Kuorsaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu
lej sanoi:
Julkisella puolella ei tosin ole ilmeisesti saumoja päästä, kun mulla ei varsinaista uniapneaa ole.
Oulussa pääsin sujuvasti yleiseen terveydenhoitoon tohon operaatioon, eikä mullakaan uniapneaa ole. Kokeile toki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1) Kuorsaatko?
2) Kuinka usein?
3) Kuinka kovaa?
4) Häiritseekö kuorsauksesi lähimmäisiäsi? Jos kyllä, niin oletko tehnyt asian poistamiseksi/lieventämiseksi/korjaamiseksi jotain? Jos kyllä, niin mitä? Auttoivatko toimenpiteet?

1.Kyllä
2.En ilmeisesti ihan joka yö mutta usein kuitenkin.
3.Joillakin henkilöillä on ollut vaikeuksia nukkua mutta käsittääkseni se on ollut henkilön ominausuus ei siitä että oikeasti kuorsaisin erityisen kovaa.(mm sama henkilö on muutenkin todella herkkäuninen ja häiriintyy niin pienistä äänistä joita tavallinen ihminen hädintuskin huomaa).
4.Harvemmin häiritsee joten en ole.

Mä olen aika monen ihmisen kuorsausta kuullut ja vain kerran laivan pienessä hytissä meteli oli sellaista että se häiritsi omaa untani.
Tätä vitun tinnitusta kuunnellessa se olisi vain rauhottavaa jos joku kuorsaisi samassa huoneessa.

1. viimesin ex-tyttöystävä väitti että kuorsaisin todella pahasti ( hassua ettei kukaan sitä edellinen ole sanonu sanaakaan siitä..)
2. kuulemma jatkuvasti
3. kuulemmma todella...
4. ei, nykyisin kun nukun yksin... Mutta kun seuraava tuleva ex on kierroksessa niin täytyy kattoo mitä se sanoo...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom