Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Jätkällä mennyt vaan överiksi sama innostus ja mr olympia unelmat mitä kaikilla salin aloittavilla teinijätkillä on :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jätkällä mennyt vaan överiksi sama innostus ja mr olympia unelmat mitä kaikilla salin aloittavilla teinijätkillä on :D

Niin ja erotuksena vielä, että uskaltaa puhua niistä toiveistaan. Jos mä olisin 17v sanonu ääneen jotain mun ajatuksia tulevaisuudesta, mulle olis naurettu ihan yhtä räkäisesti. Ja ei, meikästä ei tullut rokkitähteä :D

koska uskallan unelmoida ja aina olen uskaltanut ja tulen aina unelmoimaan. Tuleeko kyseinen Ifbb Pro haave toteutumaan?
Tää on kyllä hyvä asenne. Suomessa monella tuppaa olemaan et jos jotain haaveilee niin samantien tulee joku polkemaan maanrakoon " et tuu koskaan pääsemään siihen pisteeseen" tjsp. kai se suurimmalle osalle riittää että kuuluu siihen samaan harmaaseen paskamassaan eikä oo mitään tavoitteta tai haaveita elämässä.

Täältä tulee myötätuntoa tuon aknen suhteen. Itsellä kans aikanaan todella pahana niin selässä, rinnalla, kasvoissa... Eikä sillä todellakaan ollut mitään tekemistä roinan kanssa vaan kyse oli ihan sukurasitteesta, niistä geeneistä.. Toivottavasti nykyään on paremmat lääkkeet ja hoito aletaan ajoissa. Armeija-aikoihin tuo alkoi rauhoittumaan, mutta arpia jäi, fyysisiä ja henkisiä. Kaikki ei siis ole sitä mitä ensimmäiseksi tulee mieleen vaan asioihin voi olla aivan luonnolliset selitykset.

:offtopic:Mainittakoon vielä SOK pelisääntöjen mukaan että edustan ainoastaan omaan mielipidettäni ja henkilökohtaisia kokemuksia eivätkä esim. Laittomaat aineet millään tavalla liity tai ole kytköksissä SOK:hon.

Hattu päästä. Isot miehet jauhaa täällä paskaa minkä kerkeää vielä lapsesta. Kundi tulee tänne omalla naamallaan silti kertomaan tarinansa, voi kun kaikki toimis näin internetissä, jäis se turhanpäivänen länkytys vähemmälle.
No, täällä nyt on ollut sentää järkevää keskustelua ja asiallista kommentointia että roinaamimem tai edes kokeilu on täysin holtitonta teiniiässä, eikä viisasta välttämättä edes aikuisiällä.
Toisin kuin Ylilaudalla,
Kyllä oli naurussa pitelemistä kun luin mm kommentteja "tietäjät tietää ettei kundi ole iha natu" " roinannut vuoden ajan" "väittää kyykkäävän 210kg vaikka käytti 10kg levyjä"
Mutta Ylilauta on ylilauta :D :D

Takamaalta taas täys idiootti veto nostaa poika esille täällä...
Tomi varmaan halusi laittaa sen verran kovan vedon heti kuukauden ekana paivan etta kuukauden titteli on varma. Olisi hauska olla karpasena katossa kuuntelemassa jos vaikka Sebastianin isa soittaisi Tomille.

Ihan hauskaa kohellustahan tuo treenaaminen on. Teini-iassa oli itsella ihan samantyyppista menoa ja hauskaa oli.

Mun mielestä on väärin alottaa 16-vuotiaana roinaaminen ja perustella se niin, että jenkkihuiputkin (Cody ja kumppanit) aloittivat teini-ikäisinä rojuttelun. Paskat geenit on paskat, eikä mikään määrä roinaa vie noin lyhytkatseista teiniä edes SM-mitaleille, ellei järki korvaa intoa jossain vaiheessa.

Toivottavasti luit Sebastianin vastauksen ajatuksella ja ensi kerralla mietit tarkkaan, että lähdetkö aikuinen mies mollaamaan vielä alaikäistä kaveria, vai lähestytkö asiaa hieman fiksummalla otteella.

Musta jotenki tuntuu että sä oot viimene kaveri puhumaa tyhmyydestä jotain, nii miksi roina maistui vain 10vkoa??

Se vissii vituttaa rajusti kun kaikki ei niele tota "sankari" tarinaa:D
Tai sitten se että 6.02.2017 alotin työt ja voin lääkeaineiden vaikutuksesta tosihuonosti henkisesti ja näin parhaaksi lopettaa ajoissa etten kuse työpaikkaani.

Tää on kyllä hyvä asenne. Suomessa monella tuppaa olemaan et jos jotain haaveilee niin samantien tulee joku polkemaan maanrakoon " et tuu koskaan pääsemään siihen pisteeseen" tjsp. kai se suurimmalle osalle riittää että kuuluu siihen samaan harmaaseen paskamassaan eikä oo mitään tavoitteta tai haaveita elämässä.
Missä vaiheessa itsevarmuus ja haaveilu menee yli jos ei nyt tän kaverin kohdalla?
Cmon vähän realismia nyt kuitenkin, vaikka oletkin oikeassa, että usein täällä onkin tapana tyrmätä kaikkien unelmat heti.

Sama kun joku helvetin ruma jätkä sanoisi tosissaan tulevansa mr universumiksi ja sitten haukutaan kaikki ketkä on eri mieltä.

Toivottavasti luit Sebastianin vastauksen ajatuksella ja ensi kerralla mietit tarkkaan, että lähdetkö aikuinen mies mollaamaan vielä alaikäistä kaveria, vai lähestytkö asiaa hieman fiksummalla otteella.
Eikös tää kaveri kuitenkin aika suurella volyymilla ihan itse pakota itseään internetissä ja tomi vaan linkkasi tänne? Ja eikö sun mielestä tän jätkän touhut mene yhtään överiksi?

Eikös tää kaveri kuitenkin aika suurella volyymilla ihan itse pakota itseään internetissä ja tomi vaan linkkasi tänne? Ja eikö sun mielestä tän jätkän touhut mene yhtään överiksi?

Ainakaan pikaisesti katsomalla tuolla insta profillissa ei missaan sanota etta roinaa on koneessa. Siina suhteessa torkeaa laittaa viesti tyyliin "tama kaveri roinaa" julkiselle veistipalstalle, eiko?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom