Kusti polkee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Iniz
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
Jep jep tuli sitten 1.9 hullu maanantain paketti, alennuksista tietoakaan ja reco2:set pitkin pahvilaatikon pohjaa. :kippis1: :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli mainittu se mitä ennenkin eli lisätietoja rivillä
1.9 hullu maanantai, pakkotoisto-vip iniz

3's kerta kun tilasin, eka kerta ku tuli pettymys

Kumma homma. Mulle tuli kans samaisesta putiikista paketti.Pahvilaatikko oli paskana ja yksi hera pussi auennut ja päästänyt hieman jauhoja pellolle.
:jahas:

Mä en enää ikinä tilaa sieltä mitään, sama juttu kävi mulle pari kuukautta sitten.

Toivottavasti Pakkis OY:stä saa pussit ehjänä kotiin.

Originally posted by RikuRiuku
Kumma homma. Mulle tuli kans samaisesta putiikista paketti.Pahvilaatikko oli paskana ja yksi hera pussi auennut ja päästänyt hieman jauhoja pellolle.

Pakkotoistolaisille kiusaa, ku eivät enää ole yhteistyössä pakkotoiston kanssa. :)

Originally posted by VahvaJussi
Pakkotoistolaisille kiusaa, ku eivät enää ole yhteistyössä pakkotoiston kanssa.

No, tuo oli heitetty ilmeisesti tsoukkina, mutta joku sen otti tosissaan. Eli olen aivan varma, että LRP:sta ei ole lähetetty viallisia tuotteita ainakaan tahallaan, vaan ne ovat todellakin vaurioituneet postissa.

Ja voisi olla tehokkaampaa ottaa yhteyttä suoraan LRP:uun, kuin tulla tänne itkemään. Sillä tavalla voisit saada asian kuntoon ja asianmukaiset alennuksetkin. Eli sähköpostia tai puhelu LRP:uun ja eiköhän asia sillä selviä.

Originally posted by Jylli81
No, tuo oli heitetty ilmeisesti tsoukkina, mutta joku sen otti tosissaan. Eli olen aivan varma, että LRP:sta ei ole lähetetty viallisia tuotteita ainakaan tahallaan, vaan ne ovat todellakin vaurioituneet postissa.

Ja voisi olla tehokkaampaa ottaa yhteyttä suoraan LRP:uun, kuin tulla tänne itkemään. Sillä tavalla voisit saada asian kuntoon ja asianmukaiset alennuksetkin. Eli sähköpostia tai puhelu LRP:uun ja eiköhän asia sillä selviä.

joo vitsi vitsi :)

Joo no en usko, että siellä tahallaan puhkotaan hera pusseja ja potkitaan laatikoita. Mutta oli lappu paketissa postilaitokselta, että paketti oli ollut moisessa kunnossa kun se heille oli toimitettu. Eipä tuo nyt mua haittaa vaikka desi heraa puuttuisikin pussista.
Ihmetyttää vaan, jos näitä pieniä reikiä protsku pusseihin ilmestyy enemmänkin pakkiksen väelle.
Yhteensattumaako?

Aion kyllä vastaisuudessakin tilata samasta paikasta tuotteita.
Ainakin niin kauan kuin tänne tulee se oma shoppi!

Originally posted by Mike
Noh noh, ei nyt aleta tolle linjalle, voi olla että posti on heitellyt paketteja, ei Pakkotoiston nettikaupastakaan välttämättä aina ehjänä tule jos postissa pelataan paketeilla jalkapalloa.

Joitakin kertoja postissa käyneenä, toi on aika pitkälti totta.
Ei ehkä ihan futista pelata, mutta jos ei ole erikoiskäsiteltävä/särkyvää, niin kyllä se aika armottomasti siellä lentelee välillä.

repesin totaalisesti lukiessa tätä :D

kuvittelin jonkun läskin parrakkaan miehen hakkaamassa teidän reco2 pusseja kiroillen "perkeleen pakkotoistolaiset, tästä saatte!"

aiheesta saisi helvetin hyvän leffan. yleisön silmissä postivirkailijat käyttäytyvät hyvin ja kohteliaasti. sitten kun virkailija menee takahuoneeseen hakemaan pakettia, alkaa armoton anarkia! paketit lentää ja ottaa osumaa samalla kun virkailija nauraa sadistisesti!!1 BUAAHAHHAHA!!1

Olen ollut postissa töissä vuoden verran pakettilajittelun puolella, eikä siellä tosiaankaan anneta armoa ei särkyville paketeille. Pitää tunnustaa, että kun vastaan tuli paketti mistä ei oltu maksettu särkyvän paketin(minimaalinen maksu) lisää ja siinä luki lapussa asiakkaan omaa lässytystä tyyliin "ei saa hajottaa, sisällä vaarin kuulolaite ja naapurin kissan vaihtosydän", niin se paketti vasta kyytiä saikin.
:veikko:

kuvittelin jonkun läskin parrakkaan miehen hakkaamassa teidän reco2 pusseja kiroillen "perkeleen pakkotoistolaiset, tästä saatte!"

Mä näin mielessäni Olli Oon ja Jari Ämmän (M) samaa tekemässä. Taitaa kuitenkin olla asialla ne postin epelit. Mihinköhän muuten Jari Mentulan jaloilla pystyisi, jos alkaisi paketteja potkimaan saatika sitten rintafileitä. :eek:

Originally posted by Mike
Olen ollut postissa töissä vuoden verran pakettilajittelun puolella, eikä siellä tosiaankaan anneta armoa ei särkyville paketeille. Pitää tunnustaa, että kun vastaan tuli paketti mistä ei oltu maksettu särkyvän paketin(minimaalinen maksu) lisää ja siinä luki lapussa asiakkaan omaa lässytystä tyyliin "ei saa hajottaa, sisällä vaarin kuulolaite ja naapurin kissan vaihtosydän", niin se paketti vasta kyytiä saikin.

Samassa lafkassa itsekin ollut aikoinaan töissä. Silloin pakettirullakot työnnettiin laitteeseen joka kippasi rullakon ylösalaisin. Rullakossa alimpana olevat paketit tippuivat hihnalle reilun kahden metrin korkeudelta. Jos LRP:n protskujauhopaketti sattuu olemaan rullakon keskivaiheilla, niin päälle saattaa tippua vaikkapa naapurin tädin, TV-shopista tilaama perse-reisi-vitkutin á 30kg. Saa siinä ihmetellä kun on herat pitkin pakettia.

Originally posted by RikuRiuku

Tuo on juuri noiden halpojen pakkausten hinta. Kierrekorkilla varustettu muovipurkki ei varmasti olisi moksiskaan edes Suomen Postin käsittelystä. Nuo Fastin pussit on sellaisia että on oikeastaan ihme, mikäli ne selviävät ehjänä Postin läpi. Matkahuolto onkin jo toinen asia.

Kuten sinäkin, minä en todellakaan usko että LRP vituuttansa mitään terrorisoivat. Helvetti, tuohan olisi pikkulasten käytöstä eikä yrittäjien. Asiakkaita pakkislaisetkin on ja rahaa kantavat firmalle. Mitä järkeä olisi 'kostaa' siitä että tilaajat käyvät jollain tietyllä keskusteluforumilla...

Ei. Olette väärässä. tekijänmielestätotuus.net kertoo, että ***
on organisoinut mittavan salaliiton erään internetin keskustelupalstan vip-jäseniä kohtaan. Tämä on siis insidetietoa, kuulette asiasta varmasti myöhemmin. :D

Eikö LRP ole enää pakkiksen kanssa yhteistyössä?

Ja mikä hemmetin Pakkotoisto OY?

Joitain kertoja LRP:stä tilannu, ja kerran oli protskua paketin pohjalla. Soitin LRP:lle ja ne lähetti kaks pussia veloituksetta.

Siis niitä pieniä, ei 5 kg säkkejä. Mutta aika paljo silti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom