Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Ihminen tekee paljon hölmöjä asioita, mutta tässä näin hieman väsyneenä ja äkkiseltään ei oikeastaan tule mieleen yhtäkään hölmömpää asiaa mitä ihminen voi tahallaan tehdä kuin tämä, eettisyyden rajoissa toki. Tämä on niin absurdia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ristus näiden heppujen kanssa, varmaan helvetin hienoa että on 60+cm hauis joka on täyttä nestettä :D Mukava vanhempana kun saa heilauttamalla pyöräyttää hauiksen alliksi ja toiste päi :D "fly birdiee"

Ei ristus näiden heppujen kanssa, varmaan helvetin hienoa että on 60+cm hauis joka on täyttä nestettä :D Mukava vanhempana kun saa heilauttamalla pyöräyttää hauiksen alliksi ja toiste päi :D "fly birdiee"

Nuorena iso hauis vanhempana iso ojentaja sit, eikö noilla nuin sitten mene :D

Olen töiden puolesta tekemisissä lähes päivittäin iran/irak maista tulleiden parikymppisten kanssa ja suhtautuminen lihasten kasvatukseen on niin uskomattoman typerää, että syntikkaa laittavat varmaan heti kun jostain saavat. Yksi kysyi ennen ensimmäistäkään treenikertaa, että mikä lääke kasvattaa parhaat lihakset.

Ei ihme, että noita pitäny jenkkien käydä vähä vähentämässä siellä irakissa. Onhan noi nyt niin tyhmiä jo, että ovat vaaraks kaikille... Vittu, että vituttaa tommoset! Oisit sanonu sille, että ette te tänne tuu rautaa nostamaan, vaan pitsoja pyörittämään!

Telkkarissa näytettiin joskus jotain äijää, joka oli ottanut rinta, hauis ja pohje inplantit, äijällä ikää 60+, ja ne rinnat... Olivat todella aidon näköiset kun implantti vaelteli kainalo-maha akselilla..hauiksista puhumattakaan! :D Noo omapahan on asiansa, minne mitäkin muovia tunkee..

Mua hävettää olla samaa lajia noiden kanssa. Mitä helvettiä oikeesti. Vai olisko ne jo sen verran kauan ollut eristyksissä että ne olis edes jokin ihmisen alalaji? Ei saatana, voisin tässä päivitellä vaikka koko loppupäivän noiden sanoinkuvaamatonta ääliöyttä.

Telkkarissa näytettiin joskus jotain äijää, joka oli ottanut rinta, hauis ja pohje inplantit, äijällä ikää 60+, ja ne rinnat... Olivat todella aidon näköiset kun implantti vaelteli kainalo-maha akselilla..hauiksista puhumattakaan! :D Noo omapahan on asiansa, minne mitäkin muovia tunkee..
joo, muistan kans tämän. Rinnat oli ihan eri kokoiset ja sojotti sinne tänne. Ja syy niiden ja hauisimplanttien hankkimiseen oli tyyliin, että "ei tarvitse käydä 3-4h salilla joka päivä" :D

Jättimäinen finni! Ja nuo kebabit pitää tota parhautena...

Mistä lähtien brasilialaiset ovat olleet kebabeja?
Tämä nyt sattuu olemaan osa Latinalaista Amerikkaa ja sen kulttuuria, jossa itsensä muokkaamista harrastetaan varsin paljon. Naisilla ne ovat silikoni-implantit esimerkiksi rintoihin ja pakaroihin, kun taas miehillä se on syntholin tykittäminen ja miksei myös silikonit. Kauneus ja kauneusleikkaukset ovat iso bisnes ja sen menestyksen ovat suoneet ihmiset, jotka tekevät kaikkensa ulkonäön eteen ja välttääkseen kovan työn ulkonäön muokkaamiseen. Taisi olla tälläkin herrasmiehellä Copacabanan hameväki mielessä - ajattelamatta yhtään mahdollisia seuraksia - kun otti syntholit hauikseen.

joo, muistan kans tämän. Rinnat oli ihan eri kokoiset ja sojotti sinne tänne. Ja syy niiden ja hauisimplanttien hankkimiseen oli tyyliin, että "ei tarvitse käydä 3-4h salilla joka päivä" :D

Joo näin äijä viel sanoi :D ON jotenkin sinänsä tällee säälittävää et jäbä sanoo noin, luulisi näin yht.äkkiä et lihas on lihasta eikä muovia...

Mua hävettää olla samaa lajia noiden kanssa. Mitä helvettiä oikeesti. Vai olisko ne jo sen verran kauan ollut eristyksissä että ne olis edes jokin ihmisen alalaji? Ei saatana, voisin tässä päivitellä vaikka koko loppupäivän noiden sanoinkuvaamatonta ääliöyttä.

Mua taas hävettää että oon samaa lajia ja vielä samaa kansalaisuutta tuollaisten yksinkertaisten, stereotypisoivien rasististen idioottien kanssa kuin sä. Saanko arvata että koulutus rajoittuu peruskouluun vai oletko peräti amitsun nipin napin läpäissy? Eiköhän tässä tullu jo aiemmin selväksi ettei tuo syntikan käyttö kansalaisuutta katso.

Mua taas hävettää että oon samaa lajia ja vielä samaa kansalaisuutta tuollaisten yksinkertaisten, stereotypisoivien rasististen idioottien kanssa kuin sä. Saanko arvata että koulutus rajoittuu peruskouluun vai oletko peräti amitsun nipin napin läpäissy? Eiköhän tässä tullu jo aiemmin selväksi ettei tuo syntikan käyttö kansalaisuutta katso.

Veikkaan kyllä että Elu tuossa tarkoitti syntikan käyttäjiä ryhmänä eikä mitään kansalaisuutta erikseen.

Ei vittu meikäläistä sais mistään rahasta laittamaan tuollaista ruskeaa mössöä ihon alle. Eikö turvallisempi vaihtoehto olisi joku ilmapallo, siihen voisi sitten pumppailla lisää ilmaa "kehityksen" myötä :)

Mua taas hävettää että oon samaa lajia ja vielä samaa kansalaisuutta tuollaisten yksinkertaisten, stereotypisoivien rasististen idioottien kanssa kuin sä. Saanko arvata että koulutus rajoittuu peruskouluun vai oletko peräti amitsun nipin napin läpäissy?

Et vois paljoa enempää olla väärässä mun suhteeni. Mä viittasin noihin implanttivideoihin (toki syntikka ansaitsee samanlaiset facepalmit), enkä edes eritellyt mitenkään ketään ihonvärin tai rodun perusteella. Sä kyllä annat itsestäs erittäin älykkään ja suvaitsevaisen kuvan tolla viestilläs. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom