Kusti polkee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iniz
  • Aloitettu Aloitettu
Re: Re: Re: Re: Kusti polkee

Originally posted by Rock^
Jouduin maksamaan postikulut vaikka lähetyksen arvo ylitti 200e rajapyykin (alentamattomana hintana).

tahtoo rahat takas. :curs: :curs: :curs:

Seuraavassa lainaus ko. firman nettisivuilta:

"Lisäravinnepalvelusta tilaamasi tuotteet maksat postiennakolla, postikulut 7 e/lähetys, yli 200 e tilaukset ilman postikuluja.

Hulluna Maanantaina Vip-asiakkaat huom! Tilauksen nettosumma ratkaisee postikulut. Ostoskori ei huomioi annettavia alennuksia."

Eli jos tilauksesi alennettu hinta(=nettohinta) on jäänyt alle 200€:n, niin syytä vain itseäsi. Ei LRP:n silloin kuulukaan maksaa postikuluja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Re: Re: Re: Kusti polkee

Originally posted by Jylli81
Seuraavassa lainaus ko. firman nettisivuilta:

"Lisäravinnepalvelusta tilaamasi tuotteet maksat postiennakolla, postikulut 7 e/lähetys, yli 200 e tilaukset ilman postikuluja.

Hulluna Maanantaina Vip-asiakkaat huom! Tilauksen nettosumma ratkaisee postikulut. Ostoskori ei huomioi annettavia alennuksia."

Eli jos tilauksesi alennettu hinta(=nettohinta) on jäänyt alle 200€:n, niin syytä vain itseäsi. Ei LRP:n silloin kuulukaan maksaa postikuluja.
Niin niin.. Mitä sun mielestä tarkoittaa ALENTAMATTOMANA HINTANA?!?!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kusti polkee

Originally posted by Timbe
Niin niin.. Mitä sun mielestä tarkoittaa ALENTAMATTOMANA HINTANA?!?!
Se tarkoittaa, että alennettu hinta ei enää välttämättä olekaan yli 200 €. Itsehän minä tuon lihavoin ja alleviivasin, jäikö sinulle ehkä jotain epäselväksi???

Ehkä minun olisi pitänyt kirjoittaa:
"Eli koska tilauksesi alennettu hinta(=nettohinta) on jäänyt alle 200€:n, niin syytä vain itseäsi."

Mitä kohtaa sinä et tuosta minun postistani ymmärtänyt???

tässä vielä lainattua LRP:en sivulta:

"Hulluna Maanantaina Vip-asiakkaat huom! Tilauksen nettosumma ratkaisee postikulut. Ostoskori ei huomioi annettavia alennuksia.

Tilaamasi tuotteiden toimitusaika 2-5 vrk tilauksesta. "

-EDIT- jylli oli näköjään ehtinyt ensin..:eek:

Höh, ei tullut vielä tänäänkään pakettia. No ei tässä sinänsä mitään kiirettä ole, kun entisiäkin jauhoja on vielä jäljellä.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kusti polkee

Originally posted by Jylli81
Mitä kohtaa sinä et tuosta minun postistani ymmärtänyt???
Osu pilkka näköjään niinsanotusti omaan nilkkaan!

En vissiin itse oikein tajunnu mitä alentamaton hinta tarkoittaa.. :lol2:

Taas kerran sai pettyä postimyyntifirman palveluun. Näyttää olevan suht huolimatonta väkeä töissä kyseisissä firmoissa. 5 tuotetta paketissa joista 3 samanlaista purkkia niin eikös niitä ollut vain yksi. :curs:

Jätän nyt firman nimen mainitsematta ettei tule paha mieli kenellekkään.

Ja eikun reklamaatiota väsäileen jälleen kerran... ...tana :whip:

Taidan siirtyä noutolinjalle jatkossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom