Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse mietin aina onko toi jätkä tosissaan... Colemanin huutelussa on asennetta kun äijä psyykkaa itseään kovaan sarjaan, mutta tuo taas on jo aika naurettavaa. Mutta jokainen tyylillään ;)

12775_667589376637881_1203796923_n.jpg

Ei helvetti tuota inrin postaamaa videota. Toi Don Hooton on näköjään joku go-to heppu aina kun puhutaan steroideista. Äijä on käytännössä vastuussa siitä, että steroidit on USA:ssa kriminalisoitu ja vain siksi, että sen poika tappoi itsensä. Ei siis kuollut steroideja käytettyään, kuten videossa sanotaan vaan tappoi itsensä. Muutenkin äijän koko olemus vaikuttaa siltä, että ei ole muita oikeita mielipiteitä kuin hänen omansa.

<iframe width="560" height="315" src="http://www.teenkidsnews.com/index.php/gallery?task=get.embed&amp;id=763&amp;width=560&amp;height=315" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>

:arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi:

Tota oon itekki monesti miettiny että kuinka noita lisäravinteita testataan että onko niissä sitä mitä luvataan. Tälläkin foorumilla vaan heitellään deividejä ja "ei vittua" "ei saatanaa", eikä kellään tunnu kuitenkaan aiheesta olevan oikeastaan mitään "järkevää" sanottavaa..

Tota oon itekki monesti miettiny että kuinka noita lisäravinteita testataan että onko niissä sitä mitä luvataan. Tälläkin foorumilla vaan heitellään deividejä ja "ei vittua" "ei saatanaa", eikä kellään tunnu kuitenkaan aiheesta olevan oikeastaan mitään "järkevää" sanottavaa..

Onko palautusjuomista hyötyä? | Kuningaskuluttaja | yle.fi

En tiedä löytyykö tuota dokkaria enää yle areenasta, mutta tuossahan sitä sisältöä testattiin. Jenkeissä voi toki olla meno aivan eri.

Eikö Crazen ja Jack3din nopeahko myyntikielto ole jo aika hyvä konkreettinen todiste?

Suositut

Back
Ylös Bottom