Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos joku on noin idiootti tai :david: niin vetäköön tota syntholia vaikka vehkeisiinsä. Mutta kilpakehonrakennuksesta synthol TÄYTYY saada kitkettyä pois, samoin kuin silikonitäytteet sun muut. Aito rehellinen roinaaminen on eri asia. :hyper:
Jos mua vastaan kilpailisi joku synthol lihaksilla niin mä veisin sen kisan jälkeen talon taakse ja vetäisin ihan rehellisesti kunnolla TURPAAN!!!!

Ihan suoraan sanottuna: EI SAATANA mitä touhua! OMG ja fookken idiots. Eihän tuo näytä pätkääkään hyvältä, ei sitten ollenkaan. Lihas on kuin jalkapallo ja erottuvuus täysi NOLLA.

Nooh, voi sitä onnellista päivää kun synat lähtee liikenteeseen ja pumppu alkaa köhiä. Ehkä sitten joku vielä ymmärtää tavaran vaarallisuuden ja tyhmyyden.

Ja olen samaa mieltä kuin Dino, kilpakehoilusta kaikki tuollaiset vippaskonstit pois. Ainoastaan rehellinen roinaaminen on suotavaa :)

Miten toi kalju kynis kehtaa näyttää noita käsiään: hauisten tilalla tulehtuneen mätäpaiseen näköiset pallot? :lol2:

IsoDino sanoi:
Jos joku on noin idiootti tai :david: niin vetäköön tota syntholia vaikka vehkeisiinsä. Mutta kilpakehonrakennuksesta synthol TÄYTYY saada kitkettyä pois, samoin kuin silikonitäytteet sun muut. Aito rehellinen roinaaminen on eri asia. :hyper:
Jos mua vastaan kilpailisi joku synthol lihaksilla niin mä veisin sen kisan jälkeen talon taakse ja vetäisin ihan rehellisesti kunnolla TURPAAN!!!!

Juurikin näin. Joku ratkaisu tulee löytyä noihin syntholeihin ja silikoni-kikkoihin. Kehonrakennus on kuitenkin urheilua ja nuo nimenomaiset vippaskonstit on täysin epäurheilijamaista käytöstä ja vähentävät kehonrakennuksen arvostusta ja leimaavat meidät muut.

Tuokin syntholia-tunkenut äijä näyttää jo todella naurettavalta.. Idiootti mikä idiootti.

Edit-kirotus-viheitä

HOHHOHHOO, järjetöntä touhua, syntoholia haukkaan ja kuviin :urjo:

Kusimato sanoi:
attachment.php
Yritti varmaan päästä rumasta ulkonäöstään eroon syntholiilla. :david::eja kaikki.

IsoDino sanoi:
Ja mä potkisin kaikkkia mua vastaan kilpailevia roinaajia niiden surkastuneille kivexille!!!!11! :hyper:

Siis voi huoranlöyhkä että on ruman näkösiä idiootteja. On muuten komeet forkut tolla flanellipaita spedellä:)

:jahas:

Liitteet

• synthol.jpeg
    synthol.jpeg
    60,5 KB · Katsottu: 9 368
Nyy mää mee ja myy maa!

Ei helevetti mitä hauiksia...äkkinäinenhän pelästyisi ja ryhtyisi sohvaperunaksi - ei enempää vaatehankintaongelmia, pliis!!!

Koskahan jollakulla tulee metri täyteen? Vai onko sekin jo nähty?

:urjo: Ja noita kateltua pitäs vielä pystyä syömään..taidan ruveta dieetille

Boogie hävisi WPF:n MM -kisoissa Italiassa vuonna 2000 tälläiselle voittajalle. Aika epäilyttävä hanska:

Boogie_ja_MM_voittaja_2000.JPG

Tuohan on kuin Dr. Lecter alias Hannibal the Cannibal kauheen kuurittelun ja syntholin jälkeen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom