Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerropas meille miten oikea mies reagoi, kun hänen rakastamansa nainen muuttuu väkivaltaiseksi?
Näyttää naiselle kaapin paikan tai heittää naisen hiuksista samantien vittuun, eikä nyt ainakaan jää siihen ja vuosien päästä itke lehdille miten on oli niin hirveä akka, kun lätki turpaan päivittäin.

Näyttää naiselle kaapin paikan tai heittää naisen hiuksista samantien vittuun, eikä nyt ainakaan jää siihen ja vuosien päästä itke lehdille miten on oli niin hirveä akka, kun lätki turpaan päivittäin.
Sä oot mun sankari. Voisin jotenkin pelkästään tän sun yhden kommentin perusteella veikata ettet oo edes pientä pystypainia miehen kanssa ottanu mut useampaa naista oot vetänyt ihan pataan 😁
Vittu mikä äijjjjä!

En ymmärräkään. Eikä parisuhdeväkivalta ole sellainen asia, josta pitäisi heittää "läppää". Hienoa että Johnny Depp on julkisesti tullut tuon asian kanssa esiin, koska tuolla on maailmalla vaikka kuinka paljon miehiä, jotka kohtaavat parisuhteessaan väkivaltaa, mutta eivät kehtaa kertoa asiasta, koska kaltaisesi ihmisperseet ovat heti naureskelemassa, että "hahaa äijä sai naiselta turpaan".

Itse en ymmärrä miten se on mahdollista. Tietysti jos nainen on kovin paljon isompi ja vahvempi. Monesti kyllä näkee näitä pareja että mies on kuin heinäseiväs ja nainen päätä pidempi ja reilusti yli satakiloinen. Oisko siinäkin joku juttu että mies tykkää kun nainen vähän kurittaa ja määrää?

Itse en ymmärrä miten se on mahdollista. Tietysti jos nainen on kovin paljon isompi ja vahvempi. Monesti kyllä näkee näitä pareja että mies on kuin heinäseiväs ja nainen päätä pidempi ja reilusti yli satakiloinen. Oisko siinäkin joku juttu että mies tykkää kun nainen vähän kurittaa ja määrää?

Mitäs ihmeellistä tuossa on? Oon itse nähnyt useasti tilanteita missä pieni nainen saa vahinkoa aikaan. Kerrankin näin kun pieni heiveröinen nainen vetää pimeästä kulmasta isoa bodari miestä käsilaukulla naamaan, niin että silmäkulma aukeaa. Ei muuten bodari hakannut naistaan tuossa tilanteessa, vaan koitti puhumalla selvitellä varsin asiallisesti mitä nyt sivukorvalla kuulin. Ei vissiin ollut mies.

Onhan noita tilanteita omassakin kaveripiirissä, missä mies vain istuu sohvalla ja nainen heittää ylläten jollain esineellä ja taas on vahinkoa puolisolle tehty.

Mitäs ihmeellistä tuossa on? Oon itse nähnyt useasti tilanteita missä pieni nainen saa vahinkoa aikaan. Kerrankin näin kun pieni heiveröinen nainen vetää pimeästä kulmasta isoa bodari miestä käsilaukulla naamaan, niin että silmäkulma aukeaa. Ei muuten bodari hakannut naistaan tuossa tilanteessa, vaan koitti puhumalla selvitellä varsin asiallisesti mitä nyt sivukorvalla kuulin. Ei vissiin ollut mies.

Onhan noita tilanteita omassakin kaveripiirissä, missä mies vain istuu sohvalla ja nainen heittää ylläten jollain esineellä ja taas on vahinkoa puolisolle tehty.
Eikös pahimmat tapaukset heitä vaikka kiehuvaa vettä ukkonsa päälle tai polta silitysraudalla. Onkohan mies silloinkin sika ja akanhakkaaja mikäli joutuu ottamaan sen hallintaan väkivaltaa käyttäen. Kaikkihan on aina suhteellista. Ketään on paha leimata ellei ole ollut itse näkemässä.

Minäkin haluisin kuulla mitä mun ois pitänyt tehdä kun vuosi sitten ilmoitin että pakkaan kamat ja lähden.
Nainen kävi päälle kuin yleinen syyttäjä, rikkoi ensin läppärin ja kaatoi bisset päälle, alkoi tönimään ja läpsimään yms.
Ois varmaan pitänyt vetää kyynärpäällä ohimoon että olisi tipahtanut heti?
Silloin muuten pelotti käydä nukkumaan ja taisin tehdä jonkinlaisen virityksenkin oven eteen ettei käy yöllä kekluttaa.
Ihan muistin virkistystä asenteista:

Viimeksi muokattu:
Minäkin haluisin kuulla mitä mun ois pitänyt tehdä kun vuosi sitten ilmoitin että pakkaan kamat ja lähden.
Nainen kävi päälle kuin yleinen syyttäjä, rikkoi ensin läppärin ja kaatoi bisset päälle, alkoi tönimään ja läpsimään yms.
Silloin muuten pelotti käydä nukkumaan ja taisin tehdä jonkinlaisen virityksenkin oven eteen ettei käy yöllä kekluttaa.

Näissähän pätee samat lähestymistavat kuin muissakin tilanteissa, oli se vastapuoli oma puoliso, tai joku make / pirjo kadulta. Jos ei puhuminen auta, lähtee vaan karkuun ja turvautuu vasta viimeisenä vaihtoehtona siihen väkivaltaa. Moni varmaan ajattelee että se turpaan vetäminen on se miehekkäin ratkasu, mutta noh, ite en sitä nää parhaana vaihtoehtona. Viimeisenä vaihtoehtona toki, jos muuten tuntuu että nyt on oma tai lähimmäisten terveys uhattuna.

E: Ja tuo siun linkittämä juttu on nyt kyllä ihan oikeassa ketjussa. Voidaan puhua kuukauden idiootista. Enkä puhu nyt tuosta miehestä jota nainen pahoinpiteli.

Voiko ottaa syliin jämäkällä otteella ja rauhoittaa tilanteen puhumalla? Siis toimimalla samalla tavalla kuin jos lapsi saa hallitsemattoman raivokohtauksen?

Eikös pahimmat tapaukset heitä vaikka kiehuvaa vettä ukkonsa päälle tai polta silitysraudalla. Onkohan mies silloinkin sika ja akanhakkaaja mikäli joutuu ottamaan sen hallintaan väkivaltaa käyttäen.

Raimoa lyötiin pastinpannulla päähän. Myöhemmällä kerralla kuumat keitot kaadettiin syliin. Aortta lopulta voideltiin leipäveitsellä, ja Raimo sai menolipun Tuonelaan.

Raimo ei ollut sika, eikä akanhakkaaja, ei käyttänyt fyysistä eikä henkistä väkivaltaa. Hän ei koskenut naiseen nyrkillä, hän oli hyvä ihminen. Hän otti mitä annettiin. Hänelle annettiin liikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom