Kuokkavieraat

Eugen sanoi:
Jos jotain kateellista harmittaa, että siellä juhlitaan muitten rahoilla, niin jokainen voi laskea monetko linnan bileet pidetään Jorma Ollilan verorahoilla.

Kaikki vasurit (täällä niitä varmaan pursuaa) jotka ihailee kommunismia, tutustukaapa (kun ette historiaa viitsi lukea) mitä tapahtui Suomesta ja jopa Yhdysvalloista muuttaneille suomalaisille kommunisteille, kun he menivät 30-luvulla Neuvostoliittoon, työläisten paratiisiin.

Mä perustan oman järjestön jonka nimi on Kirvesvieraat. Vaadimme saada pahoinpidellä kaikkia luistinnaamoja ja muita runonlausujia just sillon kun huvittaa ja niin paljon kuin huvittaa. Meillä on paha olla ja ovella, kuntosaliyrittäjänä ja Nokialla on liksat perseestä sekä asuntolaina on maksamatta. Ja jos ne kuolaavat siat tulevat kimppumme, soitamme Amnestyyn. Mä en ainakaan alistu muitten laatimiin lakeihin, vaadin anarkiaa ja yhteiskunnallista lakkoa, niin pitkään kunnes mä ja mun mieliset saa hakata kaikkia sivareita ja sun muita hihhuleita just niinku huvittaa. Ja tottakai mä saan pitää naamiota sillon ku mä revin ja hakkaan, muutenhan te riistätte sen oikeuden naamioitua väkivaltaisen käyttäytymisen aikana. Who's with me?
Mä ainakin tuun messiin! Ensimmäiseksi keikaksi voitais vetää joku talonvaltaus proggis humanistihippien liimatehtaaseen ja kirpputorikommuuniin, protestiksi siitä kun meillä luovan turpaanvedon taiteilijoilla ei ole valtion tai kunnan kustantamia tiloja, missä voisimme taidettamme harrastaa. Ilmaiseksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ainakaan alistu muitten laatimiin lakeihin, vaadin anarkiaa ja yhteiskunnallista lakkoa, niin pitkään kunnes mä ja mun mieliset saa hakata kaikkia sivareita ja sun muita hihhuleita just niinku huvittaa.

kaikki ketkä käy toisten ihmisten kimppuun on samaa paskaa mun mielestä

"etkö tajua vitsiä?"

Willien kanssa varsin samoilla linjoilla, paitsi että en millään halua sivuttaa noita kustannuksia jotka noista linnan juhlista seuraavat. Aika vitun monta perhettä voisi valtio avustaa tuolla hinnalla. Sinänsä itsenäisiyys on hieno asia, mutta turhaa sitä on juhlia peruskansalaisten(tm) kustannuksella.

Kuokkavieraat toimikoot lain puitteissa ja jos eivät, pamppua vaan. Mutta asialliset mielenosoitukset ansaitsevat saada julkisuutta, ilman että jengi alkaa tuomita "turhasta kitinästä" tai "mellakoinnin vuoksi mellakoinnista"(lainaukset eivät viitta pakkiksen postauksiin).

Eugen sanoi:
Jos jotain kateellista harmittaa, että siellä juhlitaan muitten rahoilla, niin jokainen voi laskea monetko linnan bileet pidetään Jorma Ollilan verorahoilla.

Ei harmita, mutta kerron nyt toi luku, jos olet sen laskenut.

Eugen sanoi:
Kaikki vasurit (täällä niitä varmaan pursuaa) jotka ihailee kommunismia, tutustukaapa (kun ette historiaa viitsi lukea) mitä tapahtui Suomesta ja jopa Yhdysvalloista muuttaneille suomalaisille kommunisteille, kun he menivät 30-luvulla Neuvostoliittoon, työläisten paratiisiin.

En ole vasuri, mutta kerro nyt, että mitä niille tapahtui?

Eugen sanoi:
Mä perustan oman järjestön jonka nimi on Kirvesvieraat. ...hassua sarkastista ruikutusta ... muutenhan te riistätte sen oikeuden naamioitua väkivaltaisen käyttäytymisen aikana. Who's with me?

Olen täysin samaa mieltä. Lakeja ja esivaltaa pitää kunnioittaa. Mitä siitä tulisi, jos kaikki vaan tekisi ihan mitä huvittaa? Joku olisi silleen, että "mua ei huvita pitää koiraa kytkettynä" ja sitten se pitäisi sen vapaana. Tai joku olisi silleen, että "tänään ei huvita maksaa teeveelupaa" ja sitten se ei maksaisi. Jengi vaan kävelisi päin punaisia ihan miten sattuu. Lait on tarkoitettu suojelemaan ihmisiä. Muutenhan sitä kaikki vaan tappaisi ja pahoinpitelisi toisiaan! Niin ja vasurit: Jos haluatte tietää, mitä siitä seuraa, että ei kunnioiteta lakeja, niin lukekaapa vähän historiaa!

ringside sanoi:
Lait on tarkoitettu suojelemaan ihmisiä. Muutenhan sitä kaikki vaan tappaisi ja pahoinpitelisi toisiaan!

Niin ja vasurit: Jos haluatte tietää, mitä siitä seuraa, että ei kunnioiteta lakeja, niin lukekaapa vähän historiaa!

:D

Alkoholia koskeva kieltolaki hyvä esimerkki siitä miten ihmisiä pystytään suojelemaan itseltään....MENESTYKSEKKÄÄSTI.

ringside sanoi:
En ole vasuri, mutta kerro nyt, että mitä niille tapahtui?

5000 siirtolaisesta pidätettiin 3000. Kuulusteluissa monia kidutettiin mm. laskettiin koirat kimppuun, hakattiin ym. En muista tarkkaa lukua, mutta vakoojina teloitettiin joku 1500-1000 ihmistä. Ne suomalaiset lähti sinne aidosti valmiina rakentamaan sosiaalista yhteiskuntaa, ahkeria suomalaisia metsureita ihailtiin ja heidän kova työtarmo sai kiitosta heidän yhteisöissään. Eipä paljon painanut kupissa, kun Stalin rupesi putsaamaan paikkoja. Samassa rytäkässähän teloitettiin mm. puna-armeijan upseeristo. Tästä tuli muuten dokkari telkusta, kaivettiin joukkohaudoista luurankoja, kalloissa oli luodinreikiä. Sitten niille järjestettiin normaalit hautajaiset.

Mun mielestä kuokkavieraat ovat lähinnä vasemmistolaisia luuserinuoria jotka eivät pidä kapitalismista, joka perustuu työntekoon. Eli mitä enemmän teet sitä enemmän saat.

Tuollainen ajatus on idealistinarkkarille ihan käsittämätön, heidän mielestään meidän(kunnon ihmisten) pitäis ostaa heille huumeet ja maksaa heidän vuokransa, että he eivät vain joutuisi tekemään mitään. No perkele tässä asiassa olen kyllä sitä mieltä, että Suomen laki saisi olla vielä radikaalimpi kuokkavieraita kohtaan. :curs:

radial sanoi:
Mun mielestä kuokkavieraat ovat lähinnä vasemmistolaisia luuserinuoria jotka eivät pidä kapitalismista, joka perustuu työntekoon. Eli mitä enemmän teet sitä enemmän saat.

Tuollainen ajatus on idealistinarkkarille ihan käsittämätön, heidän mielestään meidän(kunnon ihmisten) pitäis ostaa heille huumeet ja maksaa heidän vuokransa, että he eivät vain joutuisi tekemään mitään. No perkele tässä asiassa olen kyllä sitä mieltä, että Suomen laki saisi olla vielä radikaalimpi kuokkavieraita kohtaan. :curs:

Hetken luulin että tämä on provo. Sitten katoin kaverin ikää ja tuumasin, se voi hyvinkin olla tosissaan. Kasvat tosta pikkusen, näet maailmaa ja erilaisia ihmisiä erilaisista lähtökohdista, sitten toivottavasti tajuat, ettei ne asiat ole ehkä ihan noin.

Btw. Mikä vittu on idealistinarkkari? Onko se idealisti ja narkkari? Missäs tommosia on?

SniffDaddy sanoi:
Hetken luulin että tämä on provo. Sitten katoin kaverin ikää ja tuumasin, se voi hyvinkin olla tosissaan. Kasvat tosta pikkusen, näet maailmaa ja erilaisia ihmisiä erilaisista lähtökohdista, sitten toivottavasti tajuat, ettei ne asiat ole ehkä ihan noin.

Btw. Mikä vittu on idealistinarkkari? Onko se idealisti ja narkkari? Missäs tommosia on?

Juu, vähän on vielä asiat hakusessa, mutta jos kaveri ymmärtää, että menestyäkseen yhteiskunnassa, joutuu ihan oiqeesti tekemään töitä niin jotain on sentään kunnossa.

Kuokkavierahat kokoontuvat jälleen. http://www.anarkismi.net

Juhlistamme joulukuun kuudetta marssilla ja katujuhlalla, koska olemme vihaisia. Olemme vihaisia siksi, että Suomessa, kuten muuallakin, eliitti juhlii samaan aikaan kun monet ovat ilman asuntoa, ruokaa, rahaa, huolenpitoa tai turvaa. Eliitti haluaa ihmisten katsovan passiivisina juhlimistaan. Me haluamme kannustaa ihmisiä ottamaan käsiinsä vallan päättää omista asioistaan. Emme vain yhtenä päivänä, vaan kaikkina vuoden päivinä. Valtioiden, suuryhtiöiden, kirkkojen ja muiden valtakoneistojen suoran ja epäsuoran väkivallan seuraukset näkyvät joka päivä ympäri maailmaa. Emme halua valhetta "kansallisesta yhtenäisyydestä", vaan rajattoman kapinan rajatonta eliittiä vastaan..

Anarkistit ovat siis vihaisia valtakoneistojen harjoittamasta väkivallasta. Ovatko he siis kateellisia ja haluavat itselleenkin osan tuosta väkivallan harjoittamisesta?

Aatelkaa jos ne hipit onki menny töihin, niinku normaalit ihmiset.. ja sen takia ne ei ehdi mellakoimaan :eek:

Onkohan se yks luuseri taas tuolla, joka ennen ite "juhlia" tv:ssä kertoi kuinka "ollaan ihan rauhallisin mielin lähdössä vain osoittamaan mieltä" ja sitten myöhemmin sama jannu hakkasi poliiseja jollain puukepillä ja rääkyi "mikä sun nimi on!?" samalla, kun poliisi totesi vain "koitas nyt rauhottua". :D

Kirjoittelee musitaakseni eläinoikeusfoorumille muiden anarkistien ja hihhuleiden kanssa.

Onkohan se yks luuseri taas tuolla, joka ennen ite "juhlia" tv:ssä kertoi kuinka "ollaan ihan rauhallisin mielin lähdössä vain osoittamaan mieltä" ja sitten myöhemmin sama jannu hakkasi poliiseja jollain puukepillä ja rääkyi "mikä sun nimi on!?" samalla, kun poliisi totesi vain "koitas nyt rauhottua". :D

Kirjoittelee musitaakseni eläinoikeusfoorumille muiden anarkistien ja hihhuleiden kanssa.

Eikös tämä sankari kutsu itseään jukka damageksi? Vai sekoitankohan johonkin toiseen vapaustaistelijaan. Saattoi olla Jehki Härkönenkin. Melkoinen vekkuli jokatapauksessa. Toivottovasti ikä on tuonut jo vastuuntuntoa.

Eikös tämä sankari kutsu itseään jukka damageksi? Vai sekoitankohan johonkin toiseen vapaustaistelijaan. Saattoi olla Jehki Härkönenkin. Melkoinen vekkuli jokatapauksessa. Toivottovasti ikä on tuonut jo vastuuntuntoa.

Vanhemmat varmaan hirmu ylpeitä lapsestaan.. :D

On muuten tänä vuonna riittäny aikas paljon kaikenlaisia anarkistikokouksia. Ennen niille riitti et kerran vuodessa vähän vastustellaan yleistä menoa, mut nyt rupee olee kerran kuussa jotain. Ite uskon et tuol linnalla ei paljon pääse tapahtumaan. Jos kattelee mitä tänä vuonna on tapahtunu, ni tuskin poliisi kauaa kattelee mitään riehuntaa. Sais kyl poliisi vaik ajaa koko konkkaronkan kolera-altaaseen.

Viimeksi muokattu:
Vituttaa kun noi pellet jotka hyppii veteraanien autojen katolla ja apinoi poliisille, ne vie median huomion siitä varsinaisesta mielenosoituksesta, kuten täälläkin olen huomannu. Suurin osa kommenteista on luokkaa "vi*un anarkisti apinat hippi mulkvistit, menis töihin, poliisi sais hakkaa kaikki ja plaaplaa" jos tietäisitte asoista edes jotain ja ajattelisistte omilla aivoillanne niin tajuisitte että vaan ne apinoivat riehuja ääliöt näytetään, ketä nyt kiinnostaa jos tavallisesti pukeutunut herrasmies yrittää herättää keskustelua näittenkin pippaloiden "tärkeydestä" ja monista paljon tärkeämmistäkin asioista.

Sillon kun oli kovimmat mellakat taisin yhden haastattelun nähdä missä oikea mielenosoittaja sai sanoa porukkansa tavoitteen, muuten mässäiltiin riehujilla. Ja mediassa näkyvyyshän olisi tärkeää kun yritetään protestoida ja saada oma ääni kuuluviin.

Huomenna taas hipit itkee lehdissä ku eivät saaneet hajottaa paikkoja.. :rolleyes:

Vituttaa kun noi pellet jotka hyppii veteraanien autojen katolla ja apinoi poliisille, ne vie median huomion siitä varsinaisesta mielenosoituksesta, kuten täälläkin olen huomannu. Suurin osa kommenteista on luokkaa "vi*un anarkisti apinat hippi mulkvistit, menis töihin, poliisi sais hakkaa kaikki ja plaaplaa" jos tietäisitte asoista edes jotain ja ajattelisistte omilla aivoillanne niin tajuisitte että vaan ne apinoivat riehuja ääliöt näytetään, ketä nyt kiinnostaa jos tavallisesti pukeutunut herrasmies yrittää herättää keskustelua näittenkin pippaloiden "tärkeydestä" ja monista paljon tärkeämmistäkin asioista.

Sillon kun oli kovimmat mellakat taisin yhden haastattelun nähdä missä oikea mielenosoittaja sai sanoa porukkansa tavoitteen, muuten mässäiltiin riehujilla. Ja mediassa näkyvyyshän olisi tärkeää kun yritetään protestoida ja saada oma ääni kuuluviin.

Ettet vain nyt olisi itse se tietämätön tai puhut jostain aivan toisesta miekkarista.
Kuokkavierasmiekkari nimenomaan on anarkistien järjestämä rieha, ei "tavallisesti pukeutuneiden herrasmiesten, jotka haluavat herättää keskustelua". Anarkistien sivuilta on ilman suurempaa tulkintaa luettavissa, että kyseessä on mellakkaan tähtäävä tapahtuma. Kyseiseen riehaan otti tänäänkin osaa ~70 suureltaosin naamioitunutta anarkistia tai muuta riehujaa.

Ne sivistyneiden ihmisten asialliset miekkarit järjestetään sitten aivan eri paikassa ja eri nimellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom