Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
355_5558.jpg

Arjen sankareita taas.

Toinen kuva samasta mätisäkistä.

324235353453kulturizmasnet0qy.jpg

Ilme kertonee paljon kaverin mielenliikkeistä.

Synthol haulla tuli esiin myös tällainen...hmmm...

cb1975543b9783023826e14048d4.jpg

Synthol-tissit --> synthol-klitoris --> synthol-penis..?

Tunnen liikeidean kutkuttelevan.. :D

Karmeen näkönen toi äijä kyllä, mutta kyllähän sitä mainetta noinkin tietysti saa.

Mitä luulette, luulevatko tavikset (siis ei-treenaavat) tuollaisten häiskien paloja oikeiksi lihaksiksi vai tajuavatko hekin, että kyseessä on filunki?

haha ehkä surkeimpia trikkikuvauksia mitä oon ikänä nähny... turkkilaiset kung-fu - leffat vie ehkä just ja just voiton tuosta :D:D

ei tarvinnu kattoa kun toi penkki... ite kun oon seurannu vastaavilla painoilla punnerteluja salilla niin oon pistäny merkille että se tanko elää vähän suorituksen aikana. ja saa olla aika hiton kova jässikkä että noin räjähtävästi lähtee rinnalta ellei oo vaatteiden alla 10 penkkipaitaa. siinä tapauksessa luulis ilmeen olevan vähän eri

haha ehkä surkeimpia trikkikuvauksia mitä oon ikänä nähny... turkkilaiset kung-fu - leffat vie ehkä just ja just voiton tuosta :D:D

ei tarvinnu kattoa kun toi penkki... ite kun oon seurannu vastaavilla painoilla punnerteluja salilla niin oon pistäny merkille että se tanko elää vähän suorituksen aikana. ja saa olla aika hiton kova jässikkä että noin räjähtävästi lähtee rinnalta ellei oo vaatteiden alla 10 penkkipaitaa. siinä tapauksessa luulis ilmeen olevan vähän eri

Tuossahan kyllä vaan vitsailtiin Ronnie "Light Weight Beibee" Colemanille. Sinällään ihan hauska, apples and oranges...

Paljon Valentinosta kertonee se että tuo on varmaan fiksuinta mitä kaveri on saanut aikaan :D

(Ja joka tuota pätkää tosissaan alko ottamaan on vielä tyhmempi kuin Ronnie itse)

Suositut

Back
Ylös Bottom