Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos haluaa elämänsä elää miellyttämällä muita ja käyttäytyvänsä kuten luulee muiden haluavan hänen käyttäytyvän, niin antaa vaan mennä! Jokainen järjissään oleva osaa varmaan itse päättää millon on järkevää kulkea housut jalassa, tai onko sopivaa mennä hautajaisiin Borat-uikkareissa. Ei se varmasti ole keneltäkään yhtään mitään pois, jos joku puistossa kesällä vetää yläosa paljaana. Kateellisten panettelua ja itsensä jalustalle nostamista tuollainen vitun jeesustelu sanon minä! Vedän saatana koko ens kesän ilman paitaa ja toivottavasti kaikki pahoittaa mielensä :D

Jos haluaa elämänsä elää miellyttämällä muita ja käyttäytyvänsä kuten luulee muiden haluavan hänen käyttäytyvän, niin antaa vaan mennä! Jokainen järjissään oleva osaa varmaan itse päättää millon on järkevää kulkea housut jalassa, tai onko sopivaa mennä hautajaisiin Borat-uikkareissa. Ei se varmasti ole keneltäkään yhtään mitään pois, jos joku puistossa kesällä vetää yläosa paljaana. Kateellisten panettelua ja itsensä jalustalle nostamista tuollainen vitun jeesustelu sanon minä! Vedän saatana koko ens kesän ilman paitaa ja toivottavasti kaikki pahoittaa mielensä :D

Jos koko kesän meinaat vetää niin voi jossain vaiheessa tulla vilu:D. Jalustalle nostaminen? Aika mielenkiintoinen näkemys:woot:Kännissä tullut hilluttua puistossa ilman paitaa, se sopi siihen tilanteeseen, eikä mua haittaa pikku julkijuopottelu puistossa ilman paitaa, se sopii siihen eli en ole mikään jeesus, en silti menisi esim. kauppaan hakemaan lisää drinksua ilman paitaa.Tuolla kadulla jos vetää ilman paitaa niin kaikki kyylää, miksiköhän?:p

en silti menisi esim. kauppaan hakemaan lisää drinksua ilman paitaa.Tuolla kadulla jos vetää ilman paitaa niin kaikki kyylää, miksiköhän?:p

Jos sinä et menisi hakemaan ilman paitaa juomaa, niin tarkoittaako se sitä, ettei kenenkään muun pitäisi myöskään mennä? Mitenkä se ihan nuin konkreettisesti vaikuttaa kenenkään elämään, jos joku on ilman paitaa jossain muualla kuin rannalla tms? Sinun mielestä sopi kännissä heilua ilman paitaa puistossa ja siihenkö ei pitäisi kenenkään puuttua, mutta jos joku on sellaisessa paikassa ilman paitaa mitä sinä et koe sopivaksi, niin sen ei pitäisi olla muidenkaan mielestä sopivaa? Jalustalle nostaminen=itseään parempana pitämistä/luulla tietävänsä mikä kenellekin on parasta.

Olenko väittänyt että vaikuttaa kenenkään elämään, tai no joku voi hetken olla ihmeissään tai jopa ärsyyntynyt. Kännissä heiluminen annetaan anteeksi koska humala. Yhden olen hapettanut koska provosoi mua niin helvetisti kun olin juurikin siellä puistossa että ei tässä mitään besserwisseraitä olla. Pysyn silti kannassani, ja joo joskus voi joutua käyttämään pientä väkivaltaa jos joku nolaa sua julkisesti ja pitää pellenä että turha teidän on siihenkään tarttua

Olenko väittänyt että vaikuttaa kenenkään elämään, tai no joku voi hetken olla ihmeissään tai jopa ärsyyntynyt. Kännissä heiluminen annetaan anteeksi koska humala. Yhden olen hapettanut koska provosoi mua niin helvetisti kun olin juurikin siellä puistossa että ei tässä mitään besserwisseraitä olla. Pysyn silti kannassani, ja joo joskus voi joutua käyttämään pientä väkivaltaa jos joku nolaa sua julkisesti ja pitää pellenä että turha teidän on siihenkään tarttua

Sinulla tulee olla oikeus hapettaa ihmisiä jotka ärsyttää sinua ja sen voi jopa antaa anteeksi humalan takia, mutta se on sitten anteeksiantamatonta, jos joku on ihan kaikessa rauhassa ilman paitaa?? Melkoinen elämänkatsomus, sopii hyvin tähän kieltoyhteiskuntaan.

No ei se nyt anteeksiantamatonta ole ja olisin hapettanut vaikka olisin ollut selvinpäin, sitä saa mitä tilaa. En katsonut asialliseksi sitä että olisin itse poistunut paikalta. Se sanoi että tälle kaverille voi tehdä mitä vaan niin ei se lyö ja rupesi vetämään jotain sadetanssia mun ympäri. Pakkohan mun oli hellästi näyttää että ei voi, saa kiittää luojaa että en lyönyt.

Oikeastaan pitäisi kysyä, että miksi pitäisi hillua kaupungilla ilman paitaa? Täytyyhän siihen jokin motiivi olla? Uskallatko sanoa? EGO. Ei se ole mies eikä mikään joka kulkee kaupungilla ilman paitaa, mutta kuljeppa ilman housuja? Sillä paljaalla yläosalla voi pönkittää egoaan, mutta pystytkö samaan ilman housuja? Katsohan, se paidattomuus on sama kuin kantaisit banderollia, jossa lukee että "SÄÄLITTÄVÄ EGONI VAATII PAIDATTOMUUTTA", ja kuka voi katsella tuollaista tuntematta myötähäpeää? Ja se on se syy miksi sitä ei siedetä, ihmiset vihaavat tuntea myötähäpeää..:D

Oikeastaan pitäisi kysyä, että miksi pitäisi hillua kaupungilla ilman paitaa? Täytyyhän siihen jokin motiivi olla? Uskallatko sanoa? EGO. Ei se ole mies eikä mikään joka kulkee kaupungilla ilman paitaa, mutta kuljeppa ilman housuja? Sillä paljaalla yläosalla voi pönkittää egoaan, mutta pystytkö samaan ilman housuja? Katsohan, se paidattomuus on sama kuin kantaisit banderollia, jossa lukee että "SÄÄLITTÄVÄ EGONI VAATII PAIDATTOMUUTTA", ja kuka voi katsella tuollaista tuntematta myötähäpeää? Ja se on se syy miksi sitä ei siedetä, ihmiset vihaavat tuntea myötähäpeää..:D

Ei ainaan mun isä katsele:p.Tunsin itsekkin häpeää kun isä siitä mulle huomautti:nolo: mun faijalla on lehmännahka hattu ja se on kingi:cool:

Ilman paitaa keskustassa hääriminen on vaan aika junttia. Jos ei haittaa olla vähän juntti, niin antaa mennä vaan, eipä siitä hirveemmin haittaa kenellekään ole. Ite heilun ilman paitaa vaan rannalla ja joskus puistoissa ja urheilukentillä. Se on ehkä ihan vaan hyviä käytöstapoja. Samasta syystä en mee vaikkapa duuniin pieruverkkareissa ja vaimarissa vaikkei niillä mun duunin teon kannalta oliskaan mitään vaikutusta. Mutta eipä mua kyllä haittaa jos muut nakuilee missä sattuu, kuhan ei ole niin valkonen, että lumisokeus iskee.

Entäpäs jo syynä on vaan kuumuus? Onko mahdollista? Tai halu ruskettua? Miksi emme pukeudu kaikki saman värisiin lakanoihin vaan, niin eipä tarvii kenenkään sitten sitä myötähäpeää tuntea. Onko tuollainen tank top päällä ok kulkea kaupungilla, siis sellainen jossa on noin nenäliinan verran kangasta? Mitä sitten jos joku haluaa pönkittää egoaan olemalla ilman paitaa, toinen haluaa tehdä sitä samaa ostamalla 1000€ kellon. Miksi sellaisia tekoja pitäisi puollustella missä kenenkään oikeuksia loukata, tai puututa kenenkään muun olemiseen/elämiseen. Genitaalialueiden esittely vs. paidatta olo on melko kaukaa haettu vertaus. Ehkä ihmisten jotka niin paljon sitä myötähäpeää tunteevat, että oikein pahaa tekee, niin kannataisi miettiä, että miksi hän niin tekee...onko vika sittenkään muiden teoissa, vai oisiko vika siellä peilissä?

Kyllähän se nyt olisi junttia ja noloa, jos vaikka nainen kulkisi aina pienissä bikineissä kaupoissa ja terasseilla jne.

Ihan sama olisiko fittness tai läski, niin silti aiheuttaisi lähinnä sääliä ja myötähäpeää.

Ei voi muuta sanoa kun että jokainen taaplaa tyylillään. Case closed.

Kuukauden idiootti ketjuun sopis IMO tällä hetkellä tää pode-keissi missä on uhkaillut tekevänsä Kotipohjasta rikosilmoituksen (kunnianloukkaus).
Monta kuukautta sitten jossain Nyyssölän ketjussa Pekka sanonut podea sirkuspelleksi niin nyt sitten päätti herätä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom