Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Huhhuh kun tollaset huuhaaukot oikee pistää vihaksi.

Kelatkaa että tonkin luennon seurauksena, joku syöpäpotilas voi jättää hoidot ja koittaa parantaa sitä raaka-ruoalla, öljyllä, vedellä ja suolalla.

Monta kohtaa voisi tässä alkaa bustailemaan, mutta yksi kohta särähti korvaan:

"ruoansulatus ei ole suunniteltu sulattamaan ruokaa, vaan alkalisoimaan ruokaa"

No mikäs "super alkaalinen aines" siellä mahalaukussa lilluu :D

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
26814441_1780482238663797_8770084956315489607_n.jpg

Keltahiuksinen on ilmiselvä Eminemin ja Marilyn Mansonin yhdistelmä joka pistäny vähä syntholia lihaksiinsa.

En ymmärrä mikä saa ihmisen käyttämään noita, vääristynyt minäkuva, huono omatunto, mielenterveyshäiriö vai olin tyhmä ja kokeilin.

Olisko ihan vain huomiohuoraus? Ei täällä mitään isompaa huomiota saa olemalla esim taitava jossain, vaan sillä, että alat Tukiaiseksi ja teet kaikkea sairasta.

Mihin tämä väite perustuu? Kyllähän maailmaan huomiohuoria mahtaa mutta ihan yhtä paljon mahtuu kyllä jengiä jota arvostetaan ihan sen oman tekemisen kautta.

.... Muiden puolesta uhriutuminen ei sovi kenellekkään

Mihin tämä väite perustuu? Kyllähän maailmaan huomiohuoria mahtaa mutta ihan yhtä paljon mahtuu kyllä jengiä jota arvostetaan ihan sen oman tekemisen kautta.

.... Muiden puolesta uhriutuminen ei sovi kenellekkään
Vesa Keskinen sanoi hyvin kerran. Kun hän laajensi kyläkauppaansa jotain x-neliötä, niin mediaa ei kiinnostanut yhtään, mutta kun se häröilee kännissä, niin jo kiinnostaa. Kyllä se vain fakta on, että niinkin vajaat ihmiset kuin Tukinainen, saa heittämällä enemmän huomiota kuin tarvitsisi. Riittää kun vain perseilee.

Keltahiuksinen on ilmiselvä Eminemin ja Marilyn Mansonin yhdistelmä joka pistäny vähä syntholia lihaksiinsa.

En ymmärrä mikä saa ihmisen käyttämään noita, vääristynyt minäkuva, huono omatunto, mielenterveyshäiriö vai olin tyhmä ja kokeilin.
Sama kysymys pätee myös ihan pelkkään roinaamiseen, jokaisella on omat syynsä miksi noita asioita tekee.

Hoidin aikoinaan ulkomailla mielisairaalassa tyyppiä, joka joi omaa virtsaansa veden sijaan. Kun kysyttiin 'miksi?', vastasi hän 'veljeni sanoi, että vesi on myrkytettyä'. Kun sitten kysyttiin 'kuka veljistäsi näin sanoi?', tyyppi vastasi 'John Rambo'. Kun kysyttiin, että 'milloin tämä tapahtui?', hän vastasi 'hän käy yöllä minun luona, hän tietää salaiset reitit'. Saimme hänet esimerkin kautta (joimme ensin vettä jota hänelle tarjottiin) luottamaan siihen, että vesi ei ole myrkytettyä, mutta siitä huolimatta hän uskoi ennemmin omiin harhoihinsa, koska jatkoi virtsansa juomista salaa.
Eli, mistäpä me tiedetään, mitkä äänet näidenkin tyyppien päässä käskevät hankkimaan noita synthol-täytteitä. Enemmän olisin huolissaan ja vihainen siitä, että maailmasta löytyy näitä huoranpenikoita puoskareita, jotka mistään välittämättä toteuttavat noiden harhaisia toiveita, kun oikeasti ei kukaan mieleltään terve ihminen tuollaista tee.

Enemmän olisin huolissaan ja vihainen siitä, että maailmasta löytyy näitä huoranpenikoita puoskareita, jotka mistään välittämättä toteuttavat noiden harhaisia toiveita, kun oikeasti ei kukaan mieleltään terve ihminen tuollaista tee.
Eihän nämä täytteet ole kenenkään huoranpenikkapuoskarin syytä.:woot: Nää järjen jättiläisethän piikittää itse itseensä noita oma tekemiään öljyjä. Näistähän on videoita missä itse kertovat siitä. Se toinen venäläissankarihan kehui säästäneensä rahaakin rutkasti kun valmisti itse oman sekoituksen syntholin sijasta.

Eihän nämä täytteet ole kenenkään huoranpenikkapuoskarin syytä.:woot: Nää järjen jättiläisethän piikittää itse itseensä noita oma tekemiään öljyjä. Näistähän on videoita missä itse kertovat siitä. Se toinen venäläissankarihan kehui säästäneensä rahaakin rutkasti kun valmisti itse oman sekoituksen syntholin sijasta.

No sitten pahoittelen tietämyyttäni siinä asiassa. En ole niin syvällisesti heidän kohdallaan asiaan perehtynyt.

Olisko ihan vain huomiohuoraus? Ei täällä mitään isompaa huomiota saa olemalla esim taitava jossain, vaan sillä, että alat Tukiaiseksi ja teet kaikkea sairasta.
Näin se on. Jos et osaa mitään ja oot perusjuntti niin on pakko keksiä joku keino saada sitä huomiota.

Noilla öljysheikeillä on edelleen kova viihdearvo. Usein saa päivän ekat naurut kun avaa tän ketjun. Siis helvetin typerän näköisiä mutta sopii ainakin omaan kieroutuneeseen huumorintajuun. Ei oikeastaan kiinnosta vaikka noi kuolis öljyihin kun kuitenkin maailma on täynnä idiootteja muutenkin mutta harvemmat niistä on yhtä huvittavia.

Suositut

Back
Ylös Bottom