Kuokkavieraat prkele!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matrix
  • Aloitettu Aloitettu
Itsenäisyyspäivä lähestyy ja hörhöt globalisaation vastustajat aikovat yrittää mm. iltapäivälehdistä saadun tiedon mukaan vallata presidentinlinnan. Ei kykene ymmärtämään noiden narkkianarkistivegaanien ajattelua. Pistää vaan niin helvetin vihaiseksi esimerkiksi Sotaveteraanien puolesta tuollainen hölmö toiminta. Pitäisköhän sitä lähteä itse pienelle 'vastamielenosoitukselle' pesäpallomailan kanssa...

Tuosta vähän lisää

http://kuokkavieras.cjb.net/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tästä oli jo viime vuonna juttua, ja silloin oli paljon jo vapaaehtoisia lähdössä moukaroimaan tikku-ukot ja -akat pois paikalta häiritsemästä ihmisten juhlia.

Vakavasti puhuen: naurettavan lapsellista ajattelua ja ennen kaikkea toimintaa. Suututtaa.

Olen täysillä mielenosoitusten puolesta, mutta se, että kassiin pakataan mukaan naamari, metallitanko ja kivenmurikoita ei ole enää mielenosoitus - se on mellakka.

Poliisille lupa karkottaa kyseiset mielenosoittajat maasta!!! Piikki perseeseen ja ulkomaan koneeseen kuten monelle vinosilmämutiaispakolaiselle! :thumbs:

Peace Out! :piis:

Ei mene mun kaaliin miksi noin kova into rettelöidä linnajuhlia vastaan.
Mun mielestä tässä maassa on monta tärkeämpää asiaa niin päin persettä mille ei tule koskaan tapahtumaan mitään, että jos motivaatiota noilla riittää niin mellakoimaan vaan niistä tärkeempiä asioita vastaan.

Mul tuli tänään töissä radiota kuunnellessa kans mieleen, et siis minkä takia nää hihhulit osoittaa mieltä? Et onks itsenäisyyspäivän juhlimises jotain nyt väärin? Vai onks toi sellanen yleinen tapahtuma mis ne koittaa saada mielipiteellensä julkisuutta?

Originally posted by Sam225
Tästä oli jo viime vuonna juttua, ja silloin oli paljon jo vapaaehtoisia lähdössä moukaroimaan tikku-ukot ja -akat pois paikalta häiritsemästä ihmisten juhlia.

Vakavasti puhuen: naurettavan lapsellista ajattelua ja ennen kaikkea toimintaa. Suututtaa.

Juu vakavasti ottaen en todellakaan ole menossa, tuo oli vain tapa ilmaista kiukkua ja toivon ettei kukaan muukaan vihoissaan mene.

Kyllä Poliisi hoitaa tän homman kotiin.

Ihmettelen vain syvästi miten jengi saadaan masinoitua mukaan tuollaiseen sekoiluun ja mistä se kaikki katkeruus ja aggressio yhteskuntaa ja globaalisaatiota vastaan syntyy?? Toki epäkohtia on mutta kyllä asiat ovat loppupeleissä melkoisen hyvin täällä Suomessa ja tuskin niillä kehitysmaillakaan asiat sen paremmin olisivat, jos ne jättäytyvät maailmankaupan ulkopuolelle.

Asia toimintaa että kiusataan jotain kansanedustajaa taksissa!
Sinnehän on jo tulossa kaikenmaailman poliisijoukot. Ei noi kettutyttöpunkkarihipit ymmärrä asiosta yhtään mitään, se nyt on aivan selvä.
Eikä tommosiin mitään pesäpallomailoja tarvi ku ne on 40-60 kilosia koska ei voi mitään syödä.

Kyttien pitäis vaan antaa kunnolla pamppua jos häiriköijät rikkovat autoja ja käyttäytyvät väkivaltaisesti muita kohtaan!

Tollaset mieleosotukset pitäis kieltää.:arvi:

Kyllä ne poliisit pamputti niitä viime vuonna ainakin JA siitä perkele vielä valitettiin :confused: Ja kyllä tietääkseni siellä olis myös muita hyviä kansalaisia kuin poliisit jotka kävi pieksämässä näitä "mielenosoittajia".

Olikos jossakin (netti-iltiksessä) juttua, että aikomuksena on kapinoida "hajonneiden" autojen taktiikalla? Eli hyvissä ajoin ajaa autoja ympäriinsä sopiviin paikkoihin, jotta linnaan ei ainakaan autolla pääse. Tässähän olisikin pakkiksen Vahvoilla ja Reippailla oiva näytön paikka: järkätä esim. jotakin 6 miehen partioita, jotka "auliisti" käyvät siirtämässä pois tieltä ne "hajonneet" autot. Nehän voisi vaikka ystävällisesti työntää tai jopa nostaa (jos ko kuuden partio on riittävän jämerää mallia) sivuun, mutta ehkä (mikäli vastustusta esiintyy) jopa kaataa pois tietä tukkimasta. Kuulemma poliisilla ei ole (tämän autotaktiikan maahantuoneiden mielenosoittajien mukaan) tarpeeksi järeää kalustoa (siis määrällisesti) siirtää autoja riittävän nopeasti. Onko pakkislaisilla tarpeeksi järeitä lihaksia moiseen?

Tappeleminen on turhaa ja typerää tässäkin tapauksessa. Pisti vihaksi viime vuonna nähdä telkusta, miten mielenosoittajat (eli rettelöitsijät ja mellakoitsijat siinä vaiheessa) rikkoivat viattoman taksikuskin autoa. Ei näin!! :curs: Rauhanomainen mielenosoitus on lainmukaista ja paikallaan, mutta väkivaltaa ja typerää ilkivaltaa ei pidä suvaita, ei omaisuutta eikä ihmisiä kohtaan.

Originally posted by tommih

Tollaset mieleosotukset pitäis kieltää.:arvi:

Luojan kiitos asutaan vielä sivistysvaltiossa ja täällä saa osoittaa mieltä vaikka pikkuruisten kivien tallamisen estämiseksi.

Olen Mixun kanssa samoilla linjoilla. Eipä tuo häiritse, mutta jos sieltä kassista löytyy nyrkkirautaa, kaasunaamaria ja tarkoituksena on rikkoa toisten omaisuutta, niin sitten ei ole enää kysymys mielenosoituksesta vaan jostain ihan muusta.

eiks vähän aikaa sitten vellonu (kummelia lainatkaseni) keskustelu lakiuudistuksesta, että mielenosottajat ei saa enää "osoittaa" mieltään ilman naamaria, missä vaiheessa keskustelu velloo nyt?

Sen verran tähän etten itsekään kannata ihan suoranaisesti mitään "kettutyttöjä/poikia/hippejä turpaan p*rkele"-mentaliteettia, mutta viime vuonna nämä sankarit ahdisteli sotaveteraanejakin (jos en väärin muista, korjatkoon joku joka muistaa paremmin).
Että asiallinen mielenosoitus on OK, ja sivistysvaltiossa oikeuskin, mutta että jos sotaveteraanien päälle käydään ja niille huudellaan, minä voisin sitten paikalla ollessa hieman "toteuttaa" näillä huutelijoilla itseäni, oli sitten lapsellista/idioottimaista/fasismia/whatever eli ei.

Jotkut asiat kun on vaan minulle sen verran pyhiä.

Eiks noissa mielenosoituksissa ole kyse siitä että osoitetaan mieltä juuri tota linnanjuhlaa vastaan ja siellä pyöriviä porhoja, ei sitä että ollaan itsenäisiä. kyllä muakin vituttaa kun siellä linnassa pyörii aina ne samat saatanan läskit. Mun mielestä sinne ei olis kellään asiaa kahtena vuotena peräkkäin, siis jos mä olisin siellä ovella duunis. Jäis lipposet sun muut pihalle jonottaan. tavallisia ihmisiä enemmän ja varsinkin nuoria ja vähäosaisia sinne. ja sitten takaisin asiaan. Eli hyväksyn mielenosoittamisen varsinkin globalisaatiota vastaan, koska sillä on huonojakin seurauksia, mutta siinä kohtaa kun aletaan mellakoimaan ja käymään sivullisten ja omaisuuden kimppuun, niin ei muuta kuin kumiluoteja ja pamppua niin että liha tummuu ja paska haisee! Tack :thumbs:

Originally posted by jarhu
Poliisille lupa karkottaa kyseiset mielenosoittajat maasta!!! Piikki perseeseen ja ulkomaan koneeseen kuten monelle vinosilmämutiaispakolaiselle! :thumbs:

Peace Out! :piis:
Taidat olla sellainen isin rahoilla elävä rasistinen teinipenikka. On loukkaus "vinosilmämutiaisille" verrata näitä porukoita. Vinosilmät tuli muistaakseni Vietnamista ja Kamputseasta, missä lahdattiin miljoonia ihmisiä vain koska ne kannatti länsimaista sivistystä. Mutiaisilta katkottiin kotimaassa jalat ja kädet kun sisseillä vain hieman vitutti. Älä sinä ala jauhamaan kenen täältä pitää lähteä...

Noilla on sentään jotain ajatuksia ja ilmeisesti toimiikin siten miten puhuu..?

[avautuminen]
Saakeli meinas mennä tänään hermo uskonnon tunnilla kun yks meidän luokan pitkälettiurpo heitti että "yksittäispakatut tuotteet boikottiin!!" (olen samaa mieltä). Mut sitä tää rupes heittään samalla juttua että pikaruoka on perseestä, koska se pakataan hyvin, eli tuottaa paljon roskaa! :confused: Siis eihän se pikaruoka sen enenmpää roskaa kuin mikään muukaan.. Sit tuli viä puhetta yleisesti kulutusyhteiskunnasta ja erityisesti ruuasta sekä sulatejuustoista (sen pakkausmuodosta). Noh, tää sankari heittää että kaikenlainen kulutus on väärin ja että eihän sulatejuustoja edes tarvita... (Tollain vois sanoo lähes joka asiasta)
Itse se kuitenkin pelaa muovikuulaa, sotapelejä (samanen henkilö kieltäytyi totaalisesti armeijasta ---> 200pv linnaa), kantaa panosvyötä (aseenpanoksia vyöllä ketjussa) ja elää muutenkin normaalisti kuluttaen kaikenlaista turhaa. Miten on pokkaa paasata meille muille kuinka väärin on kuluttaa??! prkl. Ottaa päähän tommonen kaksinaismoralistisuus. :curs:
[/avautuminen]

Originally posted by Saapas
Siis eihän se pikaruoka sen enenmpää roskaa kuin mikään muukaan..

[mutu]
Eikös se nimitys "roskaruoka" nimenomaan tullut siitä että noista safkoista kertyi paljon roskapaperia yms, eikä siitä että se olisi ravintoarvoltaan roskaa? Sit kun asiaan puututtiin niin roskan määrää yritettiin vähentää / vähennettiin.
[/mutu]

Originally posted by Zakk
[mutu]
Eikös se nimitys "roskaruoka" nimenomaan tullut siitä että noista safkoista kertyi paljon roskapaperia yms, eikä siitä että se olisi ravintoarvoltaan roskaa? Sit kun asiaan puututtiin niin roskan määrää yritettiin vähentää / vähennettiin.
[/mutu]

Jep, näin oon itekin käsittänyt ja onhan sekin vähän outoa kun muutaman minuutin vanhoja hampurilaisia heitetään roskiin, eikä edes henkilökunta saa niitä syödä. Tämä siis kaverilta kuultua, joka oli joskus kauan sitten töissä mäkissä.

No kyllähän mieltä saa osoittaa... !!!MUTTA!!! Ei s#%tana aleta hajoittamaan toisen ihmisen ammatin harjoitus välineitä, tai ylipäätään mitään ei saa hajota eikä kenenkään saa sattua!!!
Paras ois jos paikalle saataisiin poliiseja reilusti ja jos mielen ilmaus lähtee lapasesta(astutaan poliisin asettaman rajan yli) niin eikös poliiseilla ole oikeus hajoittaa mielenosoitus???

Toivotaan että menee rauhallisesti, luulen että poliisi on varautunut ihan toisella tavalla kuin viime vuonna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom