Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
kaverihan torppas tos videos myös kaikki kirurgiset toimenpiteet ja myöskin injektoinnit kroppaansa (öljyä haukkariin).
On käyny ultrassa ja röntgenissä ja todisteet löytyy.. ;)

Nyt siis on pakko uskoo et tolla heiluttelulla saa tommoset läskihanskat.. pitää kiinnittää itse huomiota, ettei tee hauista vajaalla liikeradalla, ettei käy noin =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin itse tulossa juuri linkkaamaan tuota samaa videota, mutta näköjään täällä oltiin nopeampia!:thumbs:
Tuo kaveri pisti jo edellisessä IS:n tekemässä jutussa hänestä naurattamaan, mutta jos tällä heikolla englannin kielen osaamisellani oikein ymmärsin, niin kaveri väittää käyneensä testeissä joissa ei löytynyt mitään naturaalista poikkeavaa, niin siinä vaiheessa repesin totaalisesti.:D

Ja taisi se siinä samassa jotain synthol-öljystäkin mainita?:rolleyes:

Miten mä olin kuulevinani, et kaveri sanoi injektoineensa öljypohjaisia aineita, et lihakset näyttäis isommilta... eeeeeeeejaksa kattoo uudestaan. Säälittävää. Pääsisinköhän ennätystenkirjaan, jos laittaisin koripallot hihoihin? Pakkoko sen kumin siellä nahan alla olla, epäterveellistä ja kaikkeee.

Muuten ei noi öljypellet haittaisi, mutta suurin osa porukkaa (ei treenaavat) luulee niitä oikeiksi, kuten noi ennätys-jutut kertoo, ja se vaan lisää tuota ihmisten inhoa isoja lihaksia/kehonrakennusta kohtaan kun niistä tulee sitten muka tuon näköisiä :)

"I did the tests, the ultrasound test, X-ray test, I did a blood test, which proves I have nothing unnatural."

Joojoo, miten joku voi olla niin idiootti että luulee pystyvänsä kusettamaan tolla paskapuheella. Epäillään syntikasta ja implanteista. No miksiköhän? :D Julkaisis vaikkapa ne testitulokset niin nähtäs mitä siellä ihon alla on, samalla saatais huhuilutkin loppumaan. :D

Koskakohan näen tällaisen jäbän livenä,noihan voisi vetää sirkuksessa jotain Freak Showta! Tai koskahan keksivät laittaa venttiilin käteen ja ilmapallon hauikseen, olisi helpompi, pyöränpumpulla lisää hauista vain kun alkaa pallo tyhjentyä!

Tuli näistä rasvanruutaajista mieleen, se jannu joka kasvatti mulkkuaan jollakin rasvainjektiolla. Pari vuotta ,mulkku pois ja kuset niinku naiset (paitsi perseen kautta). Tais olla thaimaalainen panomies kyseessä...

Tuli näistä rasvanruutaajista mieleen, se jannu joka kasvatti mulkkuaan jollakin rasvainjektiolla. Pari vuotta ,mulkku pois ja kuset niinku naiset (paitsi perseen kautta). Tais olla thaimaalainen panomies kyseessä...

HAHAHAHAA :D Ei varmaan pitäs nauraa, mutta omapahan oli vikansa...

Miten vitussa iltasanomat edes kehtaa julkasta tuollaista "maailman suurimmat hauikset" Ei helvetti sanon kyllä... Mieletöntä hevon paskaa :face:

Miten vitussa iltasanomat edes kehtaa julkasta tuollaista "maailman suurimmat hauikset" Ei helvetti sanon kyllä... Mieletöntä hevon paskaa :face:

Iltapaska vielä menee mutta että jonnekkin helvetin ennätyskirjaan AAARGH!

Ja kaiken lisäksi nää jätkät pitäisi muutenkin lailla kieltää, tuovat niin paljon negatiivista huomioita kaikelle voimailulle/bodailulle. Tavikset katsoo että herranjumala, en syö enää ikinä proteiinia, enkä halua olla missään tekemisissä kenenkään salilla kävijän kanssa jos noi ovat niiden eliittiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom