Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Taidat olla yhtä fiksu kuin Tapekin, mitä hyötyä on toimimattomasta lihaksesta, joka voi lisäksi aiheuttaa terveydellisiä ongelmia, hoh hoh lihaksia lisää vaikka öljypullosta.

Missähän olen sanonut että sen käyttö on fiksua? Tai että olen itse aikomassa käyttää...Pointti oli siinä, että miksi tolla pitää läträtä niin helvetisti, laittaisivat edes maltilla ni ois vähän fiksumpi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missähän olen sanonut että sen käyttö on fiksua? Tai että olen itse aikomassa käyttää...Pointti oli siinä, että miksi tolla pitää läträtä niin helvetisti, laittaisivat edes maltilla ni ois vähän fiksumpi.

Tuohonhan juuri puutuin, saa heittää öljyjä ja turvottaa keinotekoisesti lihasta cheataten ilman voimanlisäystä, jos sen tekee niin ettei käryä :(
Pääset kohta ketjuun jos vielä jatkat :)

Oletteko muuten huomannut että noi synthol äijät ovat yleensä arabeja yms. tumma hipiäisiä. Kertoo jotain roduista.
Periaattessa jokaisen oma asia mitä paskaa kropalleen tekee mutta tuollainen jos tulis vastaan niin pakkohan sille olis kuittailla(vittuilla).

Edit. Eemeli näköjään tehnyt saman havainnon.

LOL mikä keijo taas. Ukko tekee sarjan hauista ja napsii perään lusikallisen nuudeleita. Mistä ihmeestä näitä sikiää?

Nuudeleita ja hauiskääntöjä, niin alkaa hauikset muistuttaa Tallinasta hankittuja silareita ;) Mitä tulee sitten syntholiin, niin Brasiliassa näitä synthol-sankareita löytyy enemmänkin. Brasilia on kuitenkin yksi johtavista maista plastiikkakirurgisten leikkausten määrässä.

LOL mikä keijo taas. Ukko tekee sarjan hauista ja napsii perään lusikallisen nuudeleita. Mistä ihmeestä näitä sikiää?

ÖÖÖ missä kohtaa se tekee noita hauiskääntöjä tuossa videolla??
meinaan vaan että taitaa jäädä tuolla kaverilla noilla painoilla hauikset tekemättä!

ÖÖÖ missä kohtaa se tekee noita hauiskääntöjä tuossa videolla??
meinaan vaan että taitaa jäädä tuolla kaverilla noilla painoilla hauikset tekemättä!

Tanko on ladattu vaan egon nostomielessä.
Kun kuvaaja lähtee otetaan pelkkä tanko. Kroppa on kuin perus baariläskillä, ojentajat hauikset ja rintalihakset ovat kuin ilmalla puhalletut.

Miten VITUN sekasin saa olla että kuvittelee että joku luulee noiden ilmapallojen olevan oikeaa lihasta?? Ei, ei. Ne nauraa sulle. Ne nauraa sulle täällä ja ne nauraa sulle tuolla. Ja sä häpeet itteäs. Häpeet!

Oletteko muuten huomannut että noi synthol äijät ovat yleensä arabeja yms. tumma hipiäisiä. Kertoo jotain roduista.
Periaattessa jokaisen oma asia mitä paskaa kropalleen tekee mutta tuollainen jos tulis vastaan niin pakkohan sille olis kuittailla(vittuilla).

Edit. Eemeli näköjään tehnyt saman havainnon.

Olisko älykkyysosamäärällä mitään tekemistä tuon asian kanssa? Mene ja tiedä, nättiähän tuo on. Tytyöt on iha ihkuna.

Se on pojat se kulttuuriero! Erilaisuus on rikkautta, ja aika vitun köyhä tääkin ketju ois ilman noita vajukkeja.

olkaa nyt kaikki hiljaa, miten tähän ei voi saada ees mitään rasistista vibaa, täällähä just oli SUOMALAISEN miehen kuvia, maailman tunnetuin synthol jeppe on valkonen jenkki ja täällähä on ollu pilvin pimein mm. sen yhen "voimamiehen" kuvia ja sen yhen saksalaisen heebon kenellä on koko kroppa täynnä syntholia, rinnat, habat ja ojentajat...

eiköhän näitä idiootteja oo ihan kaikkialla, paitsi että aasialaista tai mustaa synthol miestä en oo vielä nähny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom