Kuntosali Tampereelta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Easy fit koivistonkylä tuli testattua koska lupaavat ensimmäisen tutustumiskäynnin 0.- Voi kiesus kun oli masentava paikka :( pimee kun hiilikellarissa ei yhtään ikkunaa ja laitevoittoinen sali,ainoo + parkkitila ja Alko alakerrassa:) Pitäköön tunkkinsa.

Tervehdys,
Olen juuri muuttanut Tampereelle ja joku sali täytyisi löytää. Majapaikkaa pidän Hakametsän nurkilla, joten olisi plussaa jos olisi pyöräilyetäisyyden päässä. Auto on myös käytettävissä mutta sitten tarvitsisi olla (ilmaisia) parkkipaikkoja.Olen opiskelija, joten hinnat sen mukaisia.:D Onkos porukalla kokemuksia noista Unipolisportin saleista? En oikein saanut kuvista kunnon käsitystä koosta. Onkohan niissä aina kauhea ruuhka? Ei olisi kyllä hinnalla pilattu...

Tervehdys,
Olen juuri muuttanut Tampereelle ja joku sali täytyisi löytää. Majapaikkaa pidän Hakametsän nurkilla, joten olisi plussaa jos olisi pyöräilyetäisyyden päässä. Auto on myös käytettävissä mutta sitten tarvitsisi olla (ilmaisia) parkkipaikkoja.Olen opiskelija, joten hinnat sen mukaisia.:D Onkos porukalla kokemuksia noista Unipolisportin saleista? En oikein saanut kuvista kunnon käsitystä koosta. Onkohan niissä aina kauhea ruuhka? Ei olisi kyllä hinnalla pilattu...

TTY:n tilat on hyviä. Alasalin varustelu varsinkin, mutta iltaisin aika täynnä. Tilaa autolle luulisi löytyvän. Yliopistolla (Atalpa) rautapuoli on (ainakin viimeksi kun kävin) ahdas pikku koppi. Laitepuolella vähän enemmän tilaa hengittää. TAMKin sali meni remonttiin ensi kesään saakka, ei tietoa minkälaiset tilat tulossa sinne. FinnMedi deltan salilla en ole käynyt, mutta ainoan näkemäni kuvan perusteella näyttäisi olevan jonkinlainen "fysioterapiasali"

Viimeksi muokattu:
Tervehdys,

Joskus aikoinaan hinnan ja helppouden perässä valitsin itse Steel Bodyn (asuin Tampereella ja olin opiskelija - mutta en missään Tampereen laitoksessa, joten eivät päästäneet mua sisään niihin saleihin...).

Nyt opiskelujen lopettamisen jälkeen olen jäänyt tuonne vieläkin. Hyvä & edullinen! :) Hakametsästä vähän matkaa, mutta ei pyörällä mikään mahdoton.

http://steelbody.fi/hinnasto.php

Ylöjärven urheilutalolla on just remontoitu sali 60e/6kk. 4 penkkiä, painonnostolava, 3 kyykkypaikkaa, käsipainot 60kg asti ja vehkeitäkin riittävästi.
Voisi käydä joku päivä kokeilemassa tätä salia. Onko tuo kuinka täynnä yleensä kun noin halpa on?

Voisi käydä joku päivä kokeilemassa tätä salia. Onko tuo kuinka täynnä yleensä kun noin halpa on?

15-18 on se pahin aika, jos on. Välillä 17 aikaan saa olla yksin salilla, välillä taas enemmän porukkaa. Muutamana päivänä käy lentopallolikat tunnin vuoroilla siellä ja sillon on aika ahdasta, mutta pääosin kyllä erittäin hyvin on tilaa tehdä. Eilen oli esim 18 aikaan 3 mun lisäks.

Vuosi meni toipua olkapäävammasta jonka vuoksi lopetin vajaa vuosi sitten asiakkuuteni GoGo Hämeenpuistoon. Nythän sali oli täysin eri näköinen tutustumiskäynnillä kun mietin paluuta, tilaa oli tullut valtavasti lisää, mutta laitekanta oli varmaan 400 neliön laajennuksen jälkeen lähes identtinen kuin ennen laajennusta. muutama penkkipaikka ja kyykkypaikka enemmän ja sitten jo edeltämainittu nurmimatto joka vei varmaan 100 neliöö tehokasta tilaa. Pohkeet seisten kolmoskerroksessa ja istuen 1 kerroksessa, siis mitä vittua, samoin ojennus ja koukistus osa ylhäällä ja osa alhaalla, sama koski prässejä.. Mitäköhän tässä on ajateltu, miten toteuttaa superit ym?. Kolme lammasta salin suunnittelijalle. Tila kylläkin valoisa ja trenidikäs. noh, kauppoja ei asiakaspalvelijan hyvästä kampanjasta huolimatta syntynyt ja meninkin ystävän perässä tutustumaan Training Club pirkkalaan, joka ilmeisesti uusi pulja ja markkinoi asiakaskatolla. Respan jätkä kertoikin, että salille ei oteta kuin tietty määrä porukkaa, jotta eivät salia yliruuhkauta, koska tykkäävät itsekkin treenata ja vihaa sitä kun sali yli ruuhkautettu. Paikka on tosin saman kokoinen kokonaisuudessaan kuin Hämeenpuiston GoGo.n laajennusosa, mutta laitteita 10 kertainen määrä eikä voi sanoa, että kahden treenin perusteella olisi vaikuttanut mitenkään ahtaalta. Plussaa siitä, että salilta löytyy monen eri valmistajan laitteita ja levypainot ei lopu kesken vaikka kaikilla olisi jalkapäivä samaanaikaan. Kyseessä ei ole parkettisali vaan selvästi suunnattu aktiivitreenaajille joita valtaosa kävijöistä tuntuukin olevan. Laitteet ilmeisesti kaikki uusia? MOitteen sana siitä, että saunat lämpiää vasta iltapäivästä ja itse kolmivuorotyöläisenä tykkäisin bastut ottaa ennen vuoroon lähtöä.. Otin ko. paikkaan kuukauden testikortin, parin treenin jälkeen vaikuttaa vielä hyvältä. Katsotaan pitääkö asiakaskatto vai oliko sekin vaan markkinointi löpinää ja salia ei oikeasti ruuhkauteta. Toinen vahva vaihtoehto oli wolf josta kanssa aikaisempaa kokemusta ja hyväksi todettu paikka,tosin nyt siellä kahteen vuoteen en ole käynit, että en tiedä onko muutoksia tapahtunut? Vamman jälkeen taas intoa täynnä ja katsotaan saako tästä itsensä raavittua vielä sellaiseen kuntoon, että voisi miettiä parrasvaloihin astelua.

Mulla on raholan liikuntakeskukseen 10-kerran kortti. Siis en siellä vakituisesti käy, mutta joskus otin niin voi vaihdella salia, jos tympii. Mutta asiaan, salihan on hirveen kokonen alue. Laitekanta vanhahkoa, mutta ei missään mitään vikaa ole. Vapaita painojakin löytyy hyvin. Hinta/laatusuhde on erittäin hyvä. Kannattaa käydä tsekkaan, sai ainakin vuosi sitten käydä tutustuun kerran ilmaiseksi.

Raholassa on hyvät laitteet, mutta mutta... Sali on likainen, paskainen (kyllä joku oli joskus vetänyt kyykkypaskat vessan reunukselle) ja pölyinen. Pukkarit on aivan jäätävät ja suihkuja en ole löytänyt. Hinta suhteessa laitteisiin on hyvä, mutta on se kyllä sellainen pölyisyyden pesä että uutta salia pitäisi löytää. Pyynikillä oleva Classic on liian kaukana. Fillarilla pitäisi päästä ja Raholaan on matkaa vain mukavat pari kilometriä. Ehdotuksia?

Olisi tarkoitus juosta kaverin kanssa maraton juoksumatolla. Missä Tampereen salilla olisi niin monta juoksumattoa vierekkäin, että kehtais pari kappaletta varata viideksi tunniksi? :D

Olisi tarkoitus juosta kaverin kanssa maraton juoksumatolla. Missä Tampereen salilla olisi niin monta juoksumattoa vierekkäin, että kehtais pari kappaletta varata viideksi tunniksi? :D
Fressi Syke on aika monta, en tiedä onko tuossa edes kaikki. Plus siellä on noita kardio vehkeitä muita niin paljon, että tuskin ketään liikuttaa jos noista kuvan kahdeksasta (?) juoksumatosta pari on varattuna 5 tuntia.

https://www.facebook.com/FressiSyke...5514.-2207520000.1448441433./871181296303627/

Raholassa on hyvät laitteet, mutta mutta... Sali on likainen, paskainen (kyllä joku oli joskus vetänyt kyykkypaskat vessan reunukselle) ja pölyinen. Pukkarit on aivan jäätävät ja suihkuja en ole löytänyt. Hinta suhteessa laitteisiin on hyvä, mutta on se kyllä sellainen pölyisyyden pesä että uutta salia pitäisi löytää. Pyynikillä oleva Classic on liian kaukana. Fillarilla pitäisi päästä ja Raholaan on matkaa vain mukavat pari kilometriä. Ehdotuksia?

Seuraavaksi tarkoitus on testata Nokian Wolffi. http://www.wfc.fi/kuntosalit/nokia/

Noksun Wolffi. Kyykky ja penkki paikoilla ei säädettävä kannattimia vaan ainoastaan kolot jotka oli pystysuoraan kuten tässä videossa
View: http://m.youtube.com/watch?v=rpbRC_6Se_E

Ikävää kun kolot ei natsaa mun pituuteen ja kovan kyykkysarjan jälkeen pitää asetella painoja selkäköyryssä. Penkissä pituus osui paremmin mutta penkkipunnerrukseen oli vain yksi penkki. Voin kuvitella että usein pitäisi jonottaa.

Muuten ihan ok. Uusia laitteita, mukavat tilat ja mukava henkilökunta. Tutustumiskäynti ilman maksua. Taidan palata Raholaan. Paskaisuudestaan huolimatta se on hiukan parempi ja on vain kävelymatkan päässä.

Raholassa oli taas pienen tauon jälkeen ihan vitun paskasta. Paskanen se aina on ollut mutta jotenkin se vapaapainopuoli taas löi märällä rätillä vastaan kun tällä kertaa siellä oli puupukit, jumppamatot, tangot, painot ja kumimatot ympäriinsä. Tuli sellainen fiilis ettei siellä kiinnosta vittu ketään se touhu.

^ Raholaan tarvittaisiin uusi yrittäjä. Noksun Wolffin ihmiset voisivat ottaa Raholan haltuunsa. Raholassa useampaankin pölyiseen peiliin on kirjoiteltu "siivoa" ja "imuroi".

^ Raholaan tarvittaisiin uusi yrittäjä. Noksun Wolffin ihmiset voisivat ottaa Raholan haltuunsa. Raholassa useampaankin pölyiseen peiliin on kirjoiteltu "siivoa" ja "imuroi".

Kyllähän sarjatauoilla voi enimmät pölyt pyyhkäistä vaikka paidanhelmaan, ei tarvitse siivoojan uhrata voimiaan jatkossakaan salin puolelle. :D Mutta kaikkeen näköjään tottuu. Wolfilta Raholaan siirtyessä otti vähän koville tottua siihen paskan keskellä treenaamiseen, mutta eipä se enää tunnu missään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom