Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Kukas uskaltaisi alkaa avamaan noita lukkoja tangon päässä tuon jälkeen... parempi ottaa toinen kaveri pitämään painoista kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä se kyykky oli?
Vitsi vitsi, mitäpä tässä mollaamaan, kun itse en jksais edes kannatella tollasta kuormaa :D

Olipa taas vaihteeksi kunnon vammailuao_O

Tulee vähän myöhässä mutta
Miksi? Törmäsin samaan 90 luvulla Ranskassa, silloinen tyttöystäväni piti mua junttina kun kuljin ilman paitaa, ja sanoi et nyt ei olla Suomessa, Suomessa se oli ihan normaalia silloin jos on kuuma, ja mun mielestä se oli normaalia ranskassakin kun on kuuma. Kysymys kuuluu siis miksi se on junttimaista?

Se ei kuulu etikettiin ja on siksi junttimaista, et sä menisi esim. jonkun häihin ilman paitaa, vai menisitkö? Vähän kärjistetty esimerkki mutta tajusit varmasti pointin. Tietty voi olla että ei välitä vittuakaan mutta sekin on vähän junttia kun ei enää murrosikäisiä olla.

Viimeksi muokattu:
Kylläpä sitä Ahmedin suoritukselle nauretaan, mutta heilukaapa itse kyykyn aikana yhtä rytmisesti musiikin tahtiin :hyper: niin loppuu naureskelu :D

Olipa taas vaihteeksi kunnon vammailuao_O

Tulee vähän myöhässä mutta

Se ei kuulu etikettiin ja on siksi junttimaista, et sä menisi esim. jonkun häihin ilman paitaa, vai menisitkö? Vähän kärjistetty esimerkki mutta tajusit varmasti pointin. Tietty voi olla että ei välitä vittuakaan mutta sekin on vähän junttia kun ei enää murrosikäisiä olla.

Enkä rannalle puvussa, mutta en kyllä ymmärrä miksi kadulla on joku etiketti ettei saa olla ilman paitaa. Mistä tälläinen etiketti löytyy?

se on jonkun vellimahan keksimä etiketti, että ei voi siellä tai tuolla kulkea kesähelteellä ilman paitaa, kun se loukkaa "jotakin". Tässä mailmassa loukkaantumisen aiheita riittää. Joku paidatta oleminen kesällä on aika pieni synti, joka ei oikeasti satuta ketään, eikä mitään. Mä olen kesällä ilman paitaa, jos sattuu huvittamaan. En välitä mitä mieltä siitä joku tissiposki on, joskus tulee paheksuvia katseita, jolloin hymyilen leveästi, jännitän aavistuksen vatsalihaksiani ja ajattelen mielessäni, että te vitun läskit ette pysty tähän ja siksi teitä vituttaa! :D Tuon edellämainitun tehdessäni en ole joutunut vankilaan, edes poliisia ei ole soitettu paikalle, kaverit ei ole hylänneet ja naiset on antanut pillua vieläkin. Liikaa ei pidä välittää jostakin naurettavista "etiketeistä", jotka vaan joku ihminen on keksinyt.

Joskus aikoinaan kantabaarissa kesähelteellä pelailtiin biljardia kaverin kanssa paidatta ja paikalle tuli joku random tyyppi joka välittömästi pahoitti mielensä meidän takia, vaikka siinä räkälässä olisi ollut varmaan muutakin fiksattavaa. Oikein tiskillä kovaan ääneen omistajalle valitteli, kuinka julkeaa touhua moinen on, että oikein paidatta baarissa ollaan, johon omistaja totesi vaan, että: jos ei meno maistu, niin saa sen oluen jostain muualtakin ostettua.

se on jonkun vellimahan keksimä etiketti, että ei voi siellä tai tuolla kulkea kesähelteellä ilman paitaa, kun se loukkaa "jotakin". Tässä mailmassa loukkaantumisen aiheita riittää. Joku paidatta oleminen kesällä on aika pieni synti, joka ei oikeasti satuta ketään, eikä mitään. Mä olen kesällä ilman paitaa, jos sattuu huvittamaan. En välitä mitä mieltä siitä joku tissiposki on, joskus tulee paheksuvia katseita, jolloin hymyilen leveästi, jännitän aavistuksen vatsalihaksiani ja ajattelen mielessäni, että te vitun läskit ette pysty tähän ja siksi teitä vituttaa! :D Tuon edellämainitun tehdessäni en ole joutunut vankilaan, edes poliisia ei ole soitettu paikalle, kaverit ei ole hylänneet ja naiset on antanut pillua vieläkin. Liikaa ei pidä välittää jostakin naurettavista "etiketeistä", jotka vaan joku ihminen on keksinyt.

Jos joku randomi laiha mies tai läski kävelee ilman paitaa niin se ei haittaa ketää mutta jos on vähänkii treenattu kroppa niin olet itserakas kusipää etkä saa kävellä ilman paitaa missään. Näin se vaan on että itsestään saa olla ylpeä ainostaa jos on läski tai ruma..

Enkä rannalle puvussa, mutta en kyllä ymmärrä miksi kadulla on joku etiketti ettei saa olla ilman paitaa. Mistä tälläinen etiketti löytyy?

Totta kai saat olla jos niin haluat, voi vaan tulla nyrpeitä katseita. Riikassa painelin ilman paitaa niin faija veti hirveet pultit, faijan päästä löytyy etiketit. On kyllä niin vanhanliiton herrasmies että siinä ei jälkikasvu vieressä saa aiheuttaa pahennusta, maassa maan tavalla ja Riika on hieno yliopisto kaupunki. Ja kyllä mä katson vähän kieroon jos joku sika vetää ilman paitaa marketissa, oli kaupunki sitten Pariisi tai Renko.
Ja joo mulle on ihan sama onko laiha, läski tai IFBB-pro niin ei ole kohteliasta vetää keskustassa ilman paitaa, kohteliasta kanssa ihmisiä kohtaan jotka saattavat pahoittaa mielensä paljaasta vartalosta, ja kyllä kanssaihmisiä tulee huomioida, muutenhan tää homma nimeltä elämä menee ihan sikailuksi, ja kyllä osaan ja olen sikaillut varmaan oman kiintiöni täyteen.

Viimeksi muokattu:
Ja joo mulle on ihan sama onko laiha, läski tai IFBB-pro niin ei ole kohteliasta vetää keskustassa ilman paitaa, kohteliasta kanssa ihmisiä kohtaan jotka saattavat pahoittaa mielensä paljaasta vartalosta, ja kyllä kanssaihmisiä tulee huomioida, muutenhan tää homma nimeltä elämä menee ihan sikailuksi.

Sanotko yhdenkin asian mistä ei joku saattaisi nykyään mieltänsä pahoittaa? Jos tässä jokaisen mieliksi pitäisi yrittää olla, niin eipä omasta elämästä tulisi mitään. Jokainen tehköön mitä tykkää, kunhan ei teoillaan muiden tekemistä/oikeuksia rajoita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom