Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä Sampon siis olisi pitänyt mielestänne tehdä tässä? Ilmiantaa vaimonsa? Eihän edes rikoslain mukaan perheenjäsentä tarvitse ilmiantaa..
Mietin tuossa ihan samaa ja ajattelin asiaa myös omalle kohdalle. Oma vaimo on sen verran voimakastahtoinen, että jos se saisi päähänsä käyttää dopingia, niin se myös käyttäisi vaikka mä olisin toista mieltä. Ja mitä mä voisin asialle tehdä? En mä voi sitä ilmiantaakaan, joten hiukan oikeusmurhalta tuntuu jos siitä mulle jotain sanktioita tulisi. Sillä ei ole mitään merkitystä tiesinkö vai en. Asia on sitten eri jos pystytään näyttämään toteen, että henkilö on edesauttanut tämän toisen dopinginkäyttöä, mutta vähän hankala sitäkään on todistaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti sampo älyää itse erota muijastaan tai luottamustehtävästään liitossa. Ei voida tuomita juridisesti tai liiton toimesta, ihan sama.

Älkää ny ainakaa väittäkö että sampo ei tietäs kaman käytöstä.. Sen meinaa huomas kyllä tyttösen äänestä jo..
Ja eiköhän se itekkin vetäny ihan kivasti. Mun puolesta vetäkööt jokanen mitä haluaa :D

Älkää ny ainakaa väittäkö että sampo ei tietäs kaman käytöstä.. Sen meinaa huomas kyllä tyttösen äänestä jo..
Ja eiköhän se itekkin vetäny ihan kivasti. Mun puolesta vetäkööt jokanen mitä haluaa :D

Kyllä varmaan dianabolin vaikutuksen myös huomaa makkarin puolella ku jigi turvoksissa :LOL:

Tää Voittamaton oli huumori miehiä :D "Löin pään, muisti katkes, oon voittanut kaikki"

Joo ei ollut hauska jätkä. Yritti läpällä heittää mutta myötähäpeää aiheutti. Muutenkin näköjään ohjelma tehty ihan lapsia varten. Ei mitään kunnon kontaktia, paini puuttui kokonaan jne. Neloselta aikanaan tullut kausi oli sentään himpun verran parempi.

Ei kyllä mikään huippu ohjelma tämäkään gladiaattorit,90-luvulla oli se kovin. Toisaalta pulttibois sketsitkin oli sillon hauskoja,nyt niitä ei pysty edes kattomaan.

Mutta tää voittamaton oli ohjelman pelastaja,hyvää läppää ja jos joku ei tajunnut että vetää ihan kieli poskessa noita juttuja niin ihmetellä täytyy.

Kamppailu puolelta löyty Simolalle iha oma ketju nii siellähä vois jatkaa miehen ihannointia

Ampiainen ku sattus pistämään .... ni sanos tissi vaan että ' POKS !

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom