Mä ainakin tuun messiin! Ensimmäiseksi keikaksi voitais vetää joku talonvaltaus proggis humanistihippien liimatehtaaseen ja kirpputorikommuuniin, protestiksi siitä kun meillä luovan turpaanvedon taiteilijoilla ei ole valtion tai kunnan kustantamia tiloja, missä voisimme taidettamme harrastaa. Ilmaiseksi.Eugen sanoi:Jos jotain kateellista harmittaa, että siellä juhlitaan muitten rahoilla, niin jokainen voi laskea monetko linnan bileet pidetään Jorma Ollilan verorahoilla.
Kaikki vasurit (täällä niitä varmaan pursuaa) jotka ihailee kommunismia, tutustukaapa (kun ette historiaa viitsi lukea) mitä tapahtui Suomesta ja jopa Yhdysvalloista muuttaneille suomalaisille kommunisteille, kun he menivät 30-luvulla Neuvostoliittoon, työläisten paratiisiin.
Mä perustan oman järjestön jonka nimi on Kirvesvieraat. Vaadimme saada pahoinpidellä kaikkia luistinnaamoja ja muita runonlausujia just sillon kun huvittaa ja niin paljon kuin huvittaa. Meillä on paha olla ja ovella, kuntosaliyrittäjänä ja Nokialla on liksat perseestä sekä asuntolaina on maksamatta. Ja jos ne kuolaavat siat tulevat kimppumme, soitamme Amnestyyn. Mä en ainakaan alistu muitten laatimiin lakeihin, vaadin anarkiaa ja yhteiskunnallista lakkoa, niin pitkään kunnes mä ja mun mieliset saa hakata kaikkia sivareita ja sun muita hihhuleita just niinku huvittaa. Ja tottakai mä saan pitää naamiota sillon ku mä revin ja hakkaan, muutenhan te riistätte sen oikeuden naamioitua väkivaltaisen käyttäytymisen aikana. Who's with me?