Kuntosali&uimapaikka pääkaupunkiseudulta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leimaus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tietääkö kukaan paikkaa jossa olisi samassa paikkaa punttis ja uimamahdollisuus? (mieluiten pääkaupunkiseudun läheltä) Jos ei uimaallasta, niin sauna olisi vähimmäis vaatimus. (solarium olisi myös plussaa). Töölössä olisi ainakin yksi paikka, mutta jos on muita niin kuulisin mielelläni :).

Luulisi että jokaisen kaupungin uimahallin yhteydessä on myös kuntosali. Itse käyttelin niitä aina kun olin käymässä täälläpäin lomilla enkä halunnut maksaa mihinkään jäsenyysmaksuja. Yleensä uinti on ilmaista salillakäynnin yhteydessä, tai ainakin jos kaiken hoisi kahdessa tunnissa jos oikein muistan.

Toki jos on joku yksityinen kuntosali jonka yhteydessä on (lätäkköä suurempi) uima-allas, olisi ihan kiva itsekin tietää. Mikä tuo Töölön paikka on? Sauna ja solarium nyt löytyy melkeinpä jokaisesta salista.

Esimerkiksi vuosaaren urheilutalo ja itäkeskuksen uimahalli. Tosin ainakaan vuosaaren urheilutalolla ei kuulu uinti samaan.

Niin ja lisään alkuperäiseen kysymykseen, että mieluiten yksityinen ja rauhallinen paikka (ikävää uida, jos saa koko ajan pelätä törmäävänsä)

Kontulan uimahalli oli ainakin vuosia sitten halpa ja rauhallinen mutta kuntosalikin oli aika vaatimaton. Julkisilla liikkuvalle hyvässä paikassa, alle 100m metrolta.

Noitahan on joka paikka täynnä. Meinasitko nyt tulla käymään jossain paikassa vai oletko muuttamassa alueelle ja etsit sopivaa treenipaikkaa?

Noitahan on joka paikka täynnä. Meinasitko nyt tulla käymään jossain paikassa vai oletko muuttamassa alueelle ja etsit sopivaa treenipaikkaa?

Tilanne on sellainen, että edellinen yksityinen paikka mitä käytyin suljettiin.... Kyseinen paikka oli yksityinen ja sali&25m uima-allas oli hyvin integroitu.

Pirkkolassa olen joitain kertoja käynyt, mutta siellä joutuu juoksemaan pitkiä kylmiä käytäviä uikkareissa (ei tosin niin pitkiä kuin ennen)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ruoholahden kuntotalossa on 25 metrin allas ja ihan siisti pieni sali. Hyvä setti käsipainoja, kyykkyhäkki, maastavetopaikka, penkki, leuanvetotanko, mutta enimmäkseen laitteita.

Back
Ylös Bottom