Kuntosali Jyväskylästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dwarfer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä on. Tosin kaksi hyvää säädettävää vinopenkkiä sijaistee salin toisessa päässä, joten ne pitää roudata räkkin sieltä jos mielii niissä treenata. Toinen on yleensä smithin alla. Varsinaisen rackin luona on vähän hikisempi vinopenkki.

No itseasiassa se "hikisempi" on uusin ja voimaharjoittelu.net kalustoa, että kyllä se varmaan kaikista tukevin on :D Pitäis ainakin olla...Siinä on muistaakseni joku "painonkestorajakin" samalla tavalla kun rackissakin. Jos oikein muistan niin oli tämmönen setti:

http://www.voimaharjoittelu.net/combo-power-rack-2-p-253.html

Tosin en ole kyllä sillä itekään kauheasti testaillut, täytyypä mennä treenaamaan ja kokeilla, onko se huono vai hyvä:rolleyes:

Ansku, Sport-Heavy - Sport-Light

Itse kävin viime vuonna aamuisin ja sai tehdä mitä halusi. Koskaan ei ollut mikään paikka varattuna ainakaan pitkään. Asiakaskunta tuppaa vissiin käymään iltapäiväpainotteisesti. Tietääkseni Jyväskylän halvimpia saleja. http://ww.sportlight.fi/

Jotenkin tutunnäköisiä tyyppejä noissa mainoskuvissa:D

No niin, hyvä tietää! Korttihan mulla onkin jo, kun siellä joskus aikanaan kuukauden kävin, mutta tuota penkkijuttua en muistanut sitten ollenkaan. Eli pitänee käydä latailemassa siihen vähän aikaa kun kesä tulee.

Kävi. Ei taida enää käydä.

Joo muistin siis oikein. Joskus taisin jopa nähdä sen siellä, mutta kun en nyt niin ollut varma. Olis mukava päästä treenailemaan semmosessa paikassa, missä näitä vanhoja tekijöitä treenailee. Tai muuten vaan kovia tekijöitä.

Joo muistin siis oikein. Joskus taisin jopa nähdä sen siellä, mutta kun en nyt niin ollut varma. Olis mukava päästä treenailemaan semmosessa paikassa, missä näitä vanhoja tekijöitä treenailee. Tai muuten vaan kovia tekijöitä.

onhan noita vanhoja tekijöitä vähän ympäriinsä treenailemassa...kuukaudenkin käy jollain salilla mahdollisimman eri aikoihin niin saa hyvin kartoitettua mimmosta porukkaa käy.

Itse käyn Sport lightissa ja omasta mielestäni aloittelija ystävällinen. Uskaltaako noihin VIP puolen kimppa treeneihin osallistua jos on kynäniska ja treenitaustaa noin 7 kuukautta.
(olen aikeissa maksaa VIP maksun)

No TODELLAKIN uskaltaa. Sieltähän saat hyviä ohjeita ja neuvoja, suurin osa on kuitenkin ihan harrastelijoita, joista on kiva vaan välillä treenata yhdessä ja saada treenivinkkiä ja buustia toisilta.

Että sekaan vaan kun seuraava järjestetään :)

No itseasiassa se "hikisempi" on uusin ja voimaharjoittelu.net kalustoa, että kyllä se varmaan kaikista tukevin on :D Pitäis ainakin olla...Siinä on muistaakseni joku "painonkestorajakin" samalla tavalla kun rackissakin. Jos oikein muistan niin oli tämmönen setti:

http://www.voimaharjoittelu.net/combo-power-rack-2-p-253.html

Tosin en ole kyllä sillä itekään kauheasti testaillut, täytyypä mennä treenaamaan ja kokeilla, onko se huono vai hyvä:rolleyes:

Ansku, Sport-Heavy - Sport-Light

Kai se on vaan mihin tottunu. Jotenki se ei ainakaa soveltunu pystypunnerrukseen joskus ku kokeilin vapailla painoilla siinä räkissä. Sain paremman istuma-asennon niissä toisissa. Voihan olla et vinopena taittuu paremmin siinä.

Itse olen muuttamassa kuun vaihteessa jyväskylään ja etsiskellyt salia, salilla on tullut käytyä noin 6kk. Tällä hetkellä 1. vaihtoehto on Sport-Light. Käsittääkseni Pitkäkadulta ei ole kovinkaan kummoinen matka salille? (ei toimi tuo jykylän opaskartta Operalla jostain syystä, liekö koneessa vika.) Toinen mieltä askarruttava kysymys on asiakas määrät. Edellisellä salilla, jolla kävin oli rajattu määrä avaimia ja homma pelitti vallan mainiosti. Ei ollut ruuhkaa, vaikka asiakkaita olikin. Eli pahastikin ruuhkainen, vaiko normi ruuhka mitä saleilla näkee klo 16-19. Eipä tässä sitten muuta...hieman arveluttaa nuo Normannin laitteet, kun Davidiin tottunut, mutta kysymällä ja opastuksella siitä selviää ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olen muuttamassa kuun vaihteessa jyväskylään ja etsiskellyt salia, salilla on tullut käytyä noin 6kk. Tällä hetkellä 1. vaihtoehto on Sport-Light. Käsittääkseni Pitkäkadulta ei ole kovinkaan kummoinen matka salille? (ei toimi tuo jykylän opaskartta Operalla jostain syystä, liekö koneessa vika.) Toinen mieltä askarruttava kysymys on asiakas määrät. Edellisellä salilla, jolla kävin oli rajattu määrä avaimia ja homma pelitti vallan mainiosti. Ei ollut ruuhkaa, vaikka asiakkaita olikin. Eli pahastikin ruuhkainen, vaiko normi ruuhka mitä saleilla näkee klo 16-19. Eipä tässä sitten muuta...hieman arveluttaa nuo Normannin laitteet, kun Davidiin tottunut, mutta kysymällä ja opastuksella siitä selviää ;)
Sport-lightissa on kaikki peruslaitteet, ei mitään hienouksia. Aika helvetin kuuma siellä on helteillä treenailla, se on aika suuri miinuspuoli.
Ruuhkiin en ainakaan kesäaikaan ole törmännyt, liekö tilanne sitten eri syksymmällä?

Perussali suht edullisella hinnalla.
edit: jossain toisessa threadissä oli puitu enemmänkin jkl:n saleja. Search auttaa.
Edit2: Kyllä pitäisi foxilla kartta.jkl.fi toimia. Tee puhdas asennus.

Nyt on muuten Elixiallekin tulossa iso editys vapaiden painojen osalta. Tilat kaksinkertaistuu, tai vähän ylikin ja laitteita tulee lisää. Tämä tapahtuu nopeasti kuna Norjan pojat näyttää vihreetä valoa suunnitelmille. Tilat on jo tyhjennetty, että eiköhän tuo ole muotoseikkoja varten selvä tapaus jo.

Jkl:n kuntosaliscenessä tapahtuu taas.

Nyt avataan Keljonkankaalle uusi liikuntakeskus Linea. Sen aikaa mitä mä olen paikkakunnalla asunut (~7v.) on tullut jo Elixia, Sats, Sport-Light ja Positive. Yksikään sali ei tuona aikana muistaakseni ole lopettanut.

Jokohan kohta rupeaa tarjontaa olemaan enemmän kuin kysyntää?

Olikohan lehtenä Taloussanomat, missä oli tsekattu Suomen kuntosaeja. Takoivat lähes kauttaaltaa hyvää tulosta, joten jos ei "buumiin" tule kunnon notkahdusta, nin mahtunee tännekin vielä sali tai useampi. Kilpailua tuo ainakin toivottavasti lisää, eli pitää hinnankorotuspaineet muilla kurissa.

Olikohan lehtenä Taloussanomat, missä oli tsekattu Suomen kuntosaeja. Takoivat lähes kauttaaltaa hyvää tulosta, joten jos ei "buumiin" tule kunnon notkahdusta, nin mahtunee tännekin vielä sali tai useampi. Kilpailua tuo ainakin toivottavasti lisää, eli pitää hinnankorotuspaineet muilla kurissa.

Jooh, yksi ketjusalin toimintaa pyörittävä sanoi, että heillä on paljonkin sellaisia jäseniä, jotka eivät edes käy, vaan maksavat joka kuukausi sen melko iso summan. Ja meni :offtopic:

Itse jumppailin Elixialla Jyväskylässä asuessani, ainoat miinukset olivat naisten ahtaat pukkarit, ruuhkat lapsiparkissa ja sen melko rajattu käyttömahdollisuus sekä tunku parkkipaikoille. Niin ja aika kova hinta. Sats jäi muutamaan testikertaan, liian ahdas paikka mun makuun.

Uimahallin salia olen itse suositellut ystävilleni. Pääseehän samaan hintaan paitsi salille, myös uimaan, jumppaan ja vielä ohjattuihin venyttelyihinkin. Ehkä hivenen kalliimpi kuin halvimmat mutta tuleepa treenattuakin kovempaa kun on kerran maksettu.

Muuten, löytääkö jonkun muun virustorjunta ylläolevasta topshapen kotisivulta W32/Radoppan.AK -viruksen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom