Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Paljon Valentinosta kertonee se että tuo on varmaan fiksuinta mitä kaveri on saanut aikaan :D

(Ja joka tuota pätkää tosissaan alko ottamaan on vielä tyhmempi kuin Ronnie itse)

Ihan hyviä juttuja se on kirjotellu MD:hen. Ja tuo Ronnien tyhmyys alkaa olla jo aika kulunutta, sikäli ku pelkkä aksentti ja puhetyyli ei kenenkään älykkyydestä kerro paskaakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hyviä juttuja se on kirjotellu MD:hen. Ja tuo Ronnien tyhmyys alkaa olla jo aika kulunutta, sikäli ku pelkkä aksentti ja puhetyyli ei kenenkään älykkyydestä kerro paskaakaan.

Helppohan se on pohjalta huutaa. Toi Valentino on itse niin väsyny jätkä, että ei siitä oo muuhun, ku haukkuu oikeita bodareita. Olisi varmaan itekin menestyny paremmin jos ei olisi hölmöillyt niin paljoa, ja tunkenut sitä öljyä kädet täyteen.

Helppohan se on pohjalta huutaa. Toi Valentino on itse niin väsyny jätkä, että ei siitä oo muuhun, ku haukkuu oikeita bodareita. Olisi varmaan itekin menestyny paremmin jos ei olisi hölmöillyt niin paljoa, ja tunkenut sitä öljyä kädet täyteen.

Ootko sää lukenu niitä juttuja? Ei tuo video oo mun mielestä haukkumista vaa iha hauska vaikkakin aika paskaa huumoria...

Way to go!

2005usa_men151.jpg

Etsiskelin kuvia entisistä nyrkkeilijöistä ja silmiini pisti pahasti tämä foto Tommy Morrisonista. Hmmmm.... näyttää varsin oudolta Tommy Gun:in palat. Voi olla turhaa spekulointia, mutta juuri sellaiset syntholpunottaavitustireikäkeskellätulehtuneet-lapaset.

sigtommy2.jpg

Eräällä toisella foorumilla IFBB pro Melvin Anthony (mr. Olympia 5. 2006) on asiasta eri mieltä. Perustelee väitteensä hyvin.

"You can tell very clearly. The bulge in the outer head of the shoulders. The biceps are very obvious and he has no cross striations in his chest which is not normal. Also synthol has been around for a very long time even long before 97. Too many people use that stuff and it will destroy your muscles."
Mä olen niinkuin niin läheltä Maken käsiä katsonut, ettei kuuna päivänä ole syntholia. Ne on kivikovat hauikset ja nähdäänhän se nyt, miten ne ovat pienentyneet.

Tuolla on alkanut joku nickillä bradhollibaugh vastaamaan synthol-kommentteihin suht hyökkäävästi, ilmeisesti siis itse videolla esiintyvä heppu. Huomasin kun sain privassa tietää olevani ignorantti jne. :D

Jonkun aikaa kesti tajuta notta mistä videosta on äimistynyt niin kovasti..

your age shows your ignorance and lack of respect...Let me tell you something young man I won 5 bodybuilding shows at your age and b4 you start spreading false propaganda about someone maybe you should get educated on the topic 1st!
You have alot to learn..

Etsiskelin kuvia entisistä nyrkkeilijöistä ja silmiini pisti pahasti tämä foto Tommy Morrisonista. Hmmmm.... näyttää varsin oudolta Tommy Gun:in palat. Voi olla turhaa spekulointia, mutta juuri sellaiset syntholpunottaavitustireikäkeskellätulehtuneet-lapaset.

sigtommy2.jpg

Lollero, on tosi komeet habat:thumbs: Vittu mitä noitten päässä pyörii kun injektoi tota paskaa käsiinsä. Ei ainakaan rispektii multa:urjo:

pakko väijyy vähintään puol tuntii laatua pojille, etten nää painajasia, että omat kädet ois tommoset ja sit ois vielä ylpee niistä...

voi kyl olla ettei se puoli tuntia riitä...

Ja kuitenkin fanitat tuota avattaressasi olevaa kaveria kympillä? Outoa, kieltämättä...

Jeps, ja sä et tunnista synthol hanskoja:thumbs: Vittu et jotkut voi olla sokeita, syntholin ja lihaksen eron näkee niin selvästi ettei tartte paljon arvailla. Ai nii, Benchpress86:sellahan on sitä sisäpiirin tietoa, noh, mulle yksi Manun tuttu sano et ei tasavarmasti ollu syntholia ja nykyään sen kädet on alle 50cm, jos ois öljyä niin tuskin palaisi takaisin normaaleiksi. Ja synthol käsillähän vedetään monena vuonna peräkkäin rekkaa käsillä 5 sekuntia nopeammin kuin muut, jeps niin varmaan.

Jeps, ja sä et tunnista synthol hanskoja:thumbs: Vittu et jotkut voi olla sokeita, syntholin ja lihaksen eron näkee niin selvästi ettei tartte paljon arvailla. Ai nii, Benchpress86:sellahan on sitä sisäpiirin tietoa, noh, mulle yksi Manun tuttu sano et ei tasavarmasti ollu syntholia ja nykyään sen kädet on alle 50cm, jos ois öljyä niin tuskin palaisi takaisin normaaleiksi. Ja synthol käsillähän vedetään monena vuonna peräkkäin rekkaa käsillä 5 sekuntia nopeammin kuin muut, jeps niin varmaan.

Ehkä paras video minkä Manfredista näin oli se kun se piti käsillään benji-hyppy naruja kun joku tyttö hyppäsi. Ei hirveästi öljyllä pysyisi. Samoinhna Manu taisi vääntää hauiskääntöjä reilulla satkulla...

Ton ronnie-gregg videon alku oli hyvä, mut sit vähän lässähti. Erityisesti ne "johtopäätökset" (5>2, a+c=c+a jne) repeilytti näin väsyneenä :)

Kulunut aihe, mutta.. Noi Manun hauikset ovatkin varmaan ihan lihaa, mutta ojentajista en menisi takuuseen koko ojentaja on vaan epämääräinen sileä pallura..

Hollywood.JPG

Turha tästä on alkaa kinaamaan, omien tietojeni varjolla minua ei saa millään uskomaan, että nuo tumput olisivat lihasta nähnytkään (kuvien perusteella en sitä ole koskaan uskonutkaan...), ja Bodaaja ei uskoisi tumppujen olleen syntholilla täytetyt, vaikka Manfred itse soittaisi ja kertoisi... Huvittaa vain joidenkin sinisilmäisyys:)

Turha tästä on alkaa kinaamaan, omien tietojeni varjolla minua ei saa millään uskomaan, että nuo tumput olisivat lihasta nähnytkään (kuvien perusteella en sitä ole koskaan uskonutkaan...), ja Bodaaja ei uskoisi tumppujen olleen syntholilla täytetyt, vaikka Manfred itse soittaisi ja kertoisi... Huvittaa vain joidenkin sinisilmäisyys:)

No, eipä voi kukaan olla 100% varma loppujen lopuksi, mutta katoppas tos mun sigussa oleva rekanveto, aika saatanan funktionaaliselta se käsi näyttää, ja noi kyynärvarren jänteetkin on aika isot kun vertaa muihin aikalaisiin voimamiehiin:) Jos tunnistat lihaksen, niin kyllä sä sen tosta videosta näät, ettei paljon öljykädeltä vaikuta.

Muistelisin, että blogissaan Boogie Mustonen mainitsee ohimennen Manfredin kertoneen tumppuihin hakatun öljyn käsiensä salaisuudeksi.

No, eipä voi kukaan olla 100% varma loppujen lopuksi, mutta katoppas tos mun sigussa oleva rekanveto, aika saatanan funktionaaliselta se käsi näyttää, ja noi kyynärvarren jänteetkin on aika isot kun vertaa muihin aikalaisiin voimamiehiin:) Jos tunnistat lihaksen, niin kyllä sä sen tosta videosta näät, ettei paljon öljykädeltä vaikuta.
En ole väittänyt missään, että Manfredin käsissä ei olisi voimaa saati lihasta, kyllähän nyt idioottikin tajuaa, että Synthol ei tuo voimaa, ja että 63 senttinen synthol-tumppu näyttää täysin erilaiselta vuosia treenanneella voimailijalla, kuin 15-vuotiaalla, joka tuplaa kätensä ympärysmitan kyseisellä aineella. En kiellä Manfredin saavutuksia voimailijana, mutta kyllä noissa tumpuissa on Syntholia lisänä, siitä ei ole epäilystäkään.

Sinä haet vertailukohtaa tässä tredissä esiintyvistä idiooteista, mutta luulisi sinunkin tajuavan, että jos esimerkiksi Ronnie Coleman päättäisi lisätä kätensä ympärysmittaa 5 cm Syntholilla, olisi lopputulos todennäköisesti silti hyvinkin aidon lihaksen näköinen. Jos taas esimerkiksi sinä päättäisit turvottaa kätesi ympäryksen 65 senttiin tuolla kyseisellä poseerausöljyllä, jopa minun mummoni tajuaisi, että aidosta lihaksesta ei ole kyse. Ja HUOM! Tämä ei ollut vittuilua sinua kohtaan, vaan esimerkki, kuinka erilainen lopputulos voi olla, riippuen lähtökohdista, vaikka ympärysmitta käsissä olisikin sama.

Sehän voi peräti olla mahdollista että Colemanilla on syntholia tai vastaavaa pistetty vasempaan käteen, kun se on kuronut aika hyvin kokoeron kiinni, mutta siltikään ei joissan kuvissa ole likimainkaan yhtä suonikas kuin oikea.
Siltikin näyttää hyvin aidolta (mikä voi johtua siitäkin, että on aito:))

Boogiehan kirjoitti blogissaan että Manfred oli itse naurahtanut Boogielle että käsissä on syntholia, kun Boogie oli ihmetellyt että millaisella treenillä ne on saatu muka. Tiedä häntä onko uskottavaa sitten, mutta en ihmettelisi.
EDIT: jaa meni tuo Sonderin kommentti ohi. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom