Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Milloin saamme suomeen ensimmäisen syntholpellen?

Seiskan kannessa komeilee "Sepi, Suomen suurimmat kädet!".
Sitten on sisällä lukee tyyliin: "Sepi 35-vuotias metsuri omistaa suomen suurimmat kädet......"

ruhl sanoi:
Klaus Döring ja maailman suurimmat kädet?

Sanotaanko tuossa että Döring pääsee Guinnessin ennätysten kirjaan? Aikamoista perseilyä jos tuollainen kusetus menee läpi.

attachment.php

Ei tsiisus, kattokaa ny tota vasenta kättä !!!yks!!1!1

- "Onko nyt hjuva fiilis?"
- "Nyt on todella hjuva fiilis!"

Liitteet

• hot_body.jpg
    hot_body.jpg
    77,2 KB · Katsottu: 15 269
Döring taitaa jo olla kirjassa. En tiedä kuinka vanha toi juttu on (mikä vuosi) mutta viime kuusta siinä puhutaan, että silloin oli tarkoitus Briteissä päivittää uusi ennätys.

Kuva menee suurentamalla niin epäselväksi, että en jaksanut loppuun asti juttua lukea. Naurettavaa joka tapauksessa!

Manfredin sivuilla kannattaa piipahtaa sen verran että katselee pics-osiot läpi..
eräässä kuvassa ovat varsin edustavan näköisinä suomen omat Markku ja Ilkka.. :)

Paan paremmaks, natuna ilman syntholia :lol2:

Ratu sanoi:
Sanotaanko tuossa että Döring pääsee Guinnessin ennätysten kirjaan? Aikamoista perseilyä jos tuollainen kusetus menee läpi.

Antaa kaverin olla ihan rauhassa ennätysten kirjassa. Kenties onkin maailman suurimmat kädet, vaikka ei lihasten kanssa mitään tekemistä olekaan. Kaikkihan sen tajuavat, jotka jotakin ymmärtävät lihasten kasvattamisesta.

Ovat nuo kaverit kyllä sen verran idiootteja, että sanat eivät oikein riitä kuvailemaan.

Esox Lucius sanoi:
Tämä kaveri on tykitellyt öljyä vähän joka lihasryhmään. Tosi luonnollisen näköiset lihakset :jahas:

http://www.wpse.com/WS_Content/Imag...ategoryUnq=17&iNumPerPage=20&iImageUnq=14213&

mä kyllä tunnen sietämätöntä myötähäpeää näitä miehiä kohtaan...

jokainen bodyhommiin perehtynyt tosiaan ymmärtää asian laidan mutta kyllä jotkut pikku-petterit pitävät klausia ja greggiä maailman kovimpina sälleinä...

ja mitä tulee ylläolevan linkin äijään niin kyllä tuo määrätietoinen katse kruunaa kaiken...syntsaa taitaa olla kaikkialla muualla paitsi reiskoissa ja latseissa... :itku:

Mistä muuten johtuu ettei noilla syntsapelleillä juurikaan raskausarpia näy vaikka esim käsien ympärysmitta on lähes kaksinkertaistunut pahimmissa tapauksissa?

Sitte tämmösellä perus natikalla ratkelee iho jo muutaman sentin kasvulla, pakaroista, kainaloista ja vähän hauiksista. :jahas:

Force sanoi:
Manfredilla oli kyllä aivan saatanasti voimaa käsissään. Otti jollain 200 kilolla ykkösen hauiskäännössä

Heitänpä nyt oman mielipiteeni mukaan. Mun mielestä nämä 200 kilon HAUISKÄÄNNÖT on silkkaa paskapuhetta. Liike voi olla joku muu mutta hauiskääntö se ei ole. Mä näen sen sillkana mahdottomuutena että kädet kestäisivät kyseistä kuormaa kyseisellä painolla. Nivelet, ranteet? Mun mielestä silkaa liioittelua. :)

Onko näin että Klaus Döring on päihittänyt ihmiskunnan ja eläinkunnan kädelliset... kohta varmaan USA haluaa Döringin itselleen, kunhan saavat ensin Lähi-idän öljyvarannot. Sen jälkeen on Döringin vuoro.

Tampio sanoi:
Päivän kysymys:

Mitä toi syntholi on?

laitoin googleen "what is synthol" ja:

Synthol is a man made synthetic fat that bodybuilders are site injecting to increase muscle size. Problem is the athletes are getting carried away and their muscles are becoming very distorted and disfigured resulting in an un-natural grotesque look.

Hyj :(

Wintikka sanoi:
Joo, ei voi käsittää! Miksi laittaa 70 cm tumppu, jota kukaan ei usko, kun voisi tyytyä 50 cm tumppuun.....
Lähtis nyt äkkiä synat kiertoon noilla idiooteilla!

Kyseessä lienee vääristynyt fyysinen minäkuva. Tai kenties syynä on tahto olla jossain asiassa maailman ykkönen tai sitten silkka tahto päästä julkisuuteen. Jokatapauksessa mieltä vailla moinen touhuilu

Heitänpä nyt oman mielipiteeni mukaan. Mun mielestä nämä 200 kilon HAUISKÄÄNNÖT on silkkaa paskapuhetta. Liike voi olla joku muu mutta hauiskääntö se ei ole. Mä näen sen sillkana mahdottomuutena että kädet kestäisivät kyseistä kuormaa kyseisellä painolla. Nivelet, ranteet? Mun mielestä silkaa liioittelua.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=26364
on oikea paikka alkaa tosta asiasta kiistelemään.

attachment.php

Toi jätkähän on ihan taviksen näköinen(tuskin on ikään salilla käynytkään, kunhan pumppaa syntholia itteensä) ja pelkästään kauheet lentopallo hanskat.
Noin ruma jätkä sais huvipuiston kummistustalosta töitä. Eikä tarvis edes naamaria. :down:

hyi helvetti minkä näkösiä äijiä!!! :urjo:
vähän tuli huono olo ja raejuustot on kurkussa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom