Kukas uskaltaisi alkaa avamaan noita lukkoja tangon päässä tuon jälkeen... parempi ottaa toinen kaveri pitämään painoista kiinni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai tämäkin tänne sopii:
Missä se kyykky oli?
Vitsi vitsi, mitäpä tässä mollaamaan, kun itse en jksais edes kannatella tollasta kuormaa :D
Miksi? Törmäsin samaan 90 luvulla Ranskassa, silloinen tyttöystäväni piti mua junttina kun kuljin ilman paitaa, ja sanoi et nyt ei olla Suomessa, Suomessa se oli ihan normaalia silloin jos on kuuma, ja mun mielestä se oli normaalia ranskassakin kun on kuuma. Kysymys kuuluu siis miksi se on junttimaista?
Olipa taas vaihteeksi kunnon vammailuao_O
Tulee vähän myöhässä mutta
Se ei kuulu etikettiin ja on siksi junttimaista, et sä menisi esim. jonkun häihin ilman paitaa, vai menisitkö? Vähän kärjistetty esimerkki mutta tajusit varmasti pointin. Tietty voi olla että ei välitä vittuakaan mutta sekin on vähän junttia kun ei enää murrosikäisiä olla.
Missä se kyykky oli?
Vitsi vitsi, mitäpä tässä mollaamaan, kun itse en jksais edes kannatella tollasta kuormaa :D
No nämä on näitä elämän suuria kysymyksiä.. Miksi mm emme elä enää kivikautta?Enkä rannalle puvussa, mutta en kyllä ymmärrä miksi kadulla on joku etiketti ettei saa olla ilman paitaa. Mistä tälläinen etiketti löytyy?
se on jonkun vellimahan keksimä etiketti, että ei voi siellä tai tuolla kulkea kesähelteellä ilman paitaa, kun se loukkaa "jotakin". Tässä mailmassa loukkaantumisen aiheita riittää. Joku paidatta oleminen kesällä on aika pieni synti, joka ei oikeasti satuta ketään, eikä mitään. Mä olen kesällä ilman paitaa, jos sattuu huvittamaan. En välitä mitä mieltä siitä joku tissiposki on, joskus tulee paheksuvia katseita, jolloin hymyilen leveästi, jännitän aavistuksen vatsalihaksiani ja ajattelen mielessäni, että te vitun läskit ette pysty tähän ja siksi teitä vituttaa! :D Tuon edellämainitun tehdessäni en ole joutunut vankilaan, edes poliisia ei ole soitettu paikalle, kaverit ei ole hylänneet ja naiset on antanut pillua vieläkin. Liikaa ei pidä välittää jostakin naurettavista "etiketeistä", jotka vaan joku ihminen on keksinyt.
Enkä rannalle puvussa, mutta en kyllä ymmärrä miksi kadulla on joku etiketti ettei saa olla ilman paitaa. Mistä tälläinen etiketti löytyy?
Ja joo mulle on ihan sama onko laiha, läski tai IFBB-pro niin ei ole kohteliasta vetää keskustassa ilman paitaa, kohteliasta kanssa ihmisiä kohtaan jotka saattavat pahoittaa mielensä paljaasta vartalosta, ja kyllä kanssaihmisiä tulee huomioida, muutenhan tää homma nimeltä elämä menee ihan sikailuksi.