Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
"43-vuotias kehonrakentaja tunnustaa, että hänen suuret lihaksensa eivät ole aitoja, vaan ne on saavutettu mineeraliöljyruiskuilla. "..... Jokseenkin vituttaa kun edes viitsivät liittää kyseisen sanan tuollaiseen öljyapinaan:face:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uutta kuvaa pukkaa
129877.jpg
kuin kaksi marjaa
220-T_Modell_pojke_sitter_st%C3%B6rre_web_1529.jpg

Ei voi tosiaan kuin ihmetellä mikä logiikka tähän oikein ajaa. Tai kai näiden kanssa on kyse jonkinlaisesta henkisestä sairaudesta ja samankaltaisesta, massiivisesti vääristyneestä minäkuvasta kuin esim. anorektikkojenkin kohdalla. Surullista sinänsä.

Mitähän kävis jos tuommonen kunnon syntikkaukko menis saunaan? Näinköhän alkais ölpät lämmetä liikaa...?
Nää tyypit ei ainakaan huku kun öljy on vettä kevyempää, ja se puupääkin kelluu!
:face:

Mä en keksi muuta selitystä näiden sällien touhulle, ku Äo liiallisen alhainen luku... ?! Mä pystyn ymmärtää jos vähän tyrkkäis öljyä, et sais kalvot venytettyä, mut litra tolkulla, ni ei saatana pyhä sylviä sentää tot älyn loistoa!

Mä pystyn ymmärtää jos vähän tyrkkäis öljyä, et sais kalvot venytettyä
Näin ne ihmisten "arvot" muuttuu ajan kanssa, ennen tuntu että tippakin öljyä on liikaa. Nyt kun näitä öljyukkoja on putkahdellut jatkuvasti esiin niin maltillinen öljyn käyttö ei tunnukaan enää tyhmältä.

Haihtuuko toi öljy ikinä mihinkään? Vai pysyykö se ikuisuuden tuolla lihan sisällä?

Kyllähän se sieltä
häviää, haihtuminen ehkä
vähän väärä sana:) ei sille mitään tarkkaa arviota ole mutta jos sanon että häviää 2-5 vuoden aikana niin en varmaan paljoa valehtele:)

edit. vittu hyvät rivinvaihdot tulee tällä puhelimella

Mikä toi oikea olkapää on tuossa Hardbonen linkittämässä kuvassa :D

Mä alan hiljalleen fanittaa näitä tyyppejä. Ihan mahtavaa sakkia. Yllättävän vähän noilla näkyy raskausarpia, ottaen huomioon tuon venymisen nopeuden. Liekö tuo öljy sitten voitelee aloeveramaisesti myös ihoa..?

Näin ne ihmisten "arvot" muuttuu ajan kanssa, ennen tuntu että tippakin öljyä on liikaa. Nyt kun näitä öljyukkoja on putkahdellut jatkuvasti esiin niin maltillinen öljyn käyttö ei tunnukaan enää tyhmältä.

Tuli mieleen Ernie Taylor 90-luvulla, ku pisti pahasti silmään sen ojentajat ja siitähän oli paljon bolemiikkia sen ojentajien aitoudesta!

Noi jätkät asuu slummissa. Suurin osa ei osaa lukea eikä kirjoittaa. Ja jengi täällä pohdiskelee olisko niillä matala ÄO.. No oliskohan ???

Ennemmin kuin kummastella noita kolmansien maiden slummi-idioottien(jotka muuten kuolee nuorina muutenkin, jos ei öljyyn niin johonkin paskaan kräkkiin tai liuttomien imppaukseen) tonttuilua olisi kummastella länsimaalaisten koti- /ym. bodareiden samaa touhua. Vaikka eräskin suomalainen boudari(tässäkin ketjussa esiintynyt julkkis) tuuppaa öljyä huomattavasti kohtuullisemmin kuin em. murjaanit niin on se nyt kertaluokkaa käsittämättömämpää.

Noi jätkät asuu slummissa. Suurin osa ei osaa lukea eikä kirjoittaa. Ja jengi täällä pohdiskelee olisko niillä matala ÄO.. No oliskohan ???

Ennemmin kuin kummastella noita kolmansien maiden slummi-idioottien(jotka muuten kuolee nuorina muutenkin, jos ei öljyyn niin johonkin paskaan kräkkiin tai liuttomien imppaukseen) tonttuilua olisi kummastella länsimaalaisten koti- /ym. bodareiden samaa touhua. Vaikka eräskin suomalainen boudari(tässäkin ketjussa esiintynyt julkkis) tuuppaa öljyä huomattavasti kohtuullisemmin kuin em. murjaanit niin on se nyt kertaluokkaa käsittämättömämpää.
Tyhmiä ihmisiä löytyy kyllä ihan joka kansasta. Suomesta ei löydy yhtä paljon näitä öljypellejä, murhaajia ja muita rikollisia kyllä löytyy ja itse arvion heidät kyllä vielä tyhmemmiksi. Näissä öljyhemmoissa on se hyvä puoli että tekevät hallaa enemmän itselleen kuin muille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom