451:t. Molempia voin suositella
Mietityttää vaan, että pilaako tuo langaton tekniikka totaalisesti äänenlaadun, vai pärjääkö niillä?
Niin olen kyllä lueskellut. Täytyy tässä hieman maistella muutama päivä, että onko tuo suhina ihan normaalia vai onko jotakin vikaa jossakin.Eikös tuo tehdä aina hifilaitteiden kanssa silleen että lähteestä täysille ja toisaalla säädetään se voimakkuus sopivaksi? Näin oon ite käsittänyt ja tehnyt.