Kuntosalien hintavertailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luettu on, mutta ei tosta mitään hirveän hyvää infoa saa, koska siinä on lähinnä vertailtu hintatasoa eli yksittäisistä kuntosaleista ei tietoa oikein ole.

No joo, oma sali näyttäis jäävän tuonne keskitason alapuolelle, 30 e/kk.

Kertokaapa mikä tuosta Elixiasta tekee niin hienon, että kannattaisi maksaa stadin reissulla sata mummon markkaa yhdestä sali käynnistä?

Replay sanoi:
Kertokaapa mikä tuosta Elixiasta tekee niin hienon, että kannattaisi maksaa stadin reissulla sata mummon markkaa yhdestä salikäynnistä?
Ei niin sitten yhtään mikään. 17 euroa minkä tahansa salin kertamaksusta on täysin päätön hinta. Etsin itsekin kerran Jyväskylän-reissulla sunnuntaina auki olevaa salia, ja kävin sitten Elixian aulassa pyörähtämässä. "Blaa blaa, sali on vain jäsenille, ja muille kertamaksu on 17 euroa..." :eek: Menin Elixian sijasta Mäkkäriin. :jahas:

Replay sanoi:
No joo, oma sali näyttäis jäävän tuonne keskitason alapuolelle, 30 e/kk.

Kertokaapa mikä tuosta Elixiasta tekee niin hienon, että kannattaisi maksaa stadin reissulla sata mummon markkaa yhdestä sali käynnistä?

Kertamaksu on siitä syystä suuri, että tarkoitus on se, että ihmiset liittyisivät jäseniksi.

Mike sanoi:
17 euroa!! Mitä vittua, järjetöntä!

No JEP JEP, älä muuta sano... Onkohan tuon ihan oikeasti joku joskus maksanut? Joskus vuosi sitten kävin kerran aikataulusyistä Ison Omenan Wellnesissä (nykyään vissiin SATS), ja heidän kertamaksunsa olisi ollut "kevyet" 12 euroa. Onneksi kuitenkin kokeilukerta oli joko ilmainen/maksoi nimelliset muutaman euroa (en muista kumpi), joten sain treenin tehtyä maksamatta nylkyrihintaa.

Tuo 17 euroa tarkoittaa suomeksi sitä, että osta jäsenyys tai painu vi**uun. No, ilmeisesti tuokin strategia kannattaa jollain tavoin...

Mike sanoi:
17 euroa!! Mitä vittua, järjetöntä!

Eipä tuo vielä mitään... eräänä perjantaina muutama viikko sitten pidin töistä vapaata. Jalkatreeni oli kyseiseltä viikolta vielä tekemättä, ja päätin ihan vaihtelun vuoksi suunnistaa jonnekin paikalliselle salille (Espoo) duunipaikan punttisalin sijasta. Samana päivänä piti ostaa jotain vaatettakin, joten suunnistin Isoon Omenaan. Ilokseni hokasin että siellähän on iso kuntosali (SATS). Menin vastaanottotiskille ja ilmoitin asiani: "Tarttis päästä reenaamaan, mitä maksaa yks kerta?"

Vastaus: 20 euroa.

Enpä sitten treenannut jalkoja kyseisellä salilla :david: ... löytyi onneksi halvempikin sali.

Hippa sanoi:
Kertamaksu on siitä syystä suuri, että tarkoitus on se, että ihmiset liittyisivät jäseniksi.

Mutta liittyykö joku jäseneksi, jos ei pääse ensin kunnolla tutustumaan saliin? Ja kunnolla tarkoittaa tässä sitä, että huomaa jo hiukan millaista porukkaa siellä käy, mitkä ratkaisut salilla toimivat, mitkä taas eivät jne.. En minä ainakaan kerrasta tiedä, haluankoi treenata esim. seuraavan vuoden juuri tällä tietyllä salilla. Ensin pitää vähän "haistella ilmapiiriä".

Itse ainakin haistatan pitkät tuollaisille hinnoille, ja treenaan vanhassa pommisuojassa hintaan 5e/kuukausi. Ei siellä ole hienoja laitteita, mutta rautaa on, ja se riittää minulle ainakin toistaiseksi.

17 euroa kerta!!!!! Silllllätavalla. Minä maksan itse kuukausikortista 15 egee, toiset 15 tulee firmalta, "työntekijän hyvinvointi" sponssina. (tjsp)
Mutta ei kai se ole tyhmä joka pyytää... :rolleyes:

Kyllä ne päästää ilmaseksi nuihin juppi saleillekin eka kertalaisen(tutustumiskäynti), jos sen vaan itse älyää mainita.

edit
Tomi sanoi:
Elixialle piti olla jokun vitun "kutsukortti", eli jonkun jäsenen antama suosituskortti. Ilmainen tutustumiskerta pitää sopia etukäteen ja muuta paskaa. Elixialle on oma kohderyhmänsä, eikä boudarit kuulu siihen.
Aha, onpa ihme sali.

neutraali sanoi:
Kyllä ne päästää ilmaseksi nuihin juppi saleillekin eka kertalaisen(tutustumiskäynti)
Elixialle piti olla jokun vitun "kutsukortti", eli jonkun jäsenen antama suosituskortti. Ilmainen tutustumiskerta pitää sopia etukäteen ja muuta paskaa. Elixialle on oma kohderyhmänsä, eikä boudarit kuulu siihen.

Pöh, tyhmä vertailu. Itse maksan 49e/kk http://www.sats.fi ja se sisältää solariumin ja ryhmäliikuntatuntien vapaan käytön. Menee kätevästi suoraveloituksena, eli käytännössä ilmainen :)
Mut meitsi onkin tämmönen 60-kilonen ruikkupaska. :D

Zealot sanoi:
Mutta liittyykö joku jäseneksi, jos ei pääse ensin kunnolla tutustumaan saliin? Ja kunnolla tarkoittaa tässä sitä, että huomaa jo hiukan millaista porukkaa siellä käy, mitkä ratkaisut salilla toimivat, mitkä taas eivät jne.. En minä ainakaan kerrasta tiedä, haluankoi treenata esim. seuraavan vuoden juuri tällä tietyllä salilla. Ensin pitää vähän "haistella ilmapiiriä".

Näihin saa joskus sellaisia 2 viikon ilmaisia tutumistumiskortteja. Se tosin edellyttää keskustelutuokiota myyntiedustajan kanssa ;)

Kyllä niihin pääsee kerran tai parikin katsomaan ja testitreenaa, jos vaan osaa esittää asiansa hyvin.

Kyllä kokenut treenaaja pystyy silmämääräisesti katsomaan onko salista yhtään mihinkään. Tottakai fyysinen kokeilu kertoo enemmän, mutta ei sitä tarvi kovinkaan montaa kertaa salilla treenata, jotta huomaa onko se tarpeeksi hyvä.

Sats ei ainakaan ole kovin suurille bodareille tarkoitettu paikka, koska tarkoituksella on käsipainot ja painopakat jätetty vähän kevyemmiksi.

Huppe sanoi:
Pöh, tyhmä vertailu. Itse maksan 49e/kk http://www.sats.fi ja se sisältää solariumin ja ryhmäliikuntatuntien vapaan käytön.
Tämä näissä klubeissa tms. usein onkin ongelmana: maksat myös ryhmäliikuntatunneista tms., vaikket niitä käyttäisikään. Käyn tosin itse jumpassa silloin tällöin, mutta kuitenkin niin harvoin, etten halua mitään kuukausisummaa niistä maksaa, vaan ostan 10 kerran kortin ja salikortin sitten erikseen, tulee paljon halvemmaksi. :)

Niin, käyn siis jumpassa eri paikassa kuin salilla.

Nuo yli 10 euron kertamaksut on järjettömiä, mutta taitaa olla yleisiä vain kuntoilija-naistenlehti-saleilla, eli juuri niitä, joissa tyrkytetään jäsenyyttä.

Nähtävästi muuten aika valikoivasti nuo hinnat on otettu. Esim. Tampereella GoGon jäsenyydellä on 65€/kk kokopäiväinen fitness(sisältyy siis kuntosali ja jumpat). Sitten aamupäivä-fitness on tuon 50€ sisään muistaakseni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom