Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehka Myslisoturilla on juuri tuollainen ongelma, ei ole harvinaista. On mulla pari tuttua jotka rehellisesti myontaa sen, etta ne on kannissa aivan aalioita. Ihmettelevat viela etta miten kaverit on kestany niitten perseilya. Ihan hyva tosiaan jattaa juominen jos se vaikuttaa psyykkeeseen niin paljon. Itsea onneksi alkaa vaan nukuttamaan jos juo vahankin enemman.

Koska muutut alkoholia juotuasi vastaavanlaiseksi ökeltäväksi känniääliö-apinaksi? Hyvä, moni muukin on tyytyväienen ettet juo alkoholia.

En ole koskaan ollut humalassa, joten en voi varmaksi sanoa miten kävisi. Puolikas lasillinen ja luultavasti näin:
wookie22.jpg~c200

En ymmärrä sitäkään mentaliteettia, että naiset voivat käydä potkimassa ja lyömässä portsaria, koska ovat naisia. Sitten itketään, kun heitellään levyksi kadulle.

Mutta juu, alkoholi on viisasten juoma.

Nojaa. Ei se alkoholin syy oo, vaan vammasen ihmisen, joka ei osaa hillittä itteään. Mä voin ainaki juoda itteni kuoleman rajamaille, ilman, että kontrolli katoo. Motoriikka tietty erikseen.
Mun mielest seki on ihan saatananmoista hevonpaskaa, et on ees mahollista vetoo johki ''no mut olin kännissä'' puolustukseen. En nyt lakisäädäntöä liikaa tunne, mut eikö se oo ihan lieventävä asianhaara jossain rikoksissa, jos oot kännissä ja/tai aineissa? Jos on, ni säälittävä epäkohta. Vedät kännit, ja lähet vähän ajelee, ja eliminoimaan ''vahingossa'' sun vihamiehes :D. ''Not mut olin kännis''. No vaikkei olis lieventävä asianhaara oikeuden edessä, ni ei pitäs olla kyllä normi arkitilanteissakaan. Vastuun pakenemista parhaimmillaan. Jos itsehillintä on nii säälittäväl tasol, ettei voi juoda, ja pysyy normi-ihmisenä, ni ei varmaan kannata juoda ollenkaa. Ei tarvii ainakaa sit vetoo tekosyihin.

Videon lortot ois ansainnu aivan helvetin kovan turpasaunan. Tos vaihees heikomman sukupuolen ''koskemattomuus'' on yks täys vitsi. Heitti jonkun pullonki tos yks ämmistä.
Silti ite tommosii riehujoit enemmän vituttaa ne ritarit, kiiltävine haarniskoineen, jotka uskoo loppuun asti tohon ''koskemattomuuteen''. Yleensä miehiä, jotka luulee saavansa jtn pojoja epäloogisesta ajattelumaailmastaan.
Itse hankittu humala tai muu sekavuustila ei missään nimessä ole lieventävä asiahaara oikeudessa. Jos joku muu huumaa sut ja se pystytään todistamaan, tilanne on eri. Mutta siihen, että joku muu "juottaa" sut känniin, on aika vaikea vedota, koska tarjotuista juomisistakin voi kieltäytyä. :D

Itse videoon kommentoin sen verran, että naiset saivat mitä pyysivätkin. Aika kovaa portsarikin naisia töni, mutta toisaalta kyllä tuommosella korkkarilla potkiminen saa aikaan jo melkosta damagea, joten voimankäyttö ja itsensä puolustaminen on täysin ymmärrettävää. Ei varmaan tuntus kivalta, kun menis tosta vattasta lävitte.

E: Ai vittu näytti kyllä aika pahalta kohta 4.54.

Katoin ton kohdan varmaan kymmenen kertaa enkä saanut tosta mitenkään pahan näköistä. Paljon pahempia kippauksia ja tontituksia nyt tapahtuu varmaan joka viikonloppu.

Täysin hallitsematon kaatuminen selälleen ja tuurilla kallo ehjä. On toi nyt helvetin vaarallista.

Itse kuin noita hommia teen niin olisin ehkä yrittännyt käyttää vähemmän voimaa. Vaikeaa sanoa kyllä ne omat hermot menee sitten jossain vaiheessa mutta paska homma jos lyö pään asfalttiin. Naiset luulevat usein että saa käyttäytyä mmiten vain ja hirveää huutamista sitten kuin pitää ottaa kiinni ja sen teen aina erittäin varovasti. Kyllä se yleensä ihan freestyle-tekniikalla menee jos vastassa on agressiivinen henkilö en ota sitä riskiä että turpaan tulee kokeilemalla otteita mitä on tuli treenattua 7 tunnin ajan vuosia sitten

Koska muutut alkoholia juotuasi vastaavanlaiseksi ökeltäväksi känniääliö-apinaksi? Hyvä, moni muukin on tyytyväienen ettet juo alkoholia.
Lähinnä ihmetyttää miten ihmeessä sä pystyit ottamaan tollaisen yleisen heiton, jota ei ollut kohdistettu kehenkään, henkilökohtaisesti?

Silti ite tommosii riehujoit enemmän vituttaa ne ritarit, kiiltävine haarniskoineen, jotka uskoo loppuun asti tohon ''koskemattomuuteen''. Yleensä miehiä, jotka luulee saavansa jtn pojoja epäloogisesta ajattelumaailmastaan.
Jos tuo olis tapahtunut Suomessa, niin siellä olis ollut kymmenen ritaria poken kimpussa huutamassa "Lyötkö sä vittu naista häh?"

Jos tuo olis tapahtunut Suomessa, niin siellä olis ollut kymmenen ritaria poken kimpussa huutamassa "Lyötkö sä vittu naista häh?"
Niinpä. Ei ole väliä mitä teet niin teet kuitenkin väärin ja olet väkivaltainen kusipää. Ja olet muutenkin kaikkien mielestä vajaamielinen jos ovihommia teet. Itse asiassa olen melkein samaa mieltä nykyään. Paska duuni

...toista on poke hommat nykyisin. En vahtisi takkeja nykyaikana. Ennen sai kunnon liksaa ja ei asiakkaat vinkunut saamastaan palvelusta. Palvelua kun tarjottiin jokaiselle tarpeen mukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom