• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Kuukauden idiootti!!

Voe helevetin kuustoista. Aivan käsittämättömän tyhmiä eläimiä.

IsoDino

VIP
Jos joku on noin idiootti tai :david: niin vetäköön tota syntholia vaikka vehkeisiinsä. Mutta kilpakehonrakennuksesta synthol TÄYTYY saada kitkettyä pois, samoin kuin silikonitäytteet sun muut. Aito rehellinen roinaaminen on eri asia. :hyper:
Jos mua vastaan kilpailisi joku synthol lihaksilla niin mä veisin sen kisan jälkeen talon taakse ja vetäisin ihan rehellisesti kunnolla TURPAAN!!!!

Sumu

Virallisesti oikeassa
Mode
Ihan suoraan sanottuna: EI SAATANA mitä touhua! OMG ja fookken idiots. Eihän tuo näytä pätkääkään hyvältä, ei sitten ollenkaan. Lihas on kuin jalkapallo ja erottuvuus täysi NOLLA.

Nooh, voi sitä onnellista päivää kun synat lähtee liikenteeseen ja pumppu alkaa köhiä. Ehkä sitten joku vielä ymmärtää tavaran vaarallisuuden ja tyhmyyden.

Ja olen samaa mieltä kuin Dino, kilpakehoilusta kaikki tuollaiset vippaskonstit pois. Ainoastaan rehellinen roinaaminen on suotavaa :)

Ikä
42
Miten toi kalju kynis kehtaa näyttää noita käsiään: hauisten tilalla tulehtuneen mätäpaiseen näköiset pallot? :lol2:

IsoDino sanoi:
Jos joku on noin idiootti tai :david: niin vetäköön tota syntholia vaikka vehkeisiinsä. Mutta kilpakehonrakennuksesta synthol TÄYTYY saada kitkettyä pois, samoin kuin silikonitäytteet sun muut. Aito rehellinen roinaaminen on eri asia. :hyper:
Jos mua vastaan kilpailisi joku synthol lihaksilla niin mä veisin sen kisan jälkeen talon taakse ja vetäisin ihan rehellisesti kunnolla TURPAAN!!!!
Juurikin näin. Joku ratkaisu tulee löytyä noihin syntholeihin ja silikoni-kikkoihin. Kehonrakennus on kuitenkin urheilua ja nuo nimenomaiset vippaskonstit on täysin epäurheilijamaista käytöstä ja vähentävät kehonrakennuksen arvostusta ja leimaavat meidät muut.

Tuokin syntholia-tunkenut äijä näyttää jo todella naurettavalta.. Idiootti mikä idiootti.

Edit-kirotus-viheitä

Ikä
45
Kaupunki
Kulotie
ÖÖ ,Syntholi?
Pro-Pain sanoi:
Mitä noiden synthol-äijien päässä oikein liikkuu?

JohnnyB

Mode
HOHHOHHOO, järjetöntä touhua, syntoholia haukkaan ja kuviin :urjo:

IsoDino sanoi:
Ja mä potkisin kaikkkia mua vastaan kilpailevia roinaajia niiden surkastuneille kivexille!!!!11! :hyper:

Onkohan toi pullisteleva äijä noin 35 v. joka on vetäny roinaa ja syntholia teini-iästä asti?

Ikä
38
Siis voi huoranlöyhkä että on ruman näkösiä idiootteja. On muuten komeet forkut tolla flanellipaita spedellä:)

:jahas:

Liitteet

Ikä
38
Ei Viddu... Heti töiden jälkeen syntholi kauppaan... :kuola:

Nyy mää mee ja myy maa!

Ei helevetti mitä hauiksia...äkkinäinenhän pelästyisi ja ryhtyisi sohvaperunaksi - ei enempää vaatehankintaongelmia, pliis!!!

Koskahan jollakulla tulee metri täyteen? Vai onko sekin jo nähty?

:urjo: Ja noita kateltua pitäs vielä pystyä syömään..taidan ruveta dieetille

Boogie hävisi WPF:n MM -kisoissa Italiassa vuonna 2000 tälläiselle voittajalle. Aika epäilyttävä hanska:

Ikä
46
Tuohan on kuin Dr. Lecter alias Hannibal the Cannibal kauheen kuurittelun ja syntholin jälkeen...