Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama tarve ku tunkea tuota täytettä lihaksiin, haluaa näyttää olevansa mies.Mikä pakottava tarve noilla synthol hörhöillä on aina nyrkkeillä ilmaa
En ymmärtänyt sanaakaan, mutta ilmeisesti kaveri kertoi omistavansa s-koon hihattoman.
Tässähän kiteytyy hyvin tämä nykyajan somekulttuuri. Jos joku sanoo jotain ikävää, on eri mieltä tai kuten ylläolevassa tapauksessa kommentoi paskasti shopattua kuvaa, niin ei muutakuin estoon ja takaisin omaan turvalliseen kuplaan. Ja tottakai kaikki voidaan oman safe spacen suojasta kuitata toteamalla että "vihaajat vihaa"On se niin herkkää nykyään. Kirjoitin kommentin, jossa ihmettelin takareiden kohdalla olevan tekstin kiertymistä (photoshop), niin tuli blokki IG:ssä ja FB:ssä. Lisäksi FB-avautuminen.
Olen siis nyt "hater", jolla on ongelmia, koska rohkenin kyseenalaistaa kuvan muokkaamattomuutta.
Joo, poisti sen kun huomasi varmaan itsekin, että photoshoppaus näkyy kilometrin päähän.Haha! Eihän tuota kuvaa edes instassa enää oo?
Joo, poisti sen kun huomasi varmaan itsekin, että photoshoppaus näkyy kilometrin päähän.
No syksyllä ku nousee lavalle nii ei oo photoshoppia apuna.Joo, poisti sen kun huomasi varmaan itsekin, että photoshoppaus näkyy kilometrin päähän.
On se niin herkkää nykyään. Kirjoitin kommentin, jossa ihmettelin takareiden kohdalla olevan tekstin kiertymistä (photoshop), niin tuli blokki IG:ssä ja FB:ssä. Lisäksi FB-avautuminen.
Olen siis nyt "hater", jolla on ongelmia, koska rohkenin kyseenalaistaa kuvan muokkaamattomuutta.
On se niin herkkää nykyään. Kirjoitin kommentin, jossa ihmettelin takareiden kohdalla olevan tekstin kiertymistä (photoshop), niin tuli blokki IG:ssä ja FB:ssä. Lisäksi FB-avautuminen.
View: https://www.instagram.com/p/Bg57OUdHHkS/?taken-by=myfitbydee
Niin kovaa flexattu että polvitaipeen ja lantion kohdalta ovetki venyy!