Kuntotestit - kritiikkiä ja mietintää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Penska
  • Aloitettu Aloitettu
19 leukaa on yhtä kova tulos meillä vasta kuin 31 vatsaa/30sekunttia..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMO Koulun kuntotestit olivat perseestä. Ihan vaan senkin takia, että möhömahat pystyivät cheattaamaan mm. vatsatesteissä (vitun pingviinit keinuivat saatana, kun maikka oli sillä välin meidän "normaalien" niskassa vahtimassa). Toisekseen oli vielä näitä pullohartioita, jotka saivat kädet ulotettua olkapäilleen helposti ja pidettyä sen otteen (meillä tehtiin vatsat sillai kädet hartioilla ristissä menetelmällä).

Ja mikä järki siinä pystypunnerrus kässäreillä testissä oli? En tiedä, mutta vedin ryhmän parhaimman, eikä vituta yhtään :D Ei oikein säbäpojilla purkulat noussu, mutta mulle ne olivat pumpulia :hyper:

Ja mikä järki siinä pystypunnerrus kässäreillä testissä oli? En tiedä, mutta vedin ryhmän parhaimman, eikä vituta yhtään :D Ei oikein säbäpojilla purkulat noussu, mutta mulle ne olivat pumpulia :hyper:

Se testi on aivan liian helppo, pitkien ja mutkikkaiden laskelmieni mukaan siitä saa juuri ja juuri täydet pisteet jos penamaksimi on 67.5.:D

e. siis vuorotahtiin 4kg*40, 6kg*40, 8kg*40.

Evo, jäi vajaaksi max. tuloksesta pystärissä ja olkapäät ihan hapoilla ( :O ) . Sama juttu, mikä on tuossa edellisessä viestissä.

Oli muuten koomista, kun selän piti olla penkissä, niin heput veti ihan mutkalla tuossa vajailla toistoilla. Itse ei kehdannut lähteä vääntämään enää vaan tein mitä jaksoin.

Se on totta se, että pitääpi sitten huijata, koska "muutkin huijaa", jos ei halua pohjatuloksia.

Originally Posted by vaksi Sen enempiä itse asiaa kommentoimatta, olen ollut todistamassa, kun yksi kaverini voitti tuollaisen nauhan. Eli suomeksi: Jätkä veti niitä vatsoja niin kauan, että kerkesi nauha loppua ennen kuin mies oli edes lähellä lopettamista.

Nauha oli siis sellainen *PIIP* (=ylös), *PIIP* (=alas), *PIIP* (=ylös) jne. aina vain nopeutuen. Lopussa on aika vauhdikasta se piipitys.

Itse olin toiseksi paras, tosin reilu puolet vähemmän sain kuin tämä kaverini. Sain 150 nauhan tahtiin, tämä sankari taisi olla siellä 250 paikkeilla, kun nauha sai tarpeekseen.

toi on muuten ihan hullu testi, meiänkin ryhmässä oli yks joka veti nii kauan et nauha loppui.

Vaikea on elämä teillä. Ei tuu vissiin pildeä viikonloppuna ryyppyringissä? Tai no ehkä tulee sp:tä, voitte itkeä kuinka plösöt "cheattaa" :david:

Meillä oli yläasteella pelkät:
leuanveto max/min
istumaannousut max/min
kyykky/etunoja max/min :rock:
porrashypyt max/min

eli kohtuu helppo mut nuo istumaannousut oli ihan naurettavia ku lopetti tekemisen ni heti perään oli porrashypyt ja kun niissä vatsoissa tulee tehtyä noin 50% lonkan koukistajilla niin olipa helppo hyppyä portaita ihan muusina olevilla jaloilla, eli itse oon sitä mieltä et nuo on turhia, cooperille kunniaa :kippis1:

Meilläkin taisi olla tuossa pari vuotta sitten ammattikoulussa ja siihen kuului:
-Vatsat
-Selät
-Leuanveto
-Vauhditon pituus
-Punnerukset
-Cooper

Ilmeisesti. Kuntomaikka sanoi myös samaa. Kaikki harjoitukset minuutin sisään paitsi cooper tietenkin. Taisipa olla testi tehty siinä mielessä, että jos halusi tehdä kaikki niin sai oikeuden mennä koulun yhteydessä olevalle uimahallin laadukkaalle salille ilmaiseksi ja pitävät jotain seurantaa nuorten kuntotuloksista. JÄtin kyllä cooperit ja leuat tekemättä ja olisin silti päässyt, joten ei niin väliä olisi ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom