Kusti polkee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iniz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ystävämme Wilu valitettavasti jätti hyvin täyttäneensä moderaattorin paikan omasta aloitteestaan ilman mitään hämminkiä ja luovutti ylläpidon signeeraaman anustappinsa Sakkeukselle. Jatkossa ei ylläpidon lauteilla tule kylmä kun Sakkeuksen kaveri Pena on messissä heittämässä pari kauhallista.
:):piis:

muistakkin sakkeus perkele jatkaa siitä mihin wilu hommansa jätti..:curs: ei vaan muutaku homma toimimaan..:kippis1:

Originally posted by lepex
Kuten sinäkin, minä en todellakaan usko että LRP vituuttansa mitään terrorisoivat. Helvetti, tuohan olisi pikkulasten käytöstä eikä yrittäjien.

Eli postin pakettilajittelijat ovat pikkulapsia :)

Originally posted by Mike
Ystävämme Wilu valitettavasti jätti hyvin täyttäneensä moderaattorin paikan omasta aloitteestaan ilman mitään hämminkiä ja luovutti ylläpidon signeeraaman anustappinsa Sakkeukselle. Jatkossa ei ylläpidon lauteilla tule kylmä kun Sakkeuksen kaveri Pena on messissä heittämässä pari kauhallista.
:):piis:
Opiskelijakin on näemmä hävinnyt moderaattorin pallilta...?

Originally posted by Jortsu
Opiskelijakin on näemmä hävinnyt moderaattorin pallilta...?

niin on..
kesällä jo pienten eri mielisyyksien saattelemana:(

Originally posted by Iniz
Jep jep tuli sitten 1.9 hullu maanantain paketti, alennuksista tietoakaan ja reco2:set pitkin pahvilaatikon pohjaa. :kippis1: :david:

Tänään torstaina 4.9 sain vasta Hullu Maanantai-tilauksen, vaikka olin jo viime viikon tiistaina laittanut lähetyksen rullaamaan. Ja Olli sanoi vielä että he laittavat perjantaina paketin postiin, uudelleen kun kysyin niin paketti löysi tiensä postiin vasta tiistaina.

Mites noitten alennusten kanssa eikös postikulut tullu vipeille ilmaseks jos tilauksen hinta ylittää ilman alennuksia 200e rajapyykin?

Re: Re: Kusti polkee

Originally posted by Rock^
Tänään torstaina 4.9 sain vasta Hullu Maanantai-tilauksen, vaikka olin jo viime viikon tiistaina laittanut lähetyksen rullaamaan. Ja Olli sanoi vielä että he laittavat perjantaina paketin postiin, uudelleen kun kysyin niin paketti löysi tiensä postiin vasta tiistaina.

Mites noitten alennusten kanssa eikös postikulut tullu vipeille ilmaseks jos tilauksen hinta ylittää ilman alennuksia 200e rajapyykin?

ite laitoin tilauksen menemään 1.9 ja tänään tuli postista haku lappu..tuotteista oli vähennetty 20% toivottavasti säkit on ehjiä..
ainiin jos siis tilaat yli 200 egen tilauksen niin postikuluja ei pitäisi tulla.."Lisäravinnepalvelusta tilaamasi tuotteet maksat postiennakolla, postikulut 7 e/lähetys, yli 200 e tilaukset ilman postikuluja."

Originally posted by Sherm Stick

ps. hyvät mode-valinnat teitte! :thumbs:

Juu varmasti on nyt saatu oikeat miehet oikeille tapeille, mutta jos lisää tarvitaan niin noi Nat_Ural ja Hannibal olis kyllä mun henkilökohtaiset suosikit! :piis:

Originally posted by gold
niin on..
kesällä jo pienten eri mielisyyksien saattelemana:(

Millonkas nämä erimielisyydet tapahtuivat? En ole huomannut?

Paitsi ettei opiskelijan viestejä enää tule niin paljoa. Sääli sinänsä--

Itse tilasin myös tuon paketin 1.9 iltasella ja torstaina tuli lappu kotiin. Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa lisäravinnepalvelusta, hyvin homma toimii.

Re: Re: Re: Kusti polkee

Originally posted by mik99
ite laitoin tilauksen menemään 1.9 ja tänään tuli postista haku lappu..tuotteista oli vähennetty 20% toivottavasti säkit on ehjiä..
ainiin jos siis tilaat yli 200 egen tilauksen niin postikuluja ei pitäisi tulla.."Lisäravinnepalvelusta tilaamasi tuotteet maksat postiennakolla, postikulut 7 e/lähetys, yli 200 e tilaukset ilman postikuluja."

Jouduin maksamaan postikulut vaikka lähetyksen arvo ylitti 200e rajapyykin (alentamattomana hintana).

Pakkotoisto on selkeästi onnistunut sabotoimaan LRP:n niiden yhteistyöhaluttomuuden takia tai sitten tää on niiden ihkaomaa kädettömyyttä...:D

tahtoo rahat takas. :curs: :curs: :curs:

Re: Re: Re: Re: Kusti polkee

Originally posted by Rock^
Jouduin maksamaan postikulut vaikka lähetyksen arvo ylitti 200e rajapyykin (alentamattomana hintana).
Jospa se johtui siitä että alennettu hinta oli alle 200?... eni vei, on oikein liikuttavaa tämä lojaalius Pakkotoistolle, nyt kun ennen hyvin palvellut lrp ei enää ole sponsori, se on huijarifirma tai muuten ihan perseestä, ja FASTi on paskaa... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom