Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä KP Ourama ansaitsis kuukauden idiootin tittelin sillä miten kommentoi facebookissa tuota ylläolevaa kisaajaa. Osa kommenteista kyllä jo poistettu.

Vieläkö KP on Suomen skenessä yksinvaltias? Tämä siis ihan aidon tietämätön kysymys. Joskus puhuttiin että ilman KP:n hyväksyntää ei Suomen bodyskenessä tapahdu mitään merkittävää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän se väärin ole, vaikea arvioida fysiikkaa kun pelkkiä huppari kuvia. Ota Takamaa äkkiä tiimiis ennen kuin joku muu kerkiää.
Mun mielestä on väärin alottaa 16-vuotiaana roinaaminen ja perustella se niin, että jenkkihuiputkin (Cody ja kumppanit) aloittivat teini-ikäisinä rojuttelun. Paskat geenit on paskat, eikä mikään määrä roinaa vie noin lyhytkatseista teiniä edes SM-mitaleille, ellei järki korvaa intoa jossain vaiheessa.

Mun mielestä on väärin alottaa 16-vuotiaana roinaaminen ja perustella se niin, että jenkkihuiputkin (Cody ja kumppanit) aloittivat teini-ikäisinä rojuttelun. Paskat geenit on paskat, eikä mikään määrä roinaa vie noin lyhytkatseista teiniä edes SM-mitaleille, ellei järki korvaa intoa jossain vaiheessa.

Joo samaa mieltä. Ja fakta on että Suomessa täytyy natuna viedä kehonrakennuksen overalli jos meinaa pärjätä ammattilaisena. Onhan se taso vaan niin kova.

Joo samaa mieltä. Ja fakta on että Suomessa täytyy natuna viedä kehonrakennuksen overalli jos meinaa pärjätä ammattilaisena. Onhan se taso vaan niin kova.
Hehe, no ei nyt sentään, mutta lähtökohtien tulee olla geenien puolesta David Ouamba -tasoa, että olisi realistiset mahdollisuudet saada pro-kortti ja sen lisäksi vielä pärjätä pro-keholavoilla.

Eikai niiden unelmien aina ees tarvii olla niin realistisia. Unelmia ne vaan on :) Kiva harrastushan tää on, bodailla. Saa tehä videoita ja kuvata itseään hulluuteen saakka. Ainaki huomattavasti enempi ku postimerkkejä keräillessä tai pienoismalleja koossa. Suurin huoli ja itkun aihe kuitenkin on, se että joku ei tykkää sun videosta tai lopettaa instassa seuraamisen. Siinä kai ne suurimman loukkaantumisen riskit on (jos ei ala rysmäämään!).

Ei siinä muuta, mutta vitun tyhmää lesoilla kuin mikäkin ammattilainen. Omat vaatemerkit on ja egoillaan painoilla ja rojutellaan päin vittua terveyttä tuhoten. Pelle mikä pelle.

Olen seurannut samaa kaiffaria iigeessä jonkin aikaa, meinasin laittaa jo alkuvuodesta tähän ketjuu.

@Tomi Takamaa oliko tää sama heppu joka kyseli viimesyksynä sulta roinatipsejä?

Eikai niiden unelmien aina ees tarvii olla niin realistisia. Unelmia ne vaan on :) Kiva harrastushan tää on, bodailla. Saa tehä videoita ja kuvata itseään hulluuteen saakka. Ainaki huomattavasti enempi ku postimerkkejä keräillessä tai pienoismalleja koossa..

Mielummin sitä 16vuotiaana liimailisi aamupäivän postimerkkejä ja lähtis rannalle kun imis roinaa kun viimeistä päivää,porukka koittaa olla niin helvetin aikuista ennen kun alkaa tyyliin karvat kasvamaan. Minä-minä-minä-internetfeim-ig-kattokaa-kattokaa -paska on kyllä huikeeta seurattavaa. Narsistisukupolvi 2000

Pelkän videon katselleena tuo saattaisi itseasiassa mennä ihan vaan hassuttelusta

Nomutta,jokainen tavallaan lähdenpä tästä itse virkkaamaan villasukkia

Samaa mieltä Tomin kanssa :) Ihme jos et tuolla mielipiteellä joudu kohta paskamyrskyyn.

Jannu haluaa huomiota, niin annetaan sitä nyt sitten oikein kunnolla. 17-vuotias jannu haaveilee IFBB-kehonrakennusammattilaisuudesta. Voisilmä tukevasti puurossa ja gainzeja tulee ovista ja ikkunoista.

View: https://www.instagram.com/p/BRk0O44AQ3H/?taken-by=silvennoinen.pro

View: https://www.youtube.com/watch?v=v1fs78bmXyc

Miten on noin hirveeseen kuntoon päässy iho? Itelläki kyllä on aknea jota aina luulin pahaksi, mutta ei jeesus sentään.

Lievää hymyilyä tuolle rich piana -musiikille :D

Onhan toi nyt ihan järjetöntä touhua.:woot: Vaikka kuinka olisi tavoitteet ammattilaislavoille niin mitäköhän helvetin järkeä on 16 vuotiaana aloittaa rojuttaminen? Tämä tyyppihän on aloittanut rojuttelun samaan aikaan mitä salitreenin....:confused: Eiköhän ensiksi kannattaisi rakentaa edes jotain pohjaa puhtaana. Jokainen toki tekee mitä haluaa kropalleen. Saattaa vaan myöhemmällä iällä kaduttaa tällaiset ratkaisut..

Ihan vitun idioottihan toi jäbä on ja seuraajatkin varmaan seuraa lähinnä myötähäpeän ja tuon idioottimaisuuden tarjoaman viihdearvon takia. Jopa vähän surullinen keissi, jos esim. terveys menee tuossa tai psyyke klikkaa vielä lisää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom