Kuukauden idiootti!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä oli ehkä vitsi, mutta lienee selvää että raiskausfantasia ei tarkoita että joku oikeasti haluaisi tulla raiskatuksi.
Voisi luulla, että henkilö jolla tuollainen fantasia on myös haluaisi sitä. Tapahtuneen jälkeen voi mieli muuttua ja raiskausfantasia ei olekaan omalla kohdalla enää olemassa.
Kyllähän joku fantasioi ruoskinnastakin ja sitten sitä saatuaan toteaa, että ei ollut mun juttu ja fantasia unohtuu.

Eli kyllä ihminen joka fantasioi raiskauksesta todella hieman tai jopa voimakkaasti sitä haluaa. Samalla tavalla kuin se joka fantasioi superautosta... voi olla, että se superauto ei olekaan oma juttu, kun sen kokee ja mieli muuttuu.
 
Tämä oli ehkä vitsi, mutta lienee selvää että raiskausfantasia ei tarkoita että joku oikeasti haluaisi tulla raiskatuksi.
fantasiahan on usein asia josta "haaveillaan" mutta ei sitä kukaan oikeasti halua kokea,ihminen joka fantasioi jostain seksijutusta todennäköisesti oksentais sen livenä koettuna tai ei todellakaan alkasin siihen.
Ei muuta ku ota kiva asento,muna käteen ja asetu mukaan mukavaan fantasiaan.

Kukapa ei olis fantasioinu anopista tai appiukosta? Mutta jos tilanne menis päälle niin moni varmaan pakenis. Toki on niitäki jotka innostus vaan.

Kukaan,ei kukaan,oikeasti nauti oikeasta raiskauksesta,siinä veri lentää,kuvittele tunkevas muna rutikuivaan naiseen,se on remmi poikki(se penin alla oleva esinahan remmi) ja naisen värkki veri riekaleina.
Tosin olen kuullu että joidenki ja jopa monien miesten esileikki on vaatteet pois ja pusu,heppu tunkee puoliväkisin sisälle kuivaan naiseen ja nainen miettii että vittu mitä paskaa,huutaahan se joo.Kivusta.
Sitten rynkytettään hullun näkösenä niinkö huomista ei olis,silmät pingispallon kokosena,niin että nainen luulee kundin suorittavan pahoinpitelyä kiveksillä.Kuvitellaan että mitä kovempaa nainen huutaa niin sitä paremmalta sillä tuntuu!!!
Apua huutas,muttei kehtaa.
Sitten huokastaa hammasmätää korvaan I love you,vaikka ollaan kaikki suomalaisia,nainen miettii että olikohan tuo jonku asteinen raiskaus?
Menee seuraavaan päivään niin nainen sanoo että alapää on kipeä,mies luulee olevansa kova seksiäijä vaikka nainen tarkottaa,että rikoit sen ainoan vehkeen sekopäisellä touhulla.
87Ri9Pi.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Vähän se sinäki tiedät elämästä? Ihan normaaliahan tuo on.


Vai väitätkö että et itse ole joskus edes vähän kelannu että joku tulis ja patukois sinua rajun väkisin?
Niin siis olemassa oleva ilmiö mutta ei ole yleistä.

Tutkimuksia ja faktaa löytyy muualtakin kuin Wikipediasta jossa ei kovin montaa lähdettä ole käytetty kuten varmaan huomasit
 
Niin siis olemassa oleva ilmiö mutta ei ole yleistä.

Tutkimuksia ja faktaa löytyy muualtakin kuin Wikipediasta jossa ei kovin montaa lähdettä ole käytetty kuten varmaan huomasit

Mä oon tavannu yhden naisen, joka on jopa pyytänyt tätä multa. Sellasella sopimuksella, että joskus kotona "tuut vaan ja otat mut." En ite oikeen syttynyt ajatuksesta. Kaikenlaista väkivaltafantasiaa ja -mieltymyksiä tuntuu olevan monilla, mut ihan tollasesta raiskauksenomaisesta ei oo puhunu ku tää yks.
 
Mä oon tavannu yhden naisen, joka on jopa pyytänyt tätä multa. Sellasella sopimuksella, että joskus kotona "tuut vaan ja otat mut." En ite oikeen syttynyt ajatuksesta. Kaikenlaista väkivaltafantasiaa ja -mieltymyksiä tuntuu olevan monilla, mut ihan tollasesta raiskauksenomaisesta ei oo puhunu ku tää yks.
Toi on tosi hankala, pitää olla molemminpuoleinen luottamus kova. Joskus nuorena oli vastaava, mut niin lyhyt juttu, ettei tommosta voinu toteuttaa. Äkkiä ongelmissa
 
@inoksi Niinpä. Tästä on vuosia aikaa, mutta en varsinkaan nykyään uskaltais leikkiä tollasta. Meillä oli mielestäni ihan hyvä luottamussuhde ton naisen kanssa, mut hän oli mua 10 vuotta nuorempi ja suhde kesti ehkä puolisen vuotta ja päättyi kuin seinään mun toimesta. Siinä olis sit ollu helppo kostaa halutessaan. Oikeudessa tuskin olis menny läpi, kun oli kaikkea tekstaria sun muuta tukemaan mun tarinaa, mutta mainehan siitä olis menny ihan varmasti.
 
Joo, ja tässä oli puhe raiskausfantasian toteuttamisesta, ei oikeasta raiskauksesta. Tuskin tämäkään henkilö olisi halunnut että joku tuntematon (tai edes tuttu) henkilö käy aggressiivisesti kimppuun ja väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla raiskaa mahdollisesti hyvinkin kivuliaalla ja/tai nöyryyttävällä tavalla, vaan kyse oli nimenomaan fantasian toteuttamisesta, missä aloite tuli nk uhrilta ja ilmeisesti lupa rajoittui vain yhteen tiettyyn henkilöön.

Ihmisillä on erilaisia seksifantasioita, joista suuri osa on sellaisia että ne halutaan pitää nimenomaan fantasioina.
 
Mä oon tavannu yhden naisen, joka on jopa pyytänyt tätä multa. Sellasella sopimuksella, että joskus kotona "tuut vaan ja otat mut." En ite oikeen syttynyt ajatuksesta. Kaikenlaista väkivaltafantasiaa ja -mieltymyksiä tuntuu olevan monilla, mut ihan tollasesta raiskauksenomaisesta ei oo puhunu ku tää yks.
Eihän tuo edes kuulosta miltään raiskausfantasialta vaan siltä että haluaa välillä jotain spontaanimpaa äksöniä. Siihen pimeässä peiton alla hommaan saattaa jossain vaiheessa kyllästyä.
 
Eihän tuo edes kuulosta miltään raiskausfantasialta vaan siltä että haluaa välillä jotain spontaanimpaa äksöniä. Siihen pimeässä peiton alla hommaan saattaa jossain vaiheessa kyllästyä.

Asiasta käytiin pidempi keskustelu ja siinä oli tosta raiskausaspektista nimenomaan kyse.
 
Sama kuin raiskaajatkin sanoo että on naisen oma vika kun pukeutumisellaan sen aiheuttaa.

Vaikka tuo nyt jonkin sortin "vitsi" sulta oli niin suosittelen että teet persevahtailut mahdollisimman huomaamattomasti koska pelkkä hiustyylisi saa naiset varmaan kikattelemaan selkäsi takana.
Hyvin kärjistetty. Nämähän ovatkin identtisesti kaksi samaa asiaa. En tiedä miten hiustyylini liittyy kyseiseen keskusteluun, mutta hyväkun saatiin sulta mielipide siihenkin. Onneksi vaimo diggaa.

Tälläisiä keyboard warrioreja nyt on internetti täynnä, ei muutakun jonon jatkoksi poka.
 
Oikeuspsykiatrialla todettiin syyntakeiseksi. Mutta eipä tuo terve tyyppi ole. Toi on jotenkin niin sairasta jo pelkästään tuo aiempien kumppanien vainoaminen. Pitäisi tuollaisista viestittelyistä ja lähestymiskieltojen loukkaamisista yleensäkin tulla automaattisesti ehdotonta.
 
Oikeuspsykiatrialla todettiin syyntakeiseksi. Mutta eipä tuo terve tyyppi ole. Toi on jotenkin niin sairasta jo pelkästään tuo aiempien kumppanien vainoaminen. Pitäisi tuollaisista viestittelyistä ja lähestymiskieltojen loukkaamisista yleensäkin tulla automaattisesti ehdotonta.
On eri asia olla mielisairas niin että on syyntakeeton, se vaatii sitä että ei ole ymmärrystä teosta ja sen seurauksista mutta Puhjolla on se ollut.
 
On eri asia olla mielisairas niin että on syyntakeeton, se vaatii sitä että ei ole ymmärrystä teosta ja sen seurauksista mutta Puhjolla on se ollut.
Näin juuri. Tutkitaan onko realiteeteissa. Tosin aina sitä voi pohtia, että miten realiteeteissa oleva voi toimia tuolleen. Voisi noissa tutkimuksissa kunnolla pureutua siihen, että mitä oli silloin mielessä, kun teon teki. Mikä ollut se perustelu.
 
Näin juuri. Tutkitaan onko realiteeteissa. Tosin aina sitä voi pohtia, että miten realiteeteissa oleva voi toimia tuolleen. Voisi noissa tutkimuksissa kunnolla pureutua siihen, että mitä oli silloin mielessä, kun teon teki. Mikä ollut se perustelu.
Kyllä niissä tutkimuksissa siihen pureudutaankin.
 
Kyllä niissä tutkimuksissa siihen pureudutaankin.
Ok. Olisi kiva joskus siitä vähän jostain kuullakin. Eli vastauksen miksi koki teon perustelluksi ja tarpeelliseksi. Miksi ei voinut jättää sitä tekemättä. Mikä on se logiikka, että ajattelee oman elämänsä olevan parempaa, kun teon toteuttaa kuin että jättää toteuttamatta.
 
Ok. Olisi kiva joskus siitä vähän jostain kuullakin. Eli vastauksen miksi koki teon perustelluksi ja tarpeelliseksi. Miksi ei voinut jättää sitä tekemättä. Mikä on se logiikka, että ajattelee oman elämänsä olevan parempaa, kun teon toteuttaa kuin että jättää toteuttamatta.
Niitä nyt ei voida julkisuuteen antaa muuta kuin henkilön itsensä toimesta, terveystiedot ovat yksityisiä myös rikollisilla.

Samaa mieltä kyllä että olisi mielenkiintoista kuulla se henkilökohtainen motiivi tekoon.
 
Back
Ylös Bottom