Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by RikuRiuku
Kumma homma. Mulle tuli kans samaisesta putiikista paketti.Pahvilaatikko oli paskana ja yksi hera pussi auennut ja päästänyt hieman jauhoja pellolle.
:jahas:
Originally posted by VahvaJussi
Pakkotoistolaisille kiusaa, ku eivät enää ole yhteistyössä pakkotoiston kanssa.
Originally posted by Jylli81
No, tuo oli heitetty ilmeisesti tsoukkina, mutta joku sen otti tosissaan. Eli olen aivan varma, että LRP:sta ei ole lähetetty viallisia tuotteita ainakaan tahallaan, vaan ne ovat todellakin vaurioituneet postissa.
Ja voisi olla tehokkaampaa ottaa yhteyttä suoraan LRP:uun, kuin tulla tänne itkemään. Sillä tavalla voisit saada asian kuntoon ja asianmukaiset alennuksetkin. Eli sähköpostia tai puhelu LRP:uun ja eiköhän asia sillä selviä.
Originally posted by Mike
...voi olla että posti on heitellyt paketteja...
Noh noh, ei nyt aleta tolle linjalle, voi olla että posti on heitellyt paketteja, ei Pakkotoiston nettikaupastakaan välttämättä aina ehjänä tule jos postissa pelataan paketeilla jalkapalloa.
kuvittelin jonkun läskin parrakkaan miehen hakkaamassa teidän reco2 pusseja kiroillen "perkeleen pakkotoistolaiset, tästä saatte!"
Olen ollut postissa töissä vuoden verran pakettilajittelun puolella, eikä siellä tosiaankaan anneta armoa ei särkyville paketeille. Pitää tunnustaa, että kun vastaan tuli paketti mistä ei oltu maksettu särkyvän paketin(minimaalinen maksu) lisää ja siinä luki lapussa asiakkaan omaa lässytystä tyyliin "ei saa hajottaa, sisällä vaarin kuulolaite ja naapurin kissan vaihtosydän", niin se paketti vasta kyytiä saikin.
:veikko:
Originally posted by RikuRiuku
Kumma homma. Mulle tuli kans samaisesta putiikista paketti.Pahvilaatikko oli paskana ja yksi hera pussi auennut ja päästänyt hieman jauhoja pellolle.
:jahas: